آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ

 موارد فوق دقیقاً همان کار با استفاده از مدیر فایل را انجام می دهند. آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ  در واقع می توانید خودتان فایل منیجر را بررسی کنید تا تایید کنید که پوشه جدید ظاهر شده است!



این دو عمل یک کار را انجام می دهند!

از آنجایی که می خواهیم سرور خود را در پوشه جدید نصب کنیم، باید به ترمینال خود بگوییم که در آنجا کار می کنیم.


اگر تایپ کنید


ls

می توانید ببینید که آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ ما هنوز در فهرست اصلی رایانه شخصی خود هستیم. پوشه‌های Documents و Downloads و همچنین پوشه Minecraft جدیدی که ایجاد کرده‌اید را خواهید دید. برای ورود به داخل این پوشه، باید دایرکتوری (cd) را تغییر دهیم، بنابراین تایپ کنید:


سی دی ماین کرافت/

اگر دوباره ls را تایپ کنید، می بینید که اکنون چیزی برگردانده نشده است، زیرا ما در یک پوشه خالی هستیم. همچنین خواهید دید که درخواست شما اکنون شامل نام پوشه Minecraft است:



دانلود سرور Minecraft!

ترمینال خود را باز بگذارید، اما اکنون باید مرورگر وب خود را نیز باز کنید.

می‌خواهیم سروری را که در اینجا لینک شده است آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ دانلود کنیم، اما به جای کلیک چپ روی آن، راست کلیک کرده و Copy Link را انتخاب کنیم.


این اطمینان حاصل می کند که همیشه آخرین نسخه سرور را هنگام دنبال کردن این آموزش دریافت می کنید!


آن صفحه را باز بگذارید، زیرا به زودی به آن باز خواهیم گشت. اکنون به پنجره ترمینال برگردید و مطمئن شوید که هنوز در پوشه Minecraft هستیم و به ترمینال بگویید سرور را در این پوشه دانلود کند.


نوع:


wget

و سپس راست کلیک کرده و لینک را به سرور Paste کنید. باید چیزی شبیه به این باشد:



سپس ENTER را فشار دهید. این دستور به Pi شما دستور می‌دهد که هر فایلی را که در آدرس اینترنتی که آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ به آن داده‌اید پیوند داده شده است، «دریافت» (دانلود) کند.


دانلود را کامل می بینید و اگر تایپ کنید:


ls

خواهید دید که ما اکنون یک فایل server.jar در پوشه Minecraft خود داریم!



سرور خود را راه اندازی کنید!

به https://www.minecraft.net/en-us/download/server برگردید و این بار دستورالعمل های جاوا فهرست شده را در ترمینال خود کپی کنید.


java -Xmx1024M -Xms1024M -jar minecraft_server.1.18.jar nogui

ENTER را فشار دهید و… خطا؟؟


دلیلش این است که ما فقط به Pi خود گفتیم که فایلی به نام minecraft_server.1.18.jar را اجرا کند، اما می توانید از آخرین ls ما ببینید که وقتی سرور را نصب کردیم فقط به آن server.jar می گفتند.


این یک راه حل آسان است.


اگر UP را روی صفحه کلید فشار دهید، آخرین آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ دستورالعمل شما تکرار خواهد شد. اکنون این کار را انجام دهید و سپس نام فایل را به server.jar ویرایش کنید و دوباره ENTER را فشار دهید.


java -Xmx1024M -Xms1024M -jar server.jar nogui


موفقیت!


به نوعی حالا یک خطای دیگر ایرانیان سایبر داریم. قبل از شروع باید با توافقنامه مجوز کاربر نهایی (EULA) موافقت کنیم.



پس EULA کجاست؟


خوب بیایید از اعتماد خود استفاده کنیم


ls

یک بار دیگر در فهرست راهنمای Minecraft ما. خواهید دید که مراحل نصب مجموعه ای از فایل های جدید آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ ایجاد کرده است. این خوب است، زیرا این فایل ها چیزی هستند که به ما اجازه می دهند با قوانین بازی بازی کنیم! اما قبل از اینکه به چیزهای سرگرم کننده برسیم، اجازه دهید EULA را امضا کنیم.


ما می توانیم این کار را مستقیماً در ترمینال انجام دهیم (شما می توانید همه کارها را در ترمینال انجام دهید، به همین دلیل است که بسیار جالب است) با استفاده از یک ویرایشگر متن به نام nano. نوع:


nano eula.txt

با این کار فایل eula.txt در پنجره ترمینال شما باز می شود. آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ اکنون فقط باید خط eula را به درست به جای false تغییر دهید.



سپس CTRL+S را برای ذخیره و CTRL+X را فشار می دهیم تا به Command Line برگردیم.



بیایید سرور را دوباره امتحان کنیم!


اگر چند بار UP را روی صفحه کلید خود فشار دهید، می‌توانیم دستورالعمل قبلی را بدون تایپ مجدد تکرار کنیم.


اما بیایید آخرین تغییر را قبل از اجرای کارها انجام دهیم و -Xmx1024M و -Xms1024M را در دستور خود به -Xmx2048M و -Xms2048 دو برابر کنیم. Xmx و Xms به میزان حافظه ای که سرور استفاده می کند اشاره دارد. هر چه بیشتر به آن بدهیم، عملکرد بهتری دارد.


java -Xmx2048M -Xms2048M -jar server.jar nogui

حالا دوباره ENTER را فشار می دهیم و سرور باید به درستی راه اندازی شود!



این بیت بعدی کمی طول می کشد. و آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ احتمالاً نمی‌توانید در حالی که منتظر هستید، فیسبوک را مرور کنید، زیرا بیشتر Raspberry Pi بر روی سرور ایستاده تمرکز می‌کند.



هنگامی که سرور شما راه اندازی را تمام کرد، بسته به مقدار حافظه ای که در دستور قبلی به آن اختصاص داده اید، احتمالاً چند پیام مانند این دریافت خواهید کرد. طبیعی است که در راه اندازی چند مورد از این موارد را داشته باشید، بنابراین زیاد نگران نباشید.


نکته برتر: سخت افزار بهتر یعنی سرور بهتر. اگر می‌خواهید سرور خود را در اطراف نگه دارید یا از آن با افراد زیادی استفاده کنید، Raspberry Pi 4 8 ​​گیگابایتی (با تعداد Xmx و Xms افزایش یافته) عملکرد بهتری خواهد داشت. اتصال SSD از طریق پورت USB3.0 نیز کمک کننده خواهد بود.


در نهایت، با پیوستن بازیکنان، می‌توانید رویدادهای کلیدی را که در دنیای بازی اتفاق می‌افتند، در ترمینال مشاهده کنید.



آخ.


شما می توانید سرور خود را در هر زمان با تایپ کردن متوقف کنید


متوقف کردن

در ترمینال این همچنین دنیای شما را نجات می دهد تا بتوانید در فرصتی دیگر دوباره از سر بگیرید.


پیوستن به سرور Minecraft از طریق شبکه محلی شما

اگر از دوستان خود دعوت کرده اید تا به آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ سرور شما روی لپ تاپ خود بپیوندند، احتمالاً تا الان کمی بی تاب هستند. اما ما بالاخره آماده ایم!


در لپ تاپ یا رایانه شخصی خود (یا دوستتان)، مطمئن شوید که نسخه جاوا Minecraft را اجرا می کنید (که می توانید آن را از Minec رسمی نصب کنید.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ایرانی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان