آموزش صفر تا صد فرانت اند رایگان

 صد و چهل و سه نفر (15 + در مقیاس آموزش صفر تا صد فرانت اند رایگان محدود، هرمان و پولی، 1980) هوس شکلات (10 + در مقیاس هوس به پرسشنامه نگرش به شکلات؛ بنتون، گرینفیلد، و مورگان، 1998، ص. 134 زن. 18-61، M = 22.92، SE = 0.68) به طور شبه تصادفی به دو گروه توقف (n = 71، 66 زن) و دو پاسخ (n = 72، 68 زن) با تلاش برای حفظ سن و جنسیت به طور مساوی تقسیم شدند. توزیع شده است. اندازه نمونه با توجه به قانون توقف استنباطی بیزی برای تأثیر اصلی کالری دریافتی کل بین گروه ها تعیین شد. به تجزیه و تحلیل آماری در اطلاعات تکمیلی مراجعه کنید. شرکت‌کنندگان از کارکنان و جمعیت دانشجویی دانشگاه کاردیف انتخاب شدند و اگر در حال حاضر رژیم می‌گرفتند (با هدف وزنی و چارچوب زمانی در ذهن) یا اگر سابقه اختلالات خوردن داشتند، واجد شرایط نبودند. همه شرکت کنندگان، در هر دو مطالعه 1 و 2، برای شرکت بازپرداخت شدند. آنها اعتبار دوره دریافت کردند یا 6 پوند یا ورود به قرعه کشی جایزه (برای کوپن 100 پوندی آمازون) به آنها پیشنهاد شد. هر دو مطالعه توسط کمیته اخلاق تحقیق در دانشکده روانشناسی دانشگاه کاردیف تایید شدند.

2.1.2. مواد/اقدامات.2.1.2.1. آموزش صفر تا صد فرانت اند رایگان وظیفه آموزشی

محرک ها شامل هشت تصویر شکلات، هشت تصویر چیپس و 32 تصویر پرکننده (اقلام خانگی) بود. همه تصاویر نماهای نزدیک از آیتم ارائه شده در پس زمینه سفید بودند. تمام تصاویر و مواد آزمایشی در صورت درخواست از نویسندگان در دسترس است.

در هر آزمایش یک مستطیل در مرکز صفحه ظاهر شد (تثبیت). پس از 500 متر، یک محرک در سمت چپ یا راست مستطیل ظاهر شد و به مدت 1500 متر روی صفحه باقی ماند (شکل 2 را ببینید). از شرکت‌کنندگان خواسته شد تا با استفاده از انگشت اشاره چپ و راست خود (به ترتیب «C» یا «M» روی صفحه‌کلید استاندارد QWERTY به مکان محرک (آزمایش بدون سیگنال) تا حد امکان سریع و دقیق پاسخ دهند. در زیر مجموعه‌ای از آزمایش‌ها (120 از 480 آزمایش؛ 25%)، مستطیل پس از تأخیر متغیر پررنگ می‌شود (ناهمزمانی با شروع محرک؛ SOA). دستورالعمل آزمایش های سیگنال به شرایط تمرین بستگی داشت. به شرکت کنندگان در گروه توقف دستور داده شد که در صورت وقوع سیگنال از پاسخ خودداری کنند، در حالی که به شرکت کنندگان در گروه پاسخ دوگانه آموزش داده آموزش صفر تا صد فرانت اند رایگان شد که با فشار دادن کلید فاصله با انگشت شست خود در هنگام وقوع سیگنال، پاسخ اضافی را ارائه دهند. SOA ابتدا روی 250 میلی ثانیه تنظیم شد و سپس به طور مداوم با استفاده از یک روش ردیابی شبیه سازی شده تنظیم شد (برای جزئیات به لارنس و همکاران (2015a) مراجعه کنید). سیگنال‌ها در اکثر آزمایش‌های شکلات (70 مورد از 80 مورد در کل؛ 87.5٪) برای تشویق یادگیری ارتباط‌های توقف شکلات در گروه توقف ارائه شد. تصاویر ترد (10 از 80؛ 12.5٪) و تصاویر پرکننده (40 از 320؛ 12.5٪) نیز در کنار سیگنالی در اقلیت آزمایش "گرفتن" ارائه شد.

شکل 2. نمایش توالی برای کار آموزشی. برای آزمایش‌های ایرانیان سایبر بدون سیگنال، قبل از مشاهده یک محرک در سمت چپ یا راست، به شرکت‌کنندگان یک مستطیل برای تثبیت ارائه شد. در آزمایش‌های بدون سیگنال (یعنی زمانی که خطوط مستطیل نازک باقی می‌ماند)، به شرکت‌کنندگان دستور داده شد تا با استفاده از کلیدهای «C» و «M» به ترتیب با انگشت اشاره چپ و راست به مکان محرک پاسخ دهند. برای آزمایش سیگنال، خطوط مستطیل پس از یک تأخیر متغیر (SOA)، که در ابتدا 250 میلی‌ثانیه بود، پررنگ می‌شدند و سپس با استفاده از یک روش ردیابی شبیه‌سازی شده تنظیم می‌شد (به وظیفه آموزشی مراجعه کنید). در آزمایش‌های سیگنال، از شرکت‌کنندگان خواسته شد آموزش صفر تا صد فرانت اند رایگان که یا پاسخ خود را مهار کنند (گروه توقف) یا یک پاسخ اضافی (گروه با پاسخ دوگانه) ارائه دهند.

این کار شامل ده بلوک از 48 آزمایش بود و تقریباً 20 دقیقه به طول انجامید. هر تصویر یک بار در هر بلوک ارائه شد و نوع محرک و مکان تصویر به طور تصادفی با احتمال مساوی مخلوط شدند. در پایان هر بلوک به شرکت کنندگان 10 ثانیه استراحت داده شد و بازخورد دریافت کردند. از افرادی که در گروه توقف بودند خواسته شد تا بسته به عملکرد توقف خود، سرعت پاسخ‌های خود را کاهش دهند. اگر درصد آزمایش‌های بازداری ناموفق از 70 درصد بیشتر شد، از آن‌ها خواسته می‌شد «کاهش سرعت» را کاهش دهند و اگر کمتر از 30 درصد بود، از آنها خواسته می‌شد «سرعت را افزایش دهند». اگر عملکرد بین 60 تا 70 درصد یا بین 30 تا 40 درصد بود، از آنها خواسته شد به ترتیب "کمی کندتر" یا "کمی سریعتر" پاسخ دهند. زمانی که عملکرد بین 40 تا 60 درصد بود، پیام "خوب!!" را دیدند. شرکت‌کنندگان در شرایط پاسخ دوگانه فقط در صورتی مطلع می‌شدند که بیش از سه پاسخ مضاعف را از دست داده باشند، در غیر این صورت پیام «خوب!!» به آنها نشان داده می‌شد. اگر شرکت‌کنندگان بیش از سه پاسخ بدون سیگنال را از دست دادند، بازخوردی نیز آموزش صفر تا صد فرانت اند رایگان برای پاسخ دادن به همه آزمایش‌های بدون سیگنال ارائه شد. این بازخورد، همراه با روش ردیابی شبیه‌سازی‌شده و آزمایش‌های صید، برای حفظ دشواری کار و اطمینان از اینکه کار به‌جای تبدیل شدن به یک کار غیرفعال، یک کار علامت توقف (با درخواست‌های «لغو اقدام») باقی می‌ماند گنجانده شد. وظیفه (که بیشتر مستلزم «محدودیت عمل» است؛ ایگل و همکاران، 2008، شاچار و همکاران، 2007). محقق در تمام مرحله آموزش حضور داشت و اولین بلوک را مشاهده آموزش صفر تا صد فرانت اند کرد تا اطمینان حاصل شود که شرکت کنندگان دستورالعمل های کار را درک کرده اند و در آزمایش های سیگنال به درستی پاسخ می دهند.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

بازی آنلاین ماین کرافت

برنامه نویسی کودکان