معرفی اپ اینونتور

 اوباما در 16 سپتامبر 2011 امضا شد، ایالات متحده معرفی اپ اینونتور را از سیستم ثبت اختراع "اول به اختراع" به سیستم ثبت اختراع "اولین مخترع به پرونده" تغییر می دهد و تغییرات مهم دیگری را ایجاد می کند. در قوانین ثبت اختراع

رویه "اولین مخترع به پرونده" در 16 مارس 2013 (18 ماه پس از تصویب) اعمال خواهد شد و برای درخواست های ثبت اختراع جدید که در آن تاریخ یا پس از آن ثبت شده اند اعمال می شود. در آن مرحله، برای متقاضیان ثبت اختراع بسیار مطلوب خواهد بود که درخواست های ثبت اختراع خود را در اولین فرصت به USPTO ثبت کنند. با سیستم ثبت اختراع "اولین مخترع تا پرونده"، ادعاهای رقابتی در مورد اختراعات مشابه یا مشابه در تاریخ های ثبت مربوطه برای درخواست ثبت اختراع هر مخترع حل و فصل می شود - اولین مخترع ثبت شده در صورت وجود رقابت، برنده خواهد بود. متقاضیان اختراع مشابه/مشابه. البته این یک تغییر بزرگ نسبت به سیستم فعلی «اول به اختراع» است که بر تاریخ‌های واقعی اختراع هر مخترع متمرکز شده است.

سیستم "اولین مخترع به پرونده" همچنین آنچه معرفی اپ اینونتور را که به عنوان "هنر قبلی" واجد شرایط است، تغییر خواهد داد. با قانون جدید، تاریخ اختراع مخترع تأثیری بر اینکه برخی از افشای عمومی و موارد مشابه به عنوان هنر قبلی در برابر اختراع آن مخترع واجد شرایط هستند، نخواهد داشت. در حالی که قانون جدید از مخترع در برابر افشای عمومی توسط شخص ثالث محافظت می کند، جایی که می توان نشان داد شخص ثالث اطلاعات مربوطه را از مخترع به دست آورده است، در صورتی که هیچ مشتق ثالثی در کار نباشد از مخترع در برابر اشخاص ثالث محافظت نمی کند، حتی اگر چنین ثالثی وجود داشته باشد. افشای طرف بعد از تاریخ اختراع مخترع رخ داده است (به جز در شرایط خاصی که مخترع اطلاعات مربوطه را قبل از افشای عمومی توسط شخص ثالث به طور عمومی افشا کرده است).

این قانون همچنین:رویه های جدیدی برای به چالش کشیدن پتنت های صادر شده در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) ایجاد کنید.

دفاع‌های «کاربر قبلی» را به نقض تعمیم دهید - از جمله موارد دیگر، این دفاع را به اختراعات «روش» محدود نکنید.

الزام "بهترین حالت" را به عنوان دلیلی برای به چالش کشیدن ایرانیان سایبراعتبار و/یا قابلیت اجرا در طول دعوی قضایی حذف کنید (اگرچه USPTO همچنان توانایی رد درخواست های معرفی اپ اینونتور ثبت اختراع را به دلیل عدم وجود "بهترین حالت" در طول بررسی خواهد داشت).

حذف حفاظت از حق ثبت اختراع برای اختراعات معطوف به راهبردهای کاهش/تعویق مالیات (با در نظر گرفتن همه این استراتژی‌های مالیاتی در چارچوب هنر قبلی).

حذف حفاظت از حق ثبت اختراع برای اختراعات مربوط به ارگانیسم های انسانی یا شامل آن.قوانین محاسبه علامت گذاری، اتصال دهنده و خسارات ثبت اختراع را اصلاح کنید.یک مکانیسم بودجه جدید برای USPTO ایجاد کنید که از انحراف درآمدهای USPTO به بودجه عمومی جلوگیری کند.

در کنار قاعده اول به پرونده، مسلماً مهمترین جنبه این قانون ایجاد راه های جدیدی برای به چالش کشیدن پتنت های صادر شده در USPTO است. این تغییرات عبارتند از:

ایجاد یک روش جدید "بازبینی پس از اعطای معرفی اپ اینونتور کمک هزینه" (PGR) در USPTO. رقیب شخص ثالث 9 ماه از زمان صدور اختراع فرصت خواهد داشت تا از USPTO درخواست کند که آیا یک حق اختراع خاص باید صادر می شد یا خیر. بر اساس رویه جدید PGR، رقیب می‌تواند اعتبار پتنت را به هر دلیلی که در طول دعوی در دادگاه مطرح شود، به چالش بکشد. بنابراین، برخلاف روش‌های بررسی مجدد فعلی، رقبایانی که از روش PGR استفاده می‌کنند، می‌توانند علاوه بر دلایل صلاحیت اختراع (35 USC 101) و کیفیت افشا و دلایل عدم قطعیت ادعایی (35 USC 112) اختراع را باطل کنند. دلایل بی اعتباری بر اساس هنر قبلی (35 USC 102 و 35 USC 103).

اصلاحی بر رویه فعلی آزمون مجدد اینتر پارتز (که اکنون به عنوان بازبینی اینتر پارتز (IPR) نامگذاری شده است). مهلت پیگیری IPR 9 ماه پس از صدور پتنت یا پایان روند PGR خواهد بود، هر کدام که دیرتر باشد. نسبت به PGR، دلایل رقیب برای ادعای بی اعتباری تحت حقوق مالکیت حقوقی محدودتر است - آنها به ادعاهای پیش بینی یا بدیهی بر اساس پتنت ها و انتشارات چاپی محدود می شوند.

ایجاد یک روش انتقالی جدید برای بررسی انواع خاصی از پتنت اپ اینونتور های "روش تجاری" که به محصولات و خدمات مالی مربوط می شود. با رویه انتقالی جدید، اگر از طرفی به دلیل نقض حق ثبت اختراع روش تجاری "پوشیده" شکایت شده یا متهم شده باشد، آن طرف حق دارد به دنبال بررسی USPTO در مورد اینکه آیا حق اختراع روش تجاری "پوشیده" باید صادر می شد یا خیر. زمینه‌های

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان