آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا

 را برای شما برای ساخت آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا برنامه های اندرویدی ساده پوشش می دهد. نمونه‌های کد، مطالعات موردی و آموزش‌های زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند طراحی UI را به راحتی درک کنید، که در غیر این صورت کار دشواری است.

از اطلاعات بسیار ابتدایی در مورد اندروید شروع می شود، خوانندگان باید جاوا و XML را بدانند تا به طور کامل محتوا را درک کنند.

یک پایه قوی برای توسعه دهندگان جدید اندروید ایجاد می کند.

تجربه و تخصص نویسنده را می توانید از طریق نمونه کدهای استفاده شده در کتاب مشاهده کنید.

اگر قبلاً تجربه ای در زمینه توسعه اندروید دارید، این کتاب چندان مفید نخواهد بود.

7. راهنمای Busy Coder برای آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا توسعه پیشرفته اندروید

The Busy Coder's Guide to Advanced Android Development Paperback – 20 ژوئیه 2011 این کتاب سطح پیشرفته ای است و قبل از گرفتن این کتاب باید بتوانید برنامه ها و برنامه های ساده بنویسید. این یک راهنمای جامع و مرجع است که می توانید آن را در محل کار خود نگه دارید تا در طول کار پروژه خود به آن مراجعه کنید یا از آن به عنوان یک ماده دقیق برای یادگیری اندروید پیشرفته استفاده کنید. نویسنده نه تنها در مورد جنبه‌های فنی صحبت می‌کند، بلکه اشاره می‌کند که چگونه اندروید برای اولین بار بهترین روش‌ها را برای دنبال کردن و نمونه‌های کد دقیق ایجاد کرد.

کتاب پیشرفته برای توسعه دهندگان حرفه ای اندروید

کتاب به خوبی ساختار یافته است و مفاهیم را یکی پس از دیگری به صورت گام به گام معرفی می کند.

یک کتاب مرجع کامل با کد مثال آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا واضح و مختصر و برنامه های واقعی

اگر نسخه Kindle (دیجیتال) را خریداری کنید، کتاب های تکمیلی دریافت می کنید که تجربه یادگیری شما را افزایش می دهد. نسخه دیجیتال نیز به طور مرتب توسط نویسنده به روز می شود، بنابراین جدید و دقیق تر است

این کتاب هیچ مقدمه یا مقدمه ای را پوشش نمی دهد ایرانیان سایبرو بلافاصله با موضوعات پیشرفته تر شروع می شود

این کتاب علاوه بر این موضوعاتی مانند NFC، قطعات پویا، ایجاد ویجت های برنامه مبتنی بر لیست و غیره را پوشش می دهد.

8. اندروید حرفه ای

نسخه 4 اندروید حرفه ای کتابی شگفت انگیز آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا برای توسعه دهندگان اندروید در سطح متوسط ​​تا متخصص. این کتاب تمام بهترین شیوه‌ها را پوشش می‌دهد و معماری، چرخه زندگی، رابط کاربری و بسیاری چیزهای دیگر درباره And را درک می‌کندroid مثال ها ساده و در عین حال قدرتمند هستند و به خوبی توضیح داده شده اند. رویکرد عملی که در این کتاب دنبال می‌شود، آن را از دیگر کتاب‌های موجود در بازار متمایز می‌کند. برای یادگیری از این کتاب باید اصول جاوا را بدانید.

پروژه های زیادی که تمام ویژگی های جدید اندروید را پوشش می دهند.یک رویکرد عملی که به شما کمک می کند تا برنامه های دنیای واقعی را به سرعت ایجاد کنید.اطلاعات گسترده ای در مورد Android Studio IDE و Kotlin.

شامل سرویس‌های firebase و google play مانند نقشه‌های گوگل، سرویس‌های مبتنی بر مکان، API آگاهی و غیره است.اتصال داده ها، زمانبندی کار، اجزای معماری را در عمق پوشش می دهد.این کتاب موضوعاتی را معرفی می‌کند که به طور مفصل به آنها پرداخته نشده است، بنابراین می‌توانید یادگیری خود را با آموزش‌های آنلاین یا وبلاگ تکمیل کنید.

9. الگوهای آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا طراحی اندروید

الگوهای طراحی اندروید: راه حل های طراحی تعامل برای توسعه دهندگان نسخه 1، نسخه Kindle دانستن الگوهای طراحی برای توسعه به هر زبانی در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کند و به شما کمک می کند تا برنامه هایی را با بهترین شیوه ها و کد پاک تر بسازید. این کتاب سعی دارد با کمک 58 الگوی مختلف همین کار را انجام دهد. کتاب به بخش‌هایی تقسیم شده است و به آرامی از توسعه اپلیکیشن تلفن، سیستم‌عامل اندروید، برنامه نویسی اندروید با جاوا تکه تکه شدن اندروید، آنتی‌الگوها (نشان دهنده اشتباهات رایج) و در نهایت الگوهای طراحی حرکت می‌کند. هر فصل یک الگو را توضیح می دهد.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ایرانی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان