مهارت های فریلنسری


ویرایشگرهای حرفه ای فریلنسری حدود 40 تا 150 دلار در ساعت دریافت می کنند مهارت های فریلنسری یا هزینه پروژه را بر اساس مدت زمانی که فکر می کنند طول می کشد، نقل قول می کنند.

 مهارت برتر فریلنسینگ برای ویرایش و ایجاد فیلم مستقل 2021

از آنجایی که تقاضا برای ویرایشگرهای ویدیو در صنعت آزاد در اواسط سال 2020 افزایش یافت، همه اینها به لطف فرصت های ارائه شده توسط پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند tik-tok، اینستاگرام و حتی یوتیوب است.

 

اگر احتمالاً مصرف‌کننده محتوای ویدیویی هستید و در ویرایش ویدیو و ایجاد ویدیو مهارت دارید، چرا سعی نکنید به کسب‌وکارها و برندها در تولید محتوای ویدیویی عالی کمک کنید. این می تواند یک مهارت مستقل عالی برای کشف و یک حرفه ای عالی برای آینده باشد.

 

تقاضا برای مهارت های ویرایش ویدئو به صورت آزاد:

در اینجا Google Trends آمده است، که مهارت های فریلنسری  گپ واضحی را برای تقاضا برای این مهارت فریلنسری محبوب از سراسر جهان در 5 سال گذشته نشان می دهد، که نشان دهنده افزایش تقاضا برای این مهارت فریلنسری در حدود آوریل 2020 است:

 

مهارت‌های فریلنسری برتر مورد تقاضا برای مشاغل آزاد پردرآمد، مهارت‌های ویرایش ویدیو و ایجاد ویدیو

بیش از 30 میلیون کانال یوتیوب  

وجود دارد که نسبت به سال گذشته بیش از 25 درصد افزایش داشته است. آیا می توانم ویرایش ایرانیان سایبر ویدیو را آنلاین یاد بگیرم؟

مانند تمام مهارت های این لیست، تمرین عملی بهترین راه برای یادگیری هر مهارتی در مدت زمان کوتاه است. البته یوتیوب یک منبع عالی برای آموزش رایگان ویرایش ویدیو و ساخت ویدیو است.

 

اما اگر می خواهید در دوره های آنلاین با ساختار مناسب سرمایه گذاری کنید، به خصوص اگر می خواهید چیز خاصی را یاد بگیرید (نرم افزار ویرایش ویدیو). در اینجا یکی مهارت های فریلنسری از بهترین و با امتیازترین دوره های ویرایش ویدیو در Udemy آمده است.

 

2. بازاریابی ویدئویی اجتماعی

اگر ویرایش ویدیو در حال افزایش باشد، تنها زمانی منطقی است که بازاریابی ویدیوی اجتماعی نیز به همین صورت باشد. بازاریابی ویدئویی اجتماعی یک مهارت جدید در حوزه فریلنسری است، مهارتی که در رتبه 3 برتر سه ماهه دوم سال 2019 Upwork با سریع ترین رشد فهرست مهارت های فریلنسری قرار گرفته است.

به هر حال، اگر کسب‌وکارها و برندها قصد دارند ویدیو بسازند، می‌خواهند آن‌ها را به یک جمعیت هدف‌مند بزرگ نیز تبلیغ کنند!

جای تعجب نیست که چرا این یک مهارت فریلنسری پر تقاضا است. کانال‌های رسانه‌های اجتماعی در حال پیشرفت مانند TikTok، Instagram (قرارها و IGTV)، و YouTube (ویدئو و شورت)، این مهارت را برای سال‌های آینده مهارت های فریلنسری مرتبط نگه می‌دارند.

 

بهترین مهارت های فریلنسری آزاد بازاریابی ویدیوی اجتماعی را برای سال استخدام کنید

اگر مهارت‌های خوبی در ایجاد محتوای ویدیویی فوق‌العاده، بهینه‌سازی آن‌ها برای سئو، جذب مخاطبان هدف با ایده‌ها و استراتژی‌های بازاریابی جدید دارید، این مهارت فریلنسری جدید به شما کمک می‌کند تا راه‌اندازی‌های زیادی را به شما ارائه دهد.

 

اگر شما یک ویرایشگر ویدئوی عالی و بازاریاب رسانه های اجتماعی هستید ، این مورد بسیار کمک خواهد کرد ، اما این وظایف اغلب از هم جدا هستند ، بنابراین خوب نیست که فقط در یک کار عالی باشید.مهارت های فریلنسری  به هر حال شما می توانید برای نیمه دیگر کارمند آزاد کار مهارت فریلنسری دیگری استخدام کنید.

 

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان