آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

 

فقط می تواند صفحات ثابت و ساده ایجاد کند، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در صورت نیاز به صفحات پویا، این زبان به تنهایی مفید نیست.

برنامه نویسان باید هنگام ساختن یک صفحه وب ساده، کدهای زیادی بنویسند، مگر اینکه از ویرایشگر بصری استفاده کنند

در مقایسه با سایر زبان ها دارای ویژگی های امنیتی خوبی نیست

با هر انتشار اصلی جدید زبان، پیچیده تر می شود و برنامه نویسان را وادار می کند زمان خود را صرف یادگیری نحوه اجرای ویژگی های جدید کنند

سی

کلید اصلی: C یک زبان برنامه نویسی تاریخی تر است که بسیاری از زبان های جدید روی آن ساخته می شوند. این یک زبان قابل حمل است که می تواند بر روی بسیاری ازآموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان سیستم عامل های مختلف اجرا شود. با این حال، از برنامه نویسی شی گرا پشتیبانی نمی کند.

 

C یک زبان برنامه نویسی ساختار گرا و سطح متوسط ​​است که اغلب برای توسعه نرم افزار سیستم های سطح پایین استفاده می شود. این یک زبان بین‌بین خوب در نظر گرفته می‌شود، زیرا می‌توان از آن برای پیاده‌سازی مفاهیم شی‌گرا در حالی که هنوز ساختارگرا است استفاده کرد، و در نتیجه اغلب اولین زبان برنامه‌نویسی است که در کلاژ آموزش داده می‌شود.

 

C دارای کامپایلرهای زیادی است، به این دلیل که می توانید کد را در C بنویسید و آن را تقریباً در هر جایی اجرا کنید. اکثر درایورهای دستگاه با استفاده از زبان C در حال توسعه هستند. اگرچه امروزه از آن چندان استفاده نمی شود، اما کد خوبی برای درک آن است زیرا بسیاری از زبان های آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان جدید بر روی آن ساخته شده اند.

 

تعدادی از محصولات مختلف رو به روی کاربر با استفاده از زبان برنامه نویسی C ایجاد شده است. برخی از نمونه‌های آن عبارتند از: Amazon Kindle، Linux، OpenGI، و سیستم TAO فیسبوک.

 

صنایعی که از C استفاده می کنند

C به طور گسترده برای سیستم های جاسازی شده مانند سیستم عامل تلویزیون شما، یا سیستم عامل هواپیما یا حتی فقط Microsoft Windows™ استفاده می شود. سایر صنایعی که از C استفاده می کنند عبارتند از: برنامه نویسی سیستم ها، هوش مصنوعی، اتوماسیون صنعتی، گرافیک کامپیوتری، پردازش تصویر و برنامه نویسی بازی. توسعه دهندگان نرم افزار، مهندسان کامپیوتر، فناوری اطلاعات و همچنین مهندسان نرم افزار جاسازی شده همگی از C در طول توسعه استفاده می کنند.

 

مزایای

زبان پایه خوب برای مبتدیان برای یادگیری اصول کدنویسی

قابل حمل است و به سرعت قابل تنظیم است

C تقریباً در همه ریزپردازنده های مدرن از ایرانیان سایبر یخچال گرفته تا آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ساعت زنگ دار تعبیه شده است

یک زبان قابل حمل است که می تواند بر روی پلتفرم های مختلف بدون تغییر یا بسیار کم اجرا شود

معایب

این زبان مکانیسم بررسی زمان اجرا ندارد - به این معنی که اجرای دستور توسعه‌یافته ممکن است بیشتر از زمان مورد انتظار طول بکشد

از برنامه نویسی شی گرا پشتیبانی نمی کند - در نتیجه C++ ایجاد شد

دارای منحنی یادگیری قابل توجهی است و در نتیجه برای آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان افرادی که دانش برنامه نویسی دیگر را دارند بهتر است به آموزش برنامه نویسی درستی اجرا کنند.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان