کلاس های تفریحی جذاب

 

پارک‌های عمومی و تفریحات دروازه‌هایی به سوی کلاس های تفریحی جذاب آمریکای سالم‌تر هستند و تضمین می‌کنند که جوامع واقعاً قابل زندگی هستند.

امتیازات پشتیبانی

نکات زیر از نقش حیاتی پارک‌های عمومی و تفریحات در بهبود سلامت و تندرستی حمایت می‌کند.

 

زندگی در نزدیکی پارک ها و سایر امکانات تفریحی به طور مداوم با سطوح بالاتر فعالیت بدنی برای بزرگسالان و جوانان مرتبط است.

نوجوانانی که دسترسی آسان به امکانات تفریحی متعدد داشتند، نسبت به نوجوانانی که به چنین امکاناتی دسترسی نداشتند، فعالیت بدنی بیشتری داشتند و احتمال اضافه وزن یا چاقی کمتری داشتند.

افزایش دسترسی به امکانات تفریحی یک استراتژی کلاس های تفریحی جذاب ضروری برای پیشگیری از چاقی کودکان است.

برنامه های سازماندهی شده پارک و نظارت ممکن است استفاده از پارک ها و زمین های بازی را افزایش دهد و همچنین ممکن است فعالیت بدنی را به ویژه در بین جوانان افزایش دهد.

بازسازی پارک می تواند فعالیت بدنی شدید را در بین کودکان افزایش دهد و همچنین می تواند استفاده از انواع خاصی از امکانات، از جمله زمین های بازی و پارک های اسکیت را افزایش دهد.

بر اساس مطالعه ای که در مجله آمریکایی اپیدمیولوژی منتشر شد، در محله های پریشان فیلادلفیا، پنسیلوانیا، جایی که زمین های خالی به پارک های کوچک و فضای سبز محلی تبدیل شدند، ساکنان آن محله ها استرس کمتری را گزارش کردند و ورزش بیشتری داشتند.

پارک ها و آژانس های تفریحی در کنار مدارس دومین ایرانیان سایبر تغذیه کننده عمومی کودکان هستند.

آژانس های پارک و تفریح ​​سالانه تقریباً 560 میلیون وعده کلاس های تفریحی جذاب غذایی را در تابستان و برنامه های بعد از مدرسه به کودکان ارائه می دهند.

پارک ها و آژانس های تفریحی در 30 جامعه در سراسر کشور 2.5 میلیون وعده غذایی سالم را بین کودکان خانواده های کم درآمد توزیع کردند که به افزایش سطح تغذیه آنها کمک کرد.

پنج جامعه ایالات متحده ممنوعیت دخانیات را اجرا کردند که بر 575000 نفر در 22 پارک تأثیر گذاشت.

از طریق یک برنامه باغبانی جامعه جوانان که توسط 20 آژانس کلاس های تفریحی جذاب پارک و تفریح ​​اجرا شد، 51 درصد از شرکت کنندگان گزارش دادند که میوه و سبزیجات بیشتری می خوردند.

شرکت کنندگان در برنامه باغبانی جامعه جوانان همچنین گزارش دادند که در نتیجه کار در باغ ها با دیگران بهتر کار می کنند، بیشتر به محیط زیست اهمیت می دهند و دوستان خود را آسان تر می کنند (بیش از 70 درصد).

مطالعه‌ای که در سال 2011 بر روی پارک و سیستم تفریحی سیاتل انجام شد، نشان داد که ساکنان سیاتل توانستند 64 میلیون دلار در هزینه‌های پزشکی در نتیجه فعالیت بدنی در پارک‌ها صرفه‌جویی کنند.

بدنی و محیط ساخته شده. خلاصه تحقیقات کلاس های تفریحی جذاب شورای رئیس جمهور درباره آمادگی جسمانی و ورزش.

 

گوردون-لارسن، پی، نلسون، ام.، پیج، پی، و همکاران، 2006. نابرابری در کلاس های تفریحی محیط ساخته شده زمینه ساز تفاوت های کلیدی سلامت در فعالیت بدنی و چاقی است. اطفال.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان