زبان برنامه نویسی مناسب برای مبتدی ها

 اگر به دنبال حرفه ای در زمینه برنامه نویسی هستید، زبان برنامه نویسی مناسب برای مبتدی ها توصیه می شود در شروع کار به زبان های رایج پایبند باشید. آنها بیشترین تقاضا را در صنعت فناوری ایجاد می کنند، با تعداد بی شماری فرصت شغلی که آنها را به عنوان مهارت های مورد نیاز فهرست می کند.

توسعه دهندگان سطح مقدماتی.

 

لیست زیر را از برخی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی بررسی کنید تا در مورد آنها و آنچه که برای آنها استفاده می شود بیشتر بدانید. ما آنها را در اینجا به ترتیب حروف الفبا فهرست کرده ایم.

 

C++

C++ یک زبان برنامه نویسی قدرتمند و همه منظوره است زبان برنامه نویسی مناسب برای مبتدی ها که برای ساخت برنامه های کاربردی با عملکرد سریع تر و مقیاس پذیری بسیار موثرتر استفاده می شود. در واقع، پایه اصلی اکثر نرم افزارهای ویندوز به زبان C++ نوشته شده بود.

 

C++ برای مدیریت برنامه‌های پرمنابع مانند مرورگرهای وب، سیستم‌عامل‌ها، برنامه‌های دسکتاپ، رایانش ابری و حتی بازی‌های ویدیویی ایده‌آل است. در صنایع مختلفی از جمله واقعیت مجازی، روباتیک، توسعه نرم افزار و بازی، و محاسبات علمی استفاده می شود. ویژگی های کلیدی این زبان پشتیبانی سخت افزاری بین پلتفرمی و سازگاری با محیط داخلی در حال تغییر است.

 

سی شارپ

سی شارپ زبان برنامه نویسی مایکروسافت است. این ایرانیان سایبر  زبان که یکی از محبوب‌ترین زبان‌ها است، از آن زمان در پلتفرم‌های ویندوز، لینوکس و iOS و اندروید استفاده شده است.  شارپ همچنین به زبان برنامه نویسی مناسب برای مبتدی ها  داشتن مجموعه عظیمی از کتابخانه ها و فریمورک ها معروف است.

 

این اغلب زبان انتخابی برای توسعه دهندگان بازی و سازندگان برنامه های تلفن همراه است، اگرچه در نرم افزارهای سازمانی مانند Azure و IoT نیز پیاده سازی شده است. اگر به طراحی بازی علاقه مند هستید، زبان برنامه نویسی مناسب برای مبتدی ها به احتمال زیاد هنگام ساختن دارایی ها در موتور Unity برای یک بازی جدید، با C# مواجه خواهید شد.

 

جاوا اسکریپت

یک زبان برنامه نویسی پویا، جاوا اسکریپت عمدتاً در توسعه وب برای طراحی وب سایت های تعاملی و کاربرپسند استفاده می شود. این صفحه‌های وب تلطیف‌شده را با قابلیت‌های افزوده زبان برنامه نویسی مناسب برای مبتدی ها ارائه می‌کند و به برندها اجازه می‌دهد تا با نمایش عناصر متحرک در وب‌سایت‌های خود، تعامل کاربر خود را افزایش دهند

این زبان برنامه نویسی همه کاره جزء اصلی مرورگرهای وب است زبان برنامه نویسیو برای اکثر مبتدیانی که کنجکاو در مورد توسعه وب فرانت اند یا توسعه بازی های موبایلی هستند مناسب است

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان