برنامه نویسی کودکان

 1x1 پیکسل بسته هدیه Agent Asha - سرگرمی برنامه نویسی کودکان برنامه نویسی بدون صفحه بسته هدیه نماینده Asha41.99 دلار با احتساب حمل و نقل سن: 7-11

خس... به شما نگفتم، درست است، اما آژانس جاسوسی کودکان (CSA) یک محصول کدنویسی جدید ارائه کرده است، و ماموریت آن این است که بچه ها را به برنامه نویسی و علوم کامپیوتر و همچنین تبدیل شدن به متفکران انتقادی تبدیل کند.

بسته هدایای آژانس جاسوسی کودکان (برای سنین 7 تا 11 سال) یک کتاب ماجراجویی جاسوسی و بسته فعالیت با بازی آشا جوشی است که یک کدنویس 11 ساله و مامور برنامه نویسی کودکان مخفی آژانس جاسوسی کودکان است.

Agent Asha به بچه ها می آموزد که چگونه مخفیانه (ایمنی اینترنت)، طراحی ابزارها (برنامه نویسی کامپیوتری)، اجتناب از بدهای تشنه داده (سواد دیجیتال)، تجزیه و تحلیل اطلاعات (اخبار جعلی) و موارد دیگر را آموزش دهند.

این یک راه داستان محور و بدون صفحه برای ورود به برنامه درسی محاسبات KS1 و KS2 است. این کتاب نحوه شکستن کدها را نشان می‌دهد و اصول کدنویسی را آموزش می‌دهد و پر از الگوهای مختلف و مقدار مشخصی از طنز توالت است.

ایده بزرگ این است که همه بچه ها را برای برنامه نویسی کودکان یک دآینده مجازی: اخبار جعلی، نظارت جمعی، خواهر و برادر واقعا آزاردهنده و غیره.

نویسنده سوفی دین در کد کلاب، در کنار گوگل و وزارت آموزش بریتانیا، برای کمک به معرفی برنامه درسی کدنویسی جدید در مدارس ابتدایی کار می کرد.

بسته هدیه Agent Asha از Bright Little Labs (خالق Detective Dot) شامل همه چیزهایی است که برای راه اندازی یک واحد CSA محلی نیاز دارید:کتاب داستان ماجراجویی Agent Asha: Mission Shark Bytes (منتشر شده توسط Walker Books)دعوت شخصی به آژانس جاسوسی کودکان (CSA)شش فعالیت آموزشی جاسوسی STEMنقشه دیواری مامور مخفی کارت عضویت مامور مخفی CSAکارت های برنامه نویسی کودکان ابزار CSAبرچسب های رسمی CSAدسترسی به دنیای آنلاین همهجانبه CSA (برنامه iOS/Android)

همچنین یک بسته نرم افزاری جدید Ultimate Spy Coder (34.99 پوند) وجود دارد که شامل همه چیزهای موجود در بسته هدیه Agent Asha به همراه سه کتابچه راهنمای آموزشی CSA (هویت جاسوسی، پایگاه های جاسوسی + ارتباطات جاسوسی - معمولاً هر کدام به قیمت 5.99 پوند به فروش می رسد).

همه توسط کارگران با حقوق نسبتاً پایدار چاپ و ساخته می شوند.1x1 پیکسلآزمایشگاه کد - کدگذاری دستی الکترونیککیت کدگذاری فراگیر آزمایشگاه کد199.99 دلارسن: 8+

بسیاری از اسباب‌بازی‌ها و کیت‌های کدنویسی از تماس نزدیک با رایانه‌های واقعی اجتناب می‌کنند، اما Code Lab برد مدار را در مرکز آموزش کدگذاری STEAM قرار می‌دهد.

برای کودکان 8 سال و بالاتر، Code Lab دارای برنامه نویسی کودکان یک برد مدار بزرگ برای برنامه‌ریزی کودکان با 50 پیکسل مینی LED است. دارای LED های بزرگ، بلندگو، دکمه های آرکید و سنسورهای نور، صدا و دما است.

برد به رایانه متصل است (نه رایانه لوحی یا تلفن)، که برنامه دسکتاپ مانند مرورگر (ویندوز، مک و کروم بوک) را روی آن دانلود کرده اید.

بچه‌ها 100 پروژه را با توضيحات ويدئويي و برنامه‌هاي نمونه با سرعت خودشان دنبال مي‌كنند و كدگذاري C++ را بدون تجربه قبلي مي‌آموزند.1x1 پیکسلimagiCharm - بهترین برای دختران نوجوان (و پسران)imagiCharm79 دلار

imagiLabs یک استارت‌آپ سوئدی کاملاً زن است (منشأ گرفته از Google برای استارت‌آپ‌ها و کمپ کارآفرینی اپل) با هدف پر کردن شکاف جنسیتی در کدنویسی با imagiCharm، یک دستگاه کوچک اما هوشمند که می‌توان آن را از نظر بصری با کدنویسی در یک برنامه تلفن همراه (iOS و Android) شخصی‌سازی کرد. ).

این هدف برای دختران نوجوان است، اما به همان اندازه برنامه نویسی کودکان برای پسران خلاق و ذهن باز که علاقه مند به یادگیری اصول اولیه کدنویسی هستند، مرتبط است.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ایرانی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان