برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند

 

حقیقت: هر کس در هر سنی می تواند یک برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند مهارت جدید بیاموزد و برنامه نویسی تفاوتی ندارد. با یادگیری یک زبان آهسته شروع کنید و ببینید که چگونه پیش می رود. ممکن است خودتان را شگفت زده کنید!

باور غلط 2: من برای برنامه نویس شدن به مهارت های ریاضی سنگین نیاز دارم

حقیقت: برای برنامه‌نویسی به مهارت‌های ریاضی خاصی نیاز ندارید، فقط به منطق عالی و حل مسئله نیاز دارید. برنامه نویسان معمولاً با ریاضی سروکار دارند، اما نیازی به دانستن چگونگی انجام معادلات ریاضی ندارند.

افسانه 3: من باید "بهترین" زبان برنامه نویسی را یاد بگیرم

حقیقت: چیزی به نام «بهترین» زبان وجود ندارد و برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند اگر زبان‌های خاصی را نمی‌دانید، هیچ مانعی برای برنامه‌نویس شدن وجود ندارد. ابتدا نوع برنامه نویسی را که می خواهید باشید انتخاب کنید، سپس زبان های رایج مورد استفاده را یاد بگیرید.

مهارت هایی که نیاز دارید

1. حل مشکل و عیب یابی:

گاهی اوقات، کد کار نمی کند. این به برنامه نویس بستگی دارد که دلیل آن را بفهمد و کد جدیدی را که کار می کند بنویسد و اجرا کند

2. خودانگیختگی:

در حالی که برنامه نویسان کامپیوتر اغلب روی تیم کار برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند می کنند، آنها زمان زیادی را صرف نوشتن کد می کنند، بنابراین انگیزه شخصی برای اطمینان از انجام کار بسیار مهم است.

3. استقلال: 

برنامه نویسان رایانه اغلب مسئولیت زمان بندی و مدیریت وظایف خود را بر عهده دارند، بنابراین برنامه نویسان باید مستقل باشند.

4. پشتکار

وقتی کد کار ایرانیان سایبر نمی کند، برنامه نویسان کامپیوتر برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند باید بتوانند تا زمانی که این کد کار نمی کند به تلاش خود ادامه دهند. از برنامه نویسان کامپیوتر خواسته می شود تا برای مدت طولانی روی یک برنامه کار کنند و برای عبور از هر مرحله به پشتکار نیاز دارند.

5-حافظه قوی 

برنامه نویسان کامپیوتر باید بتوانند ساختار کد و کدهای ساده را برای زمانی که برنامه های خود را می نویسند به خاطر بسپارند.

6. دانش کامپیوتر:

برنامه نویسان باید کامپیوترها را دوست داشته باشند و آنها را از درون و بیرون درک کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد علوم کامپیوتر، این مقاله را بررسی کنید: برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند علم کامپیوتر چیست؟

7. مهارت های توسعه وب:

بسیاری از کارفرمایان علاوه بر مهارت های برنامه نویسی نرم افزار به دنبال دانش توسعه وب نیز هستند. کمی CSS، JavaScript و HTML را به خود بیاموزید.

8. یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی:

این روزها صنعت تمرکز زیادی را به هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی معطوف کرده است. خود را در مورد این فناوری جدید مطلع و آموزش دهید تا مرتبط بمانید.

9. علم داده:

 علم داده یک حوزه به سرعت در حال رشد است که شامل استفاده از داده ها برای حل مشکلات تجاری و شکل دادن به رشد استراتژیک یک شرکت است. کمی در مورد علم داده بیاموزید و خیلی جلو خواهید رفت.

 مدرکی که به احتمال زیاد شما را به موفقیت در این رشته سوق می دهد، مدرک علوم کامپیوتر است. این مدرک می تواند به فرصت های زیادی مانند برنامه نویس، مشاور برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند  فناوری اطلاعات، مدیر فناوری اطلاعات، توسعه دهنده بازی، توسعه دهنده چند رسانه ای و غیره منجر شود. مدارک مشابهی که می تواند منجر به حرفه ای در برنامه نویسی کامپیوتر نیز شود شامل مهندسی کامپیوتر، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات است.

 1. مدرک کاردانی در رشته کامپیوتر:

 این مدرک معمولاً دو سال طول می کشد و مقدمه ای برای این رشته ارائه می دهد. رشته برنامه نویسی همراه با یک رزومه خوب و تجربه برنامه نویسی، این مدرک می تواند برای کسب یک موقعیت ابتدایی در برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند برنامه نویسی کامپیوتر کافی باشد.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان