آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

 

زبان های برنامه نویسی رایانه به توسعه دهندگانآموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان این امکان را می دهند که دستورالعمل هایی را به رایانه به زبانی که آن را می فهمد ارائه دهند. درست مانند زبان های انسانی، بسیاری از زبان های کامپیوتری مختلف وجود دارد که برنامه نویسان می توانند از آنها استفاده کنند. بهترین زبان برنامه نویسی برای استفاده به عوامل زیادی از جمله هدف نرم افزار، صنعت و تخصص تیم توسعه بستگی دارد. همچنین می تواند به سایر عناصر طراحی ساختاری و معماری مانند استفاده از الگوهای معماری بستگی داشته باشد.

 

هر زبانی ویژگی های متمایز خود را دارد. از طریق می تواند شباهت هایی بین آنها وجود داشته باشد. بخش بعدی این مقاله به رایج ترین زبان های برنامه نویسی مورد استفاده امروزآموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان برنامه نویسان می پردازد.

 

زبان نشانه گذاری فرامتن (HTML)

نکته کلیدی: زبان نشانه گذاری فرامتن (HTML) زبانی است که کاربر برای ایجاد صفحات وب است. این یک زبان مبتدی خوب است زیرا درک و استفاده از آن آسان است، با این حال، به کد نوشته شده زیادی نیاز دارد و زبان قادر به ایجاد صفحات پویا نیست.

 

زبان نشانه گذاری HyperText (HTML) برای ایجاد صفحات وب که به صورت آنلاین نمایش داده می شوند استفاده می شود. این زبان با استفاده از برچسب ها، قالب بندی مناسب متن و تصاویرآموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان را تضمین می کند تا مرورگرهای اینترنتی بتوانند اطلاعات را به درستی نمایش دهند.

 

HTML بهترین زبان برنامه نویسی برای مبتدیان در زمینه طراحی وب است. در نتیجه، تنوع و پیچیدگی تمامی وب سایت های امروزی با HTML و تمامی نسخه های آن امکان پذیر شده است. بیشتر آنچه در وب است با این زبان ایجاد شده است.

 

صنایعی که از HTML استفاده می کنند

HTML توسط توسعه دهندگان وب، ویراستاران فنی، ایرانیان سایبر طراحان ایمیل و مهندسان نرم افزار به منظور توسعه صفحات وب استفاده می شود. HTML معمولا در توسعه وب و برنامه نویسی ایمیل استفاده می شود.

 

HTML همچنین توسط صنایعی استفاده می شود که بر فناوری اطلاعات، مهندسی، طراحی، خدمات حرفه ای، مدیریت، علامت گذاری، و همچنین خدمات مشتری و فروش تمرکز دارند. آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان علاوه بر این، توسعه دهندگانی که برنامه های تلفن همراه ایجاد می کنند می توانند از این زبان استفاده کنند.

 

مزایای

آسان برای استفاده و یادگیری اصول اولیه HTML

یک مفسر HTML در هر مرورگر تعبیه شده است

برنامه نویسان می توانند از سازندگان وب سایت بصری مانند وردپرس استفاده کنند که به برنامه نویسان اجازه می دهد بدون نیاز به دانستن چیزهای زیادی در مورد کد نویسی، کد HTML ایجاد کنند. این آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان به بنیان‌گذاران استارت‌آپ غیر فنی اجازه می‌دهد تا برخی از آموزش برنامه نویسی کدنویسی‌های اولیه را خودشان انجام دهند.

معایب

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان