آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

 

به خوبی با Microsoft Windows™ ادغام می شود و آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان کاربران برای اجرای یک برنامه C# در محیط Microsoft Windows نیازی به افزودن تنظیمات خاصی ندارند.

سی شارپ یکی از رایج ترین زبان هایی است که برنامه نویسان یاد می گیرند، به این معنی که اضافه کردن توسعه دهندگان به تیمی که این زبان را می دانند آسان است.

دارای محیط های توسعه یکپارچه (IDE) است که توسط Microsoft™ ساخته شده است که امکان همکاری برای تیم های توسعه کوچک و بزرگ را فراهم می کند.

یک زبان کامپایل شده است، به این معنی که کد در یک سرور عمومی به شکل باینری ذخیره می شود. به این ترتیب اگر سرور هک شود، کد منبع به راحتی در دسترس هکر قرار نمی گیرد

معایب

متخصص شدن در این زبان به دلیل تعداد زیاد کتابخانه ها آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان و کلاس های موجود زمان می برد و متخصص شدن برای یافتن علت اشتباهات کدنویسی ضروری است.

به دلیل ارتباط نزدیک زبان با Microsoft Visual Studio™، توسعه‌دهندگان می‌توانند بیش از حد به یک IDE متصل شوند و در صورت نیاز به استفاده از یک IDE دیگر، مشکلات کدنویسی ایجاد شود.

از آنجایی که توسط Microsoft™ ایجاد شده است، نگرانی هایی در مورد طول عمر این زبان وجود دارد و ممکن است در کوتاه مدت با زبان برنامه نویسی دیگری جایگزین شود. توسط آنها ایجاد شده است

جاوا

نکته کلیدی: جاوا یک زبان برنامه نویسی محبوب است زیرا از آن برای ایجاد محصولات مختلف از بازی های ویدیویی گرفته تا برنامه های تلفن همراه استفاده می شود. این زبان کاربر آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان پسند و طراحی پسند است، با این حال، زمان اجرای آن کند است.

 

جاوا یک زبان برنامه نویسی همه منظوره، شی گرا و سطح بالا با چندین ویژگی است که آن را برای توسعه مبتنی بر وب ایده آل می کند. جاوا یک زبان برنامه نویسی بسیار محبوب در نظر گرفته می شود زیرا می توان از آن برای ساخت برنامه های سمت سرور از بازی های ویدیویی گرفته تا برنامه های تلفن همراه ایرانیان سایبر استفاده کرد. جاوا همچنین پایه اصلی توسعه برنامه های اندروید است و بنابراین بهترین زبان برنامه نویسی برای توسعه اندروید است.

 

محبوبیت این زبان همچنین به دلیل WORA آن است (یک بار بنویس، هر جا اجرا شود) که به زبان اجازه می دهد قابل حمل باشد و با موفقیت در چندین پلت فرم نرم افزار اجرا شود. هنگامی که جاوا به صورت آنلاین استفاده می شود، به برنامه ها اجازه دانلود و استفاده از طریق یک مرورگر را می دهد که می تواند آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان عملکردی را انجام دهد که معمولاً در دسترس نیست و صفحات وب پویا را فعال می کند.

 

جاوا برای ایجاد تعدادی از محصولات نرم افزاری استفاده شده است. این فهرست شامل، اما محدود به موارد زیر نیست: Minecraft، GoogleMail™ eBay، Adobe Create Suite، و OpenOffice.

 

صنایعی که از جاوا استفاده می کنند

مهندسان نرم افزار و توسعه دهندگان جاوا همگی از جاوا برای برقراری ارتباط با کامپیوترها و دستورات مورد نظر محصول خود استفاده می کنند. توسعه دهندگانی که به طور خاص برنامه های اندرویدی ایجاد می کنند، همگی از جاوا هنگام توسعه محصول خود استفاده می کنند.

 

جاوا در توسعه محصولات برای صنایع مختلف استفاده می شود. جاوا توسط شرکت‌هایی در حوزه اینترنت اشیا، معماری سازمانی، محاسبات ابری، امور مالی، علوم بهداشتی و صنایع ارتباطات استفاده می‌شود.

 

مزایای

آیا مستقل از پلتفرم به این معنی است که کد منبع جاوا می تواند در تمام سیستم عامل ها اجرا شود

کاربر و طراحی پسند

به دلیل امنیت شناخته شده است و امن ترین زبان برنامه نویسی نامیده می شود

دارای ویژگی اضافه شده سیستم تخصیص پشته است آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان که به ذخیره سازی داده ها و بازیابی آسان کمک می کند

دارای ویژگی منحصر به فرد جمع آوری زباله و تخصیص خودکارآموزش برنامه نویسی حافظه است، به این معنی که می تواند اشیاء استفاده نشده را برای افزایش کارایی کد از بین ببرد.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان