دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان

 کمک به کشف طبیعت از طریق میوه‌ها، دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان برکه‌ها یا گل‌ها است. این یک بازی حیوان خانگی بدون استرس است که برای کودکان عالی است. چیزی که دوست ندارد برای دانلود بازی My Very Hungry Caterpillar اینجا کلیک کنید.

 

 

 

11. آشپزخانه الفبای خیابان سیسمونی

کارگاه Sesame به تازگی پس از سال ها محتوای آموزشی با کیفیت در تلویزیون، دنیای دیجیتال خود را با چندین بازی اندروید گسترش داده است. Sesame Street Alphabet Kitchen، اپلیکیشنی برای ساخت واژگان، یکی از عالی ترین عناوین برای کودکان شماست. این کار با مخلوط کردن دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان صداهای حروف برای ایجاد کلمات در یک محیط سرگرم کننده در خیابان Sesame انجام می شود. برای دانلود بازی Sesame Street Alphabet Kitchen اینجا کلیک کنید.

 

 

 

12. تنها

این بهترین بازی برای آن دسته از بچه هایی است که عاشق ایرانیان سایبر  تماشای کارتون های فضایی هستند. تنهایی یک سفر بقای دست ساز و شدید در فضا است. این بازی اندرویدی شامل پیمایش در غارها، بقایای سنگی و ماجراجویی کامل است. این نیز یکی از بهترین بازی های کودکانه برای پسران محسوب می شود، زیرا معمولاً پسرها دوست دارند چنین بازی هایی را انجام دهند.

بازیکنان انگشتان خود را بلغزانند تا کشتی را به بالا دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان یا پایین هدایت کنند قبل از اینکه ناگزیر به کف سنگی یا دیوارها (یا سیارک!) برخورد کنند. آیا می خواهید به تنهایی بازی کنید؟ اینجا کلیک کنید.

 

 

 

13. Pet Bingo توسط Duck Duck Moose

Pet Bingo توسط Duck Duck Moose یک بازی ریاضی با هدف لذت آموزشی است. کودکان 4 ساله تا 8 سال این بازی را دوست خواهند داشت. کودکان به راحتی می توانند ریاضیات دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان را بیاموزند: جمع، تفریق، ضرب، تقسیم، اندازه گیری و هندسه. این یکی از بهترین برنامه ها برای کودکان پیش دبستانی است. Duck Duck Moose’s را از گوگل پلی با کلیک کردن اینجا دانلود کنید.

 

 

 

14. سفر جاده ای - راننده بی پایان

بازی Road Trip بهترین بازی برای بچه هایی است که دوست دارند دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان در جاده ها برای کاوش چیزهای جدید پرسه بزنند. این بازی دارای کنترل های ساده ای برای کشیدن انگشت است که برای بچه ها در تمام سنین آسان است. Road Trip دارای 33 اتومبیل است که می توان آنها را بدون خرید درون بهترین بازی اندروید برای کودکان  برنامه ای باز کرد. به همین دلیل، بچه ها به راحتی می توانند بدون اینکه از شما پول بخواهند 

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان