آموزش ماینکرافت هاردکور

 درست مانند دنیای واقعی، سیستم راه‌آهن در Minecraft راهی عالی برای طی کردن مسافت‌های طولانی در زمان کوتاه است. در حالی که ایجاد سیستم راه آهن خود در Minecraft ممکن است کمی طول آموزش ماینکرافت هاردکور بکشد، نتیجه ارزش زمان صرف شده را دارد.


شروع - مواد و تجهیزات مورد نیاز

Minecraft به عنوان یک بازی آرکید جعبه شنی، به کاربران خود آزادی زیادی می دهد تا فقط با قرار دادن بلوک ها، آیتم های دلخواه خود را در دنیای بازی تصورآموزش ماینکرافت هاردکور کنند و بسازند. تنها چیزی که نیاز دارید مواد مناسب و خلاقیت است. بیایید نگاه کنیم به چه مواردی برای ایجاد یک سیستم راه آهن نیاز داریم.


ریل- اول و مهمتر از همه، ما برای طراحی مسیر راه آهن خود به ریل نیاز داریم. ما به 2 نوع ریل نیاز داریم - ریل پایه و ریل برقی. از ریل پایه برای برنامه ریزی مسیر راه آهن و از ریل برقی برای تامین انرژی گاری های مین استفاده خواهد شد. ما یک ریل برقی آموزش ماینکرافت هاردکور را بعد از 5 ریل پایه قرار می دهیم تا سرعت چرخ دستی های خود را افزایش دهیم.

دستور آشپزی

ریل پایه - به 6 عدد شمش آهن و یک چوب نیاز داریم. شمش های آهن را به گونه ای قرار دهید که فقط ستون وسط خالی بماند (مقام دوم، پنجم و هشتم). حالا چوب را دقیقاً در وسط یعنی جایگاه پنجم قرار دهید.

ریل برقی- برای ساختن یک ریل برقی به 6 شمش طلا، یک چوب و رداستون نیاز داریم. اقلام را به همان شیوه ریل پایه قرار دهید. علاوه بر این، Redstone را در وسط آخرین ردیف، یعنی جایگاه هشتم قرار دهید.

مین گاری: کشتی اصلی که برای سفر در مسیرها باید از آموزش ماینکرافت هاردکور آن استفاده کنیم. این چرخ دستی‌ها فقط روی ریل حرکت می‌کنند و بازیکنان و همچنین اقلام را در مسیری ایرانیان سایبر که آنها رانده می‌شوند، در مسیر حرکت می‌کنند. توجه داشته باشید که گاری ها سیستم ترمز ندارند، بنابراین برای متوقف کردن شما یا از گاری خارج شوید یا از ریل های غیرفعال برای متوقف کردن گاری استفاده کنید.

دستور آشپزی

5 عدد شمش آهن را در میز کاردستی طوری قرار آموزش ماینکرافت هاردکور دهید که فقط نقطه وسط (2) ردیف بالا خالی و ردیف دوم (4،5،6) پر شود. ردیف سوم خالی می ماند.

مشعل‌های رداستون: این مشعل‌ها برای نیرو دادن به ریل‌های برقی برای هل دادن گاری‌های مین به جلو استفاده می‌شوند. ما یک مشعل Redstone را در کنار هر ریل برقی قرار خواهیم داد. توجه داشته باشید که ریل های برقی بدون مشعل رداستون در کنار آن به عنوان یک آموزش ماینکرافت هاردکور سیستم ترمز عمل می کنند و سرعت گاری های مین را کاهش می دهند.

دستور آشپزی

یک چوب آموزش ماینکرافت هاردکور را در وسط ردیف بالا (مقام دوم) و یک عدد Redstone را در وسط ردیف دوم (مقام پنجم) قرار دهید.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان