آموزش بازی ماینکرافت

 

می دهد با آنها بسازید. حتی فراتر از آموزش بازی ماینکرافت عوامل عملی پایگاه ها و مزارع امن، ساختن سازه های خود بخش بزرگی از تجربه بازی است. 

پیشرفت فراتر از Overworld نسبتاً محدود است: در نهایت می‌توانید یک پورتال Nether برای رسیدن به Nether بسازید، جایی که می‌توانید مواد لازم برای ساخت پیچیده‌تر، منابع دم کردن معجون‌ها، و بالاترین سطح ابزار و زره را دریافت کنید. مواد Nether همچنین به شما اجازه می‌دهند به بعد End برسید، جایی که باید Ender Dragon (تنها رئیس اجباری) را شکست دهید. این قفل جزایر انتهای بیرونی را باز می‌کند، جایی که می‌توانید یک elytra که به شما امکان پرواز می‌دهد و جعبه‌هایی برای ذخیره‌سازی بیشتر بخرید. همچنین دو رئیس اختیاری وجود دارد: Elder Guardians in the Overworld Oceans و Wither که با مواد Nether احضار می شود.

به اطراف نگاه کنید تا ببینید محیط شما چیست و آموزش بازی ماینکرافت در صورت لزوم به جای دیگری بروید. (برای جزئیات بیشتر در این مورد به "Biomes" در زیر مراجعه کنید.)

به دست آوردن منابع و ابزار: چوب تهیه کنید، ابزار چوبی بسازید (حداقل یک کلنگ)، از آن برای تهیه سنگفرش استفاده کنید، ابزار سنگی بسازید.

برای ساختن مشعل زغال سنگ تهیه کنید (یا زغال بسازید) و برای شب پناهگاهی پیدا کنید یا بسازید.

اهداف اختیاری عبارتند از:

کشتن حیوانات برای گوشت

کشتن گوسفند به ویژه برای پشم برای ساختن بستر

شکستن علف‌های بلند برای جمع‌آوری دانه‌ها آموزش بازی ماینکرافت و شاید کشت‌کاری لبه برکه یا رودخانه برای راه‌اندازی مزرعه گندم.

اگر مقداری سنگ آهن را در نزدیکی سطح مشاهده کردید، ایرانیان سایبر مقداری سنگ آهن جمع آوری کنید. ابتدا باید یک کلنگ سنگی تهیه کنید.

با شروع روز اول، باید سیاهههای مربوط را جمع آوری کنید. ابتدا باید به دنبال درختان به اطراف بگردید و به سمت هر کدام که پیدا کردید بروید و تنه آنها را با "مگن زدن به چوب" همانطور که در بالا توضیح داده شد بشکنید. شما باید فوراً حداقل 5 تا 8 سیاهه را برای اولین دور ابزارها و موارد مورد نیاز خود جمع آوری کنید. کمی دیرتر باید بیشتر بسازید، اما چند ابزار در حال حاضر باعث می‌شوند جمع‌آوری چوب بیشتر با سرعت بیشتری انجام شود. همانطور که در بالا توضیح داده شد، اولین چیزی که باید بسازید یک میز کاردستی است و به دنبال آن چند چوب. آموزش بازی ماینکرافت اولین ابزاری که باید بسازید یک کلنگ چوبی است (3 تخته در 3 شیار بالا و 2 چوب از تخته وسط پایین). ساخت وسایل چوبی دیگر توصیه نمی شود، زیرا می توانید به سرعت سنگ فرش تهیه کنید و ابزار سنگی بسازید.

اگر هر بلوک سنگی در نزدیکی ظاهر شد، می‌توانید با کلنگ جدیدتان آن‌ها را استخراج کنید تا حدود 20 بلوک سنگفرش جمع‌آوری کنید. این مقداری است که برای ایجاد هر ابزار اولیه مورد نیاز برای این آموزش نیاز دارید: شمشیر سنگی، کلنگ، تبر، بیل و کوره. اگر به کارایی فکر می کنید، فقط 3 بلوک سنگ را با کلنگ چوبی خود استخراج کنید، بلافاصله یک کلنگ سنگی بسازید و بقیه سنگ را با آن استخراج کنید، زیرا سرعت آن حدود دو برابر است. در حالی که این کار را انجام می دهید، مراقب سنگ معدن زغال سنگ و سنگ معدن معدن باشید. بسته به موقعیت بلوک‌های سنگی، استخراج آن‌ها ممکن است شما را به یک غار مینی تبدیل کند تا شب را در آن بگذرانید، در غیر این صورت مراقب مکان‌های احتمالی برای انبار کردن باشید.

هنگامی که یک تبر سنگی دارید، باید سعی کنید تا زمانی که زمان اجازه می دهد، کنده های بیشتری به دست آورید. سیاهههای مربوط به بسیاری جهات مفید هستند، مانند ساختن، کاردستی آموزش بازی ماینکرافت، ایمن سازی پایگاه شما و موارد دیگر. اگر در یافتن زغال سنگ مشکل دارید، مطمئناً یک دوجین یا بیشتر کنده‌های چوب اضافی برای تولید زغال می‌خواهید! با زغال یا زغال، می توانید مشعل هایی (زغال سنگ / زغال چوب بالای چوب روی شبکه کاردستی) برای شب درست کنید.

اهداف اختیاری: در حالی که این کار را انجام می‌دهید، علف‌های بلندی را که رد می‌شوید بشکنید و دانه‌هایی را که می‌ریزند جمع آوری کنید (اما وقت خود را برای این کار تلف نکنید)، وبازی ماینکرافت هنگامی که شمشیر یا تبر به دست آوردید، هر حیوان غذایی را که دارید

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ایرانی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان