کلاس های برنامه نویسی در تهران

 

در حال حاضر، تعداد زیادی شغل برنامه نویسی کامپیوتری کلاس های برنامه نویسی در تهران پرتقاضا، و تعداد زیادی دوره برنامه نویسی آنلاین رایگان وجود دارد که به شما کمک می کند یکی از این مشاغل را پیدا کنید --- حتی بدون مدرک سنتی علوم کامپیوتر.

 

ما به شما نشان خواهیم داد که کجا می توانید این کلاس های برنامه نویسی آنلاین عالی را پیدا کنید. اگر اولین چیز را در مورد برنامه نویسی نمی دانید، مقدمه ما را در مورد کدنویسی بررسی کنید.

 

1. MIT OpenCourseWare

 

MIT OpenCourseWare باورنکردنی است. سال‌ها پیش، وقتی در کالج در حال گذراندن دوره جبر خطی بودم، MIT OCW به کمک من آمد. دوره های کامل به کلاس های برنامه نویسی در تهران صورت آنلاین به صورت رایگان در دسترس هستند و شما می توانید آنها را با سرعت خود طی کنید.

 

آن دوره جبر خطی (متاسفانه دیگر در دسترس نیست) یک رقیب قوی برای بهترین دوره دانشگاهی است که تا به حال گذرانده ام. همه‌اش سخنرانی‌های ویدیویی بود، اما استاد مطالب خود را می‌دانست و مطالب را به شیوه‌ای قابل هضم ارائه می‌داد. این واقعاً اعتبار MIT را به عنوان یک مؤسسه آموزشی تأیید کرد.

 

بنابراین من مطمئن هستم که دوره های برنامه نویسی MIT OCW را دوست خواهید داشت. دوره های مقدماتی به مقدمه های عمومی، دوره های زبان خاص و دوره های بعدی تقسیم می شوند. برای فهرست کامل، بخش علوم کامپیوتر را مرور کنید.

 

2. edX

 

یک ارائه دهنده کلاس های برنامه نویسی در تهران دوره های آنلاین رایگان در ایرانیان سایبر  سطح کالج است که به طور مشترک توسط MIT و دانشگاه هاروارد هدایت می شوند. نه تنها دوره ها بدون هزینه در دسترس هستند، بلکه خود سازمان نیز غیرانتفاعی است، بنابراین می توانید خیالتان راحت باشد که با انگیزه های پنهان مورد سوء استفاده قرار نخواهید گرفت.

 

دوره های edX می توانند هفتگی یا خودگام باشند. موضوعات شامل طیف وسیعی از موضوعاتی است که ممکن است در هر دانشگاه معتبری بیابید، اما انحراف زیادی نسبت به علوم کامپیوتر، مهندسی، و تجارت و مدیریت وجود دارد. آنها همچنین برای راحتی شما به سطوح مقدماتی، کلاس های برنامه نویسی در تهران متوسط ​​و پیشرفته تقسیم می شوند.

 

edX همچنین برنامه‌های Certificate را ارائه می‌دهد، که برنامه درسی درسی هستند که به سمت تسلط در یک زمینه خاص، مانند توسعه وب پیشرو یا علم داده، ساخته می‌شوند. اینها برای یادگیری عمیق تر مفید هستند.

 

3. کورسرا

 

Coursera یک پلت فرم دوره آنلاین رایگان است که توسط دانشگاه استنفورد و سرمایه گذاران خطرپذیر پشتیبانی می شود. کورسرا برای ارائه دوره های آموزشی با دانشگاه ها و کلاس های برنامه نویسی در تهران سازمان های مختلف همکاری می کند و از طریق برنامه های گواهینامه خود درآمد کسب می کند.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان