بازی برنامه نویسی کودکان

 

برنامه نویسی omputer به شدت پی، پس از مهارت است بازی برنامه نویسی کودکان که به آرامی به نسل های جوان تر با نوآوری های جدید در تکنولوژی کوچیدند.

 

آیا شما می خواهید برای کمک به کودک خود را تبدیل به یک برنامه نویس کامپیوتر و یا به سادگی گسترش دانش علوم کامپیوتر خود، انواع از مزایای به آموزش بچه ها به کد وجود دارد. وقتی بچه ها به کد یادگیری، مغز دارای مزیت در یادگیری، به خاطر سپردن، و حتی پردازش اطلاعات جدید است. همچنین می توانید خلاقیت خود را تغذیه و اعتماد به نفس خود را، حتی به عنوان یک مبتدی.

 

در حالی که مزایای برنامه نویسی و هیجان انگیز هستند، بازی برنامه نویسی کودکان یادگیری چگونه به واقع انجام آن ممکن است مانند بیشتر از یک سخت و طاقت فرسا به بچه ها از این فرصت آن است به نظر می رسد. در این جاست که CodeWizardsHQ و بازی برنامه نویسی در آمده است.

 

فلسفه ما این است که کمک به بچه ها در راه سرگرم کننده برای کد یاد بگیرند، بنابراین ما با هم یک لیست بسیار مهمی برای تحقیق از بهترین بازی های برنامه نویسی برای بچه ها قرار داده ام که مهارت های برنامه نویسی آموزش و آن را سرگرم کننده است. ما در بازی با توجه به سطح کلاس و سن را سازمان داده اند، به طوری که آنهایی که کمی خود مطمئن شوید که بازی مناسب برای پیدا کردن آنها هستند.

 

بهترین و برنامه نویسی بازی برای کودکان و بازی برنامه نویسی کودکان نوجوانان در پیش از مدرسه

کد kart ها

LittleCodr

فکر می کنم و بدانید کد یک ستون

کد و ربات ماوس فعالیت مجموعه

زنبور عسل ربات

Cubetto می

اسمز برنامه نویسی جام جم

تصاویر آینده کدگذار هیجان زده

بهترین و برنامه نویسی بازی برای کودکان و نوجوانان در مهد کودک

آکادمی CodeSpark1. کد kart ها

codekarts

سیستم عامل: iOS، اندروید

 

بهترین دلیل: معرفی کد kart ها برنامه نویسی مفاهیم به کودکان ایرانیان سایبر از طریق استفاده از پازل های منطقی در قالب یک مسیر مسابقه سرگرم کننده است. با بیش از 70 سطح مختلف و دو حالت مختلف بازی، بچه ها هیچ کمبود سرگرمی و یا انواع که آن را به این برنامه می آید.

 

هدف از این بازی است به استفاده از برنامه نویسی آجر جهت به دست آوردن ماشین مسابقه خود را به خط پایان، ارائه یک محیط برنامه نویسی تحریک کننده.

 

کد kart ها نیز در بیش از 20 زبان مختلف می آید، آوردن سرگرم کننده را بازی برنامه نویسی کودکان به مخاطبان گسترده و کودکان خردسال به راحتی خواهید آموخت اصول کد و همچنین جهت و منطق.

 

2. LittleCodr

رمز گذار کمی

سیستم عامل: کارت بازی

  

بهترین و آنجا: طراحی شده برای حتی کوچکترین از برنامه نویسان، LittleCodr ایستد جدا از بازی های دیگر برنامه نویسی برای سادگی آن است. این یک بازی ساده کارت است که شامل جنبش حرکتی درشت و سرگرم کننده است. نوشته اصلی در Kickstarter crowdfunded، LittleCodr دیدم تقاضای زیادی به دلیل تعاملی سرگرم کننده آن، عدم زمان روی صفحه نمایش، و روش های جذاب از آموزش برنامه نویسی به دانش آموزان است.

 

با استفاده از کارت های عمل ساده، بچه ها را به برنامه پدر و مادر یا دوستان خود را به انجام حرکات احمقانه در حالی که آنها مهارت های مانند تفکر خطی، تعیین توالی، نمونه سازی، بازی برنامه نویسی کودکان اشکال زدایی، و برنامه نویسی یاد بگیرند.

 

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ایرانی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان