آموزش برنامه نویسی کامپیوتر

 ها را با استفاده از نرم افزار - جداول هش آموزش برنامه نویسی کامپیوتر، پشته ها و درختان - ابزارهای مدیریت اطلاعات موثر دستکاری کنید. این دوره شامل چالش ها - تمرین ها و آزمون های عملی است.

این برنامه از 3 دوره تشکیل شده است. برای تکمیل آن به صورت رایگان، برای هر دوره به طور جداگانه ثبت نام کنید:

- آموزش برنامه در جاوا- برنامه نویسی شی گرا در جاوا- الگوریتم ها و ساختارهای داده

6. علوم کامپیوتر: برنامه نویسی با هدف، دانشگاه پرینستون

عناصر اساسی برنامه نویسی مانند متغیرها، شرایط، حلقه ها، آرایه ها و I/O را خواهید آموخت. سپس با موضوعاتی مانند بازگشت، برنامه نویسی ماژولار و استفاده مجدد از کد آشنا خواهید شد. همچنین یاد خواهید گرفت که برنامه نویسی شی گرا چیست. نویسندگان دوره از جاوا برای آموزش آموزش برنامه نویسی کامپیوتر تکنیک های اساسی حل مسئله استفاده می کنند که برای بسیاری از محیط های توسعه مدرن قابل استفاده است. هدف این است که در جاوا مهارت پیدا کنید، اما این دوره بر مفاهیم اساسی در برنامه نویسی تمرکز دارد.

این دوره توسط نویسندگان Computer Science: An Interdisciplinary Approach ایجاد شده است و پی را پوشش می دهدبخش اول از محتوای ارائه شده در آن. نیمی دیگر در درس علوم کامپیوتر: الگوریتم ها، تئوری و ماشین ها پوشش داده شده است.

7. مقدمه ای بر توسعه وب، دانشگاه کالیفرنیا

هدف از این دوره این است که شما را با دنیای توسعه و طراحی وب آشنا کند، مهم نیست که در ابتدا تجربه و دانش شما کم باشد.

پس از اتمام دوره، شما قادر خواهید بود ساختار و عملکرد یک وب سایت را تشریح کنید، وب سایت های پویا را با استفاده از ترکیبی از HTML، CSS و جاوا اسکریپت ایجاد کنید، مفاهیم اولیه برنامه نویسی را برای ایجاد فرم های HTML اعمال کنید، و سرویس میزبانی مناسب را انتخاب و منتشر کنید آموزش برنامه نویسی کامپیوتر. وبسایت. همچنین می‌توانید مدلی را که توسط آن وب‌سایت‌ها را در آینده ایجاد خواهید کرد، تعریف کنید. این دوره راه را برای آموزش پیشرفته در زمینه ایجاد راه حل های وب باز خواهد کرد.

8. توسعه دهنده وب فرانت اند، W3C

اینترنت همه جا هست! توسعه وب یک مسیر پیچیده، خلاقانه ایرانیان سایبر و جالب است که می تواند منجر به یک حرفه هیجان انگیز در یک زمینه توسعه ای شود. این برنامه که توسط کنسرسیوم وب جهانی طراحی شده است، سازمانی که استانداردهای وب را ایجاد می کند، به شما کمک می کند تا مهارت های کلیدی مورد نیاز برای ایجاد راه حل های وب تعاملی و پاسخگو را توسعه دهید.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه وب سایت هایی را با آخرین استانداردها و کد با برچسب های HTML5 ایجاد کنید، گرافیک ها را ترسیم و متحرک کنید و عناصر صوتی و تصویری را پخش کنید. شما روش های خوب CSS و اصول اولیه جاوا اسکریپت را یاد خواهید گرفت که به شما امکان می دهد برنامه های کاربردی وب تعاملی ایجاد کنید.

این برنامه شما را با 3 زبان اصلی مورد استفاده در وب آشنا می کند: HTML5، CSS و JavaScript. گام به گام یاد خواهید گرفت که چگونه از تکنیک هایی استفاده کنید که آموزش برنامه نویسی کامپیوتر به توسعه دنیای برنامه های کاربردی وب کمک می کند.

این برنامه شامل 5 دوره با مثال های تعاملی است که به شما در یادگیری درست نوشتن برنامه ها کمک می کند. برای تکمیل برنامه رایگان، برای هر دوره به طور جداگانه ثبت نام کنید:

- مبانی CSS - مبانی HTML5 و CSS - معرفی جاوا اسکریپت

9. علوم کامپیوتر برای توسعه بازی توسط دانشگاه هاروارد

این برنامه شما را از طریق محبوب ترین آموزش برنامه نویسی کامپیوتر دوره تمام وقت در هاروارد، CS50 - مقدمه ای بر علوم کامپیوتر راهنمایی می کند. اولین دوره در این برنامه به شما اصول زبان های برنامه نویسی محبوب را آموزش می دهد، بنابراین می توانید مهارت های لازم برای طراحی و ایجاد اولین بازی برنامه نویسی کامپیوتر خود را توسعه دهید. دوره دوم ارتباط نزدیکی با روند ساخت بازی دارد.

شما به بازی‌های کلاسیک و جدیدتر مانند Angry Birds و Portal نگاه خواهید کرد تا متوجه شوید این نوع برنامه‌ها چگونه ساخته می‌شوند. سخنرانی‌ها و پروژه‌ها به شما کمک می‌کنند تا نکات گرافیکی کامپیوتری دو بعدی و سه بعدی، انیمیشن، صدا و تشخیص

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان