برنامه نویسی به کودکان

 شرکت کنندگان همچنین مهارت های برنامه نویسی به کودکان مهم زندگی در تفکر انتقادی، خلاقیت، ارتباط و همکاری را توسعه می دهند. و یاد می گیرند که چگونه از فناوری در راه های مثبت برای حل مسائل اجتماعی استفاده کنند. این مدل همچنین با هدف تسریع یادگیری از طریق پیوند دادن جوانان با فن‌آوران و رهبران کسب‌وکار است.

پخش ویدئو

چگونه می دانیم که در حال ایجاد تفاوت هستیم

برنامه‌ریزی آینده نه تنها به نفع کودکان و جوانان ساکن در مناطق منطقه‌ای و دورافتاده است، بلکه توانایی جوامع را برای ارائه آموزش‌های آموزشی دیجیتال افزایش می‌دهد و اطمینان حاصل می‌کند که شهرهای کوچک به کار خود ادامه می‌دهند. این رویکرد تضمین می کند که جوانان الهام گرفته، درگیر و آماده برای آینده هستند. اهمیت آموزش را نمی توان نادیده گرفت، زیرا کلید یک آینده درخشان و موفق است.

در بنیاد Ri'ayah، اعتقاد راسخ ما این است که همه کودکان سزاوار فرصتی برای دریافت آموزش با کیفیت هستند، زیرا این بهترین راه برای آنها برای درک پتانسیل واقعی خود است. تمرکز ما این است که فرصتی برای یادگیری و رشد برای کودکان فراهم کنیم تا بتوانند به عنوان بخشی جدایی ناپذیر وبرنامه نویسی به کودکان سالم از جوامع خود رشد کنند.

مدارس لیبریا در حال خراب شدن هستند

اکثر مدارس لیبریا در طول 14 سال جنگ داخلی که در سال 2003 به پایان رسید بیش از قابلیت استفاده آسیب دیدند. دولت بودجه یا نیروی انسانی برای بازسازی آنها را ندارد. معدود مدارس دولتی موجود عمدتاً در مونروویا واقع شده‌اند و فاقد معلمان واجد شرایط، پول و امکانات لازم برای کارآمدی هستند.* ساختمان‌ها فاقد امکانات رفاهی مانند آب آشامیدنی سالم، سرویس بهداشتی و صندلی‌های مناسب هستند. بسیاری از مدارس به ایرانیان سایبر طور جدی شلوغ هستند و در بسیاری از موارد دانش آموزان مجبور به نشستن در زمین هستند.**

یک فراخوان آموزشی

از میان مدارسی که باز هستند، بسیاری از آنها کارکنان برنامه نویسی به کودکان واجد شرایط ندارند. با توجه به «بحران آموزش و پرورش لیبریا: مجموعه 3 قسمتی مدارس در هرج و مرج را آشکار می کندs- آشکار می کند-بی توجهی-استانداردهای پایین-ترک-مدارس-در-هرج و مرج/)، بسیاری از افرادی که برای ادامه فعالیت مدارس وارد عمل شدند، معلمان واجد شرایطی نبودند.

 مائه آزونگو در مقاله خود در مورد "بحران آموزشی لیبریا" که در بالا ذکر شد، بیان می کند: "مدارس لیبریا 20000 معلم آموزش ندیده بدون مدرک لیسانس یا مدرک کاردانی از یک موسسه تربیت معلم دارند." بسیاری از معلمان داوطلبان بدون مزد هستند.

اگرچه تمام تلاش خود را برای کمک به کشور در گذر از بحران آموزشی انجام می‌دهند، اما نتایج خود گویای این امر است: زنگ بیداری بزرگ در سال 2013، زمانی که هر یک از تقریباً 25000 متقاضی دانشگاه لیبریا در امتحانات ورودی مردود شدند.

عددها خودشان گویای مطلب هستند

در سال 2000، بزرگسالان لیبریایی به طور متوسط ​​2.5 سال برنامه نویسی به کودکان تحصیل داشتند. نرخ باسوادی در سال 2017 برای بزرگسالان 15 تا 24 ساله که قادر به نوشتن و خواندن یک جمله ساده و کامل در مورد خود هستند، 49٪ بود. شصت و دو درصد از کودکان دبستانی در حال حاضر در مدرسه نیستند و این درصد در دبیرستان به طور چشمگیری افزایش می یابد.

*** از 48 درصد کودکان لیبریایی که در کلاس های ابتدایی در مدرسه هستند، 65 درصد از پسران و 73 نفر پسر هستند. درصد دختران تا کلاس 5 ترک تحصیل می کنند. و ثبت نام خالص برای دبیرستان فقط 34 درصد است.

برای اصلاح سیستم برنامه نویسی به کودکان آموزشی باید کاری کرد

آموزش به دلایل زیادی مهم است

ما در حال حاضر بر فقیرترین جوامع لیبریا تمرکز می کنیم، برنامه نویسی به کودکان جایی که وضعیت امور هر روز بدتر می شود. نیاز به تأمین امکانات اولیه زندگی مردم لیبریا، مانند غذا، آب سالم، سرپناه و آموزش مهمترین اولویت ماست. اما هر چقدر هم که تلاش کنیم، هیچ چیز بیشتر از آموزش با کیفیت نمی تواند زندگی مردم را تغییر دهد.

Comments

Popular posts from this blog

بازی آنلاین ماین کرافت

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ایرانی

برنامه نویسی کودکان