آموزش برنامه نویسی به دانش آموزان
سوالی با پاسخ های اشتباه آموزش برنامه نویسی به دانش آموزان بی معنی که هیچ دانش
آموزی انتخاب نمی کند. سؤالهای ایدهآل آنهایی هستند که 40 تا 60 درصد دانشآموزان
احتمالاً در بار اول پاسخ درست را دریافت میکنند ([11]، ص 23) و سؤالهایی که در
آنها هر پاسخ نادرست با تصور غلطی مطابقت دارد که باعث میشود به آن پاسخ داده
شود. حداقل توسط برخی از دانش آموزان انتخاب شده است.
3.
سپس زبان آموزان به صورت جداگانه به پاسخ سوال رای می دهند و بدین ترتیب پیش بینی
اولیه خود را رسمی می کنند.
4.
در مرحله بعد، به فراگیران چند دقیقه فرصت داده آموزش برنامه نویسی به دانش آموزان می شود تا در گروه های کوچک
(معمولاً 2 تا 4 دانش آموز) با یکدیگر درباره آن پاسخ ها بحث کنند و سپس دوباره
گرد هم می آیند و دوباره رأی می دهند.
5.
سپس مربی می تواند بر اساس آخرین پاسخ ها عمل کند. اگر همه فراگیران پاسخ درستی
داشته باشند، مربی می تواند ادامه دهد. اگر برخی از پاسخهای اشتباه پس از بحث
گروهی محبوب باقی بماند، مربی میتواند به طور مستقیم به آن تصورات نادرست بپردازد
یا در بحث کل کلاس شرکت کند.
آموزش همتایان اساساً راهی برای ارائه راهنمایی ایرانیان سایبر یک به یک به روشی مقیاس پذیر است. بحث گروهی به طور قابل توجهی درک فراگیران را
بهبود می بخشد، زیرا آنها را مجبور می کند تا تفکر خود را روشن کنند، که می تواند
برای رفع شکاف های استدلال کافی باشد. پسگیری مجدد کلاس به مربی اجازه میدهد تا
بداند آیا میتواند ادامه دهد یا توضیح بیشتری لازم است. در حالی که به طور قابل
توجهی بهتر از دانشگاه مبتنی بر سخنرانی عمل می کند مدتی در موردش
فکر کردم هنگامی که از برنامه نویسی زوجی استفاده می شود، مهم است که همه را به
آموزش برنامه نویسی به دانش آموزان صورت جفت قرار دهید، نه فقط یادگیرندگانی که ممکن است دچار مشکل شوند، به طوری که
هیچ کس احساس نمی کند که متمایز شده است. همچنین مهم است که افراد 3 یا 4 بار در
ساعت نقشها را در هر آموزش برنامه نویسی به دانش آموزان جفت عوض کنند تا شخصیت قویتر در هر جفت بر جلسه غالب نشود.
نکته 6: از نمونه های کار شده با اهداف فرعی
برچسب دار استفاده کنید
یادگیری برنامه نویسی شامل یادگیری نحو آموزش برنامه نویسی به دانش آموزان و
معناشناسی یک زبان برنامه نویسی است، اما همچنین شامل یادگیری نحوه ساخت برنامه
است. یک راه خوب برای راهنمایی دانشآموزان از طریق ساختن برنامهها، استفاده از
مثالهای کار شده است: راهنماهای گام به گام که نشان میدهد چگونه یک مشکل آموزش برنامه نویسی به دانش آموزان موجود
را حل کنید.
Comments
Post a Comment