کسب درآمد از بازی

 اکنون، در اینجا یک سلب مسئولیت کوتاه کسب درآمد از بازی و سریع وجود دارد: در حالی که اکثر این برنامه‌ها برای کسب درآمد از بازی‌های آنلاین به شما کمک می‌کنند، ممکن است برای شرکت در نظرسنجی، تماشای ویدیو و غیره نیز به شما پول بدهند.

چه اپلیکیشن هایی برای بازی کردن به شما پول واقعی می دهند؟

تعداد معدودی بازی وجود دارد که به مردم پول می دهند تا برای آنها بازی کنند. همه این برنامه‌ها روش‌های مختلفی برای انجام آن و پرداخت پول به بازیکنان خود دارند، اما همه آنها گزینه‌های قابل اجرا هستند.

Swagbucks

یکی از شناخته شده ترین برنامه های پولی کسب درآمد از بازی برای بازی، گیمرها می توانند Swagbucks را در برنامه های آیفون و اندروید خود بازی کنند. شما همچنین می توانید در سایت آنها بازی کنید. وقتی بازی می کنید می توانید تقریباً 2 تا 4 دلار در ساعت درآمد کسب کنید و برای شروع 5 دلار جایزه دریافت کنید. خوشبختانه، اکثر بازی ها هیچ هزینه ای برای بازی ندارند. با این حال، برخی از آنها هزینه ورودی دارند. Swagbucks از طریق Paypal پرداخت می کند، اما شما می توانید کالا و کارت هدیه نیز دریافت کنید.

MyPoints

وقتی به MyPoints ملحق می شوید، بهترین جایزه را در بین تمام سایت های برتر دریافت می کنید - 10 دلار. بسیار شبیه Swagbucks، برنامه هایی برای IOS، Android و سایت MyPoints آنها وجود دارد. همه بازی‌ها رایگان هستند و اگر مدتی بازی کنید، می‌توانید در یک ساعت ۲ تا ۴ دلار کسب کنید. اگر از آنها استفاده می کنید مطمئن شوید که یک حساب پی پال دارید زیرا MyPoints معمولاً از طریق Paypal و کسب درآمد از بازی کارت های هدیه پرداخت می کند.

بازی اشتباه

Mistplay یک برنامه پولی برای بازی بسیار محبوب ایرانیان سایبر است و دلیل خوبی هم دارد. آنها بهترین نرخ ها را با 3 تا 5 دلار در ساعت بازی ارائه می دهند و بازی های آن رایگان هستند. متأسفانه، بازیکنان فقط می توانند Mistplay را در دستگاه های اندرویدی بازی کنند. اگر کارت های هدیه دوست دارید، Mistplay برنامه رویاهای شماست زیرا سایت به شما پول می دهد. دفتر تسویه ناشر

PCH که به‌خاطر چک‌های قرعه‌کشی‌اش معروف است، برنامه‌ای دارد که افراد می‌توانند با استفاده از برنامه iPhone یا Android یا PCH.com درآمد کسب کنند. کسب درآمد از بازی برخلاف بسیاری از برنامه های دیگر که می توان پرداخت را تخمین زد، سیستم PCH بسیار متغیر است. با این حال، آنها پاداش های نقدی و کارت های هدیه را پرداخت می کنند. علاوه بر این، بازی ها رایگان هستند، بنابراین هیچ گونه خطری در ارتباط با آن وجود ندارد.

بازی طولانی

لانگ گیم به شما کمک می‌کند تا بازی کنید و برنامه‌ریزی مالی خود را انجام دهید تا به شما کمک کند از نظر اقتصادی آمادگی بیشتری داشته باشید. برای دستگاه آیفون یا اندروید شما در دسترس است. بازی‌ها رایگان هستند و میزان درآمد شما متناقض است، اما حداقل درآمد شما به صورت واریز نقدی به حساب پس‌اندازتان است.

هدیه دادن

برای دانشجوی مقتصد کالج، Givling احتمالا کسب درآمد از بازی بهترین برنامه برای شما است. پس از همه، بازیکنان می توانند در پرداخت وام های دانشجویی خود پول دریافت کنند. با این حال، برنامه ریزی نکنید که چقدر پول به دست خواهید آورد زیرا این پول کاملاً متغیر است. همچنین، این برنامه پرخوری های بازی را تشویق نمی کند. بعد از اینکه دو بازی را در یک روز انجام دادید، به ازای هر بازی 50 دلار هزینه دارد.

با بازی با پی پال کسب درآمد کنید

تا آنجا که برترین برنامه‌های کسب درآمد از بازی پرداخت به بازی، Swagbucks و MyPoints با استفاده از Paypal به شما پرداخت می‌کنند. بسیاری از برترین برنامه های پولی برای بازی از Paypal به عنوان راهی برای پول نقد بازیکنان خود استفاده می کنند. این یک راه آسان برای دریافت پول از برنامه به بانک شما است.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان