افزایش مهارت های برنامه نویسی

 به سواد فناوری خود را افزایش دهید

صرف نظر از نقش شما ، مهارت های برنامه نویسی سطح بالایی از سواد فناوری را برای شما فراهم می کند که به شما فرصت های جدیدی را در حرفه یا سازمان شما می دهد.


2. به یک حل کننده مشکل تبدیل شوید

در دنیای دیجیتال همه چیز از یک و صفر ساخته شده است. این بینش در واقع به شما کمک می کند تا نحوه عملکرد ابزارهای اطراف خود را در سطح عمیق تری بفهمید ، افزایش مهارت های برنامه نویسی و همچنین به شما کمک می کند تا روند حل مشکل را در مواقعی که کار نمی کند شروع کنید!


3. تکنولوژی Undertsand

شما خواهید فهمید که همه چیز چگونه توسعه می یابد و چگونه می توان تغییرات سریع را ایجاد کرد. به عنوان مثال ، ارتقاء در یک سیستم عامل خاص (مانند افزودن قابلیت در محیط اندروید) نسبتاً آسان است ، درمقابل سطح بسیار متفاوتی از تعهد برای ساختن چیزی "مشابه آنچه در Andriod داریم افزایش مهارت های برنامه نویسی اما برای iPhone" ( اغلب یک روند خیلی سریع نیست…)


4. در اشکال زدایی متخصص شوید

حتی ممکن است بتوانید چیزی را با چشمانی تازه که یک توسعه دهنده باتجربه بارها به آن توجه کرده است ، تشخیص دهید. به طور کلی رفع اشکالات امتحان و خطا ، حذف امکانات و امتحان موارد مختلف است. اگر بتوانید به این شکل فکر کنید ، دارایی بزرگی برای بقیه اعضای تیم خود خواهید بود ، به ویژه اگر در یک محیط چابک کار می کنید.


5. با توسعه دهندگان و طراحان خود ارتباط برقرار کنید

API ها ، SDK ها ، الگوریتم ها ، مجموعه ابزارها ، کتابخانه ها و «اتخاذ رویکردی دقیق تر» برای شما منطقی تر خواهد بود ، حداقل در سطحی به اندازه کافی بالا که بتوانید با افزایش مهارت های برنامه نویسی توسعه دهندگان ، طراحان و سایر بخشهای خود نیز ارتباط برقرار کنید. این یک دارایی مفید برای جلوگیری از توسعه دهندگان شما فقط در TLA ها (مخفف سه حرف) است.

 6. ارتباط با کد مهارت های برنامه نویسی به شما این امکان را می دهد تا با ایرانیان سایبر

اعضای شرکت خود که ممکن است با آنها یک زبان گفتاری مشترک نداشته باشید ارتباط برقرار کرده و در ارتباط باشید. در یک شرکت بزرگ ممکن است توسعه دهندگان دیگری از سراسر جهان ، چین ، هند ، روسیه و بسیاری دیگر از کشورها داشته باشید. در حالی که ممکن است همه منشأ زبانی یا فرهنگی یکسانی نداشته باشید ، در مورد نوشتن کد موثر خوب ، از طریق یک پلت فرم کدگذاری افزایش مهارت های برنامه نویسی مشترک با یکدیگر ارتباط برقرار خواهید کرد.


7. برنامه نویسی می تواند به نفع مجموعه C باشد

مدیران عامل بسیاری از شرکت های جهانی به عنوان توسعه دهندگان برنامه نویسی شروع به کار کردند. ایلان ماسک ، بیل گیتس ، پل آلن و ساتیا نادلا در میان دیگران شروع به برنامه نویسی کردند و سپس با توسعه تجارت پیشرفت کردند. پیشینه برنامه نویسی می تواند یک مزیت بزرگ در هنگام تصمیم گیری در مورد استفاده از فناوری های تجاری باشد.




8. حقوق خود را افزایش دهید

اگر می توانید کد گذاری کنید ، حقوق ورودی شما در حال حاضر بالاتر از متوسط ​​است و فقط با جمع آوری تجربه بیشتر افزایش و افزایش می یابد. این بدان معناست که برای وقت گذاشتن برای یادگیری افزایش مهارت های برنامه نویسی زبان های برنامه نویسی بیشتر و کتابخانه های مختلف در آنها پاداش خوبی دریافت خواهید کرد.


9. درخواستی باشید

شرکت های استخدامی به دنبال برنامه نویسان و توسعه دهندگان برتر هستند. اگر بتوانید کدگذاری کنید ، مورد تقاضا قرار خواهید گرفت و به طور فعال دنبال خواهید شد.


10. آینده خود را با برنامه نویسی اثبات کنید

ماندن در بالای زبان های مورد نیاز برای کد نویسی آسان است ، بنابراین می توانید شغل خود را در آینده اثبات کنید. شما می توانید وب سایت هایی مانند فهرست TIOBE را دنبال کنید ، که سالانه گزارشی از زبان های برنامه نویسی ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا در روندهای صنعت و مهارت برنامه نویسی افزایش مهارت های برنامه نویسی فرصت های بالقوه باشید

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان