اشتباهات رایج برنامه نویسی

 

می توان مرحله تحلیل و طراحی و در نتیجه سایر مراحل را تکرار کرد. بنابراین ، یک کنترل جامع از برنامه انجام می شود ، که منجر به ثبت نظرات مربوط به اسناد می شود. دراشتباهات رایج برنامه نویسی  بسته های نرم افزاری مختلف ، چه زبان برنامه نویسی ، چه برنامه های کاربردی و چه سیستم عامل ها ، در کنار نام تجاری نرم افزار ، معمولاً شماره نسخه وجود دارد.

 شماره نسخه بسته نرم افزاری دقیقاً تغییراتی را که از ظاهر اولیه آن ایجاد شده است نشان می دهد. هنگامی که تغییرات قابل توجه است ، یعنی توابع ، دستورات ، برنامه های اضافه شده ، شماره نسخه با یک عدد صحیح افزایش می یابد ( ، در حالی که وقتی تغییرات کوچکتر هستند ، دهها یا سانتی متر افزایش می یابد،).

انتشاراتبتا یک نرم افزار توسعه یافته توسط یک شرکت اشتباهات رایج برنامه نویسی معمولاً برای بررسی به مشتریان ارائه می شود. تست کنندگان بتا نسخه نهایی را به صورت رایگان یا با تخفیف قابل توجه دریافت می کنند. مثال 2.43. توسعه یک برنامه ماشین حساب برای تلفن های همراه با سیستم عامل.

در ابتدا در مرحله تجزیه و تحلیل ، الزامات ماشین حساب باید ثبت شود ، یعنی چه نوع عملیاتی قادر به انجام آن خواهد بود. سپس ، در مرحله طراحی ، ماژول های تشکیل دهنده برنامه تعریف می شوند ، مانند ماژولی که عملیات محاسباتی ساده را اجرا می کند یا ماژولی که اعداد مثلثاتی یا مقادیر توابع ریاضی را محاسبه می کند.

الگوریتم ها و ساختار داده هایی که در هر بخش اشتباهات رایج برنامه نویسی  مورد استفاده قرار می گیرند نیز انتخاب خواهند شد. در مرحله پیاده سازی ، ابتدا باید زبان برنامه نویسی که برنامه در آن نوشته می شود انتخاب شود. یکی از زبانهای برنامه نویسی بصری مناسب برای توسعه برنامه های

 است. پس از نوشتن تمام بخش ها ، ارتباط صحیح آنها بررسی می شود. ماشین حساب آماده است تا در اختیار کاربر نهایی قرار گیرد. اگر در مرحله بهره برداری و تعمیر و نگهداری یک کاربر درخواست افزایش قابلیت های ماشین حساب مانند افزودن پردازش داده های آماری را داشته باشد ، احتمالاً توسعه دهنده باید تمام مراحل را برای برآوردن الزامات جدید تکرار کند.

با این حال ، یک برنامه نرم افزاری اشتباهات رایج برنامه نویسی با عملکردهای پیچیده اساساً توسط تیمی از توسعه دهندگان که به طور موازی برای کاهش زمان و هزینه پیاده سازی کار می کنند ، اجرا می شود. هر یک از اعضای تیم توسعه نرم افزار نوشتن ماژول های خاص را بر عهده می گیرد.

 همچنین اعضایی هستند که مسئول هماهنگی فرایند توسعه ، ادغام ایرانیان سایبر ماژول ها در یک برنامه واحد یا کنترل محصولات هستند. پروژه های مهم فناوری اطلاعات افراد مختلف و متخصص زیادی را شامل می شود و شامل فعالیت هایی است که ترتیب آنها مهم است.

برنامه های توسعه یافته توسط شرکت های نرم افزاری معمولاً اختصاصی هستند - منبع بسته. امکان مشاهده کد یا ایجاد تغییر در آن برای کاربر وجود ندارد. بهبود نرم افزار بسته از طریق ارتقاءهایی که هر از چند گاهی توسط تولید کنندگان آنها ارائه می شود ، عمدتا از طریق اینترنت انجام می شود. همچنین معمولاً هزینه ای برای به دست آوردن اشتباهات رایج برنامه نویسی و ممنوعیت توزیع مجدد برنامه وجود دارد.

بر خلاف نرم افزار آزاد / نرم افزار منبع باز (رایگان / منبع باز) کد در دسترس است ، بنابراین هرکسی می تواند آزادانه از برنامه استفاده کرده ، آن را کپی کرده ، توزیع کرده و اصلاح کند ، با افزودن پیشرفتها یا ویژگیهای جدید خود. بر اساس این فلسفه ، گروه های توسعه دهنده ایجاد می شوند

ر چندین فعالیت مناسب برای یادگیری برنامه نویسی بصری توسط دانش آموزان وجود دارد. مدیر پروژه یک برنامه نرم افزاری (مدیر پروژه) برنامه کاری را ایجاد و به روز می کند اشتباهات رایج برنامه نویسی ، کارکنان را در پروژه قرار می دهد ، و بر پیشرفت آن نظارت و نظارت می کند. لاعات مربوط به نرم افزار منبع باز را می توانید در آدرس زیر پیدا کنید:

 ایجاد کننده و هماهنگ کننده گروه کاری لینوکس منبع باز که تغییراتی را که در کد ایجاد می کنند به منظور بهبود آن به اشتراک می گذارند. این یک شبکه باز جهانی از توسعه دهندگان ایجاد می کند که با انتشار نرم افزارهای جدید و مشارکت روزانه در ایجاد کالاهای مشترک جدید همکاری می کنند. اینترنت ابزار اصلی همکاری بین توسعه دهندگان و نحوه دسترسی به نرم افزار رایگان موجود است.

خلاصه در این بخش سعی شد توضیح داده شود که برنامه چیست و به نسلهای مختلف زبانهای برنامه نویسی و مدلهای اساسی برنامه نویسی ارجاع داده شد. اصول برنامه ریزی ساختاراشتباه کدنویسی

 یافته و مزایای این روش برنامه نویسی برجسته شد. روند ترجمه برنامه ها و راههای یافتن و تصحیح خطاهای اشتباهات رایج برنامه نویسی نحوی نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان