آموزش برنامه نویسی اسکرچ

 

برنامه نویسی همچنان یک مهارت مهم در دنیای مدرن است. آموزش برنامه نویسی اسکرچ دوران کودکی زمان بسیار خوبی برای شروع یادگیری برنامه نویسی و توسعه خلاقیت تفکر محاسباتی و مهارت های حل مسئله است!

 

این MOOC از طریق ویدیوهای سرگرم کننده برنامه نویسی را در اسکرچ آموزش می دهد که برنامه نویسی را به روشی الهام بخش و واضح توضیح می دهد. اینها با تکالیفی همراه است که به بچه ها اجازه می دهد برنامه نویسی را تمرین کنند و برنامه هایی را ایجاد کنند که دوست دارند خودشان استفاده کنند!

 

به صورت هفتگی، ما یک بازی ایجاد خواهیم کرد: یک پیچ و خم، یک آکواریوم، یک بازی Flappy Bird و یک ظاهر شبیه به سوپر ماریو. هر هفته، بلوک های برنامه نویسی جدید آموزش برنامه نویسی اسکرچ آموزش داده می شود و ما با هم در حال کار روی راه هایی برای بهبود کد نوشته شده شما هستیم.

 

این دوره یک نسخه انگلیسی از دوره ای است که در مدارس ابتدایی هلند با موفقیت بسیار مورد استفاده قرار گرفت. این مطالب از برنامه درسی آموزشی برای برنامه نویسی در آموزش ابتدایی هلند پیروی می کند.

 

آیا می خواهید با بچه های بیشتری شرکت کنید؟ یک حساب شخصی برای هر کودک یا دانش آموز ایجاد کنید تا بتواند با سرعت خودش کار کند. پس از گذراندن کل دوره و ارتقاء به مسیر ID Verified، ایرانیان سایبر  یک مدرک اسکرچ با نام آنها به آنها داده خواهد شد.

محدوده سنی اسکرچ چقدر است؟

اسکرچ مخصوصاً برای جوانان 8 تا 16 ساله طراحی شده است، اما افراد درآموزش برنامه نویسی اسکرچ  هر سنی با Scratch ایجاد کرده و به اشتراک می گذارند. کودکان کوچکتر ممکن است بخواهند ScratchJr را امتحان کنند، نسخه ساده شده Scratch که برای سنین 5 تا 7 سال طراحی شده است.

 

چه منابعی برای یادگیری اسکرچ در دسترس است؟

اگر تازه شروع کرده اید، یک راهنمای گام به گام در داخل Scratch موجود است. برای مروری بر منابع Scratch، صفحه ایده ها را ببینید.

 

انجمن آنلاین اسکرچ چیست؟

هنگام شرکت در انجمن آنلاین Scratch، اعضا می توانند با سایر اعضای Scratch از هر پیشینه، سن و علایق، در یک جامعه یادگیری باز کاوش و آزمایش کنند. اعضا می توانند کارآموزش برنامه نویسی اسکرچ خود را به اشتراک بگذارند، بازخورد دریافت کنند و از یکدیگر بیاموزند.

 

رهنمودهای انجمن آنلاین اسکرچ چیست؟

تیم اسکرچ MIT با جامعه همکاری می کند تا محیطی دوستانه و محترمانه برای افراد در هر سن، نژاد، قومیت، مذهب، گرایش های جنسی و هویت جنسی حفظ کند. می‌توانید با مرور دستورالعمل‌های انجمن به فرزندتان کمک کنید تا نحوه مشارکت را بیاموزد. از اعضا خواسته می‌شود نظر سازنده داشته باشند و با گزارش هر گونه محتوایی که از دستورالعمل‌های انجمن پیروی نمی‌کند، به حفظ وب‌سایت دوستانه کمک کنند. تیم Scratch هر روز برای مدیریت فعالیت درآموزش برنامه نویسی اسکرچ  سایت و پاسخ به گزارش‌ها با کمک ابزارهایی مانند فیلتر ناسزاگویی CleanSpeak کار می‌کند.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان