آموزش رباتیک در خانه برای کودکان

 

رما هرگز حمایت نمی کنیم در عوض ، با گذراندن زمان با کیفیت با دوستان خود در گروه سنی خود ، برقراری ارتباط ، به اشتراک گذاشتن آنچه در ر یای خود هستند ، آموزش رباتیک در خانه برای کودکان ,  آموزش صحیح اشکال رفتار در جامعه ، بازی کردن و آموزش در زمینه رباتیک ، از رشد کودکان به نحو احسن حمایت می کند. کد نویسی

در کشور ما ، مهد کودک هایی که آموزش برنامه نویسی و رباتیک را ارائه می دهند ، بسیاری از دوره های خصوصی و موسسات آموزشی پیش دبستانی آموزش سیستم کدگذاری روباتیک را ارائه می دهند. شما می توانید به راحتی در وب سایت ما به این مدارس دسترسی پیدا کنید و می توانید به نظرات عینی والدین دانش آموزانی که آموزش می بینند برسید. به این ترتیب می توانید به راحتی مدرسه مناسب کودک آموزش رباتیک در خانه برای کودکان ,  خود را بیابید.

سلام!

همکاران کابینه من ، ، وزیر آموزش و پرورش e ، رئیس کمیته تدوین سیاست آموزش ملی دکتر کاستوری رنگان ، اعضای محترم تیم وی ، در این نشست مهم از دانشمندان همه ایالت ها ، مدیران ، معلمان و سایر سایرین شرکت کنید ، امروز ما همه بخشی از لحظه ای است که پایه و اساس آینده کشور ما را ایجاد می کند. این لحظه ای است که در آن بذرهای عصر جدیدی کاشته شده است.

یاست آموزش ملی قرار است جهت جدیدی به هند قرن 21 بدهد. فقا ، در سه دهه گذشته همه نقاط جهان تغییر کرده اند. هر سیستمی تغییر کرده است. در این دهه ها ، به ندرت جنبه ای از زندگی ما وجود دارد که مانند گذشته باشد. با این حال ، مسیری که جامعه به سمت آینده حرکت می کند ، سیستم آموزشی ما ، همچنان راه قدیمی را طی می کرد. تغییر سیستم آموزشی قدیمی آموزش رباتیک در خانه برای کودکان , به اندازه جایگزینی تخته سیاه شکسته مهم بود.

 مانند هر مدرسه یک تخته پین ​​آپ دارد. شما تمام اوراق لازم ، احکام لازم مدرسه ، نقاشی کودکان و ... را در آن قرار می دهید. این برد نیز پس از یک فاصله کوتاه پر می شود. برای افزودن نقاشی های جدید برای دانش آموزان پایه جدید ، باید در این صفحه راهنمای تغییراتی ایجاد کنید.

سیاست آموزش ملی جدید همچنین ابزاری قوی برای هند جدید ، امیدهای جدید ایرانیان سایبر ، نیازهای جدید است. پشت کار سخت چهار یا پنج سال گذشته است ، مردم هر منطقه ، هر سنت ، هر زبانی شب و روز روی آن کار کرده اند. اما این کار هنوز کامل نشده است. در واقع ، کار واقعی به تازگی آغاز شده است. اکنون ما باید سیاست آموزش ملی را به همان میزان م اجرا کنیم.

و ما این کار را با هم انجام خواهیم داد. می دانم ، بسیاری از شما پس از اعلام خط مشی آموزش ملی سوالات زیادی دارید. این سیاست آموزشی چیست؟ چه فرقی می کند؟ این چگونه سیستم مدرسه و دانشگاه آموزش رباتیک در خانه برای کودکان را تغییر خواهد داد؟ این سیاست آموزشی برای معلم چیست؟ چه چیزی برای دانش آموز مفید است؟ و مهمتر از همه ، برای موفقیت در اجرای آن چه باید کرد؟

چطور انجام دادن این سوالات هم آموزش رباتیک در خانه برای کودکان  مشروع و هم ضروری است. و به همین دلیل است که ما همه در این برنامه هستیم تا در مورد آن صحبت کنیم و برای آینده برنامه ریزی کنیم. به من گفته شده است که همه شما ساعت ها در طول روز به این چیزها فکر کرده اید.

معلمان مواد آموزشی خود را ایجاد می کنند ، کودکان موزه اسباب بازی خود را ایجاد می کنند ، مدرسه دارای کتابخانه ای برای ارتباط والدین ، ​​فرهنگ لغت چند زبانه با تصاویر ، باغ آشپزخانهآموزش رباتیک در خانه برای کودکان  در مدرسه و بسیاری موارد دیگر است.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان