دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد

 دلار در ماه، برنامه 6 ماهه با 25 دلار در دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد ماه و برنامه یک ساله با 20 دلار در ماه است. قیمت برنامه Edu در صورت درخواست در دسترس است.

دوره های پیشنهادی:دوره های حرفه ای مانند ساخت یک وب سایت یا ساختن یک برنامه14. Envato Tuts+صفحه اصلی وب سایت Envato Tuts+

Envato Tuts+ با ارائه مجموعه بزرگی از منابع یادگیری آنلاین، با ارائه آموزش‌های آموزشی متعدد، دوره‌های ویدیویی، راهنماهای مبتنی بر مقاله و کتاب‌های الکترونیکی، به افراد کمک می‌کند تا مهارت‌های جدیدی را بیاموزند. موضوعات مختلفی مانند کد، طراحی وب و تجارت را پوشش می دهد.

این منابع آموزشی رایگان، از دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد جمله بیش از 20000 مقاله و آموزش چگونه ارائه می دهد. افرادی که مایل به دسترسی به منابع پولی هستند می توانند برای یک طرح اشتراک Envato Elements ثبت نام کنند که از 16.50 دلار در ماه برای افراد شروع می شود، یا به طرح Teams رفته و زمانی که گروه متشکل از 5 عضو است، 10.75 دلار در ماه در هر عضو بپردازند.

دوره های پیشنهادی:پی اچ پی فوبنیادی جاوا اسکریپت برای طراحان وب15. تسخیر کدصفحه اصلی وب سایت Code Conquest

Code Conquest که توسط تیمی از نویسندگان و محققین اختصاصی اداره می شود، وب سایتی است که به برنامه نویسان تازه کار در یادگیری کدنویسی کمک می کند. علاوه بر ارائه آموزش های رایگان، آزمون های دانش و بررسی در مورد دوره ها و کتاب های مختلف کدنویسی دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد را ارائه می دهد.

توصیه های آموزشی پیشنهادی:آموزش HTML و CSSآموزش جاوا اسکریپت16. web.dev توسط گوگل صفحه اصلی وب سایت web.dev

web.dev که توسط Google ایجاد شده است به توسعه دهندگان کمک می کند تا یک تجربه وب عالی در هر مرورگری ایجاد کنند. چهار دوره جامع طراحی و توسعه وب شامل طراحی واکنش گرا، فرم های HTML، توسعه برنامه های وب مترقی و CSS را ارائه می دهد. علاوه بر این، دارای بسیاری از راهنماها و مقالات گام به گام رایگان در مورد موارد حیاتی وب، معیارها و عملکرد است.

دوره های پیشنهادی:CSS را یاد دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد بگیریدطراحی ریسپانسیو را یاد بگیرید17. ارتقاء مهارت صفحه اصلی وب سایت Upskill

Upskill با بیش از 70000 دانش آموز در 150 کشور، یک وب سایت آموزشی عالی برای توسعه وب و برنامه نویسی است. بسیاری از دوره های آموزشی آن دارای ویدئوهای با کیفیت بالا هستند که مفاهیم پیچیده را به زبان ساده توضیح می دهند. همچنین دروسی وجود دارد که به دانش آموزان کمک می کند تا اولین شغل IT خود را پیدا کنند، مانند نحوه جستجوی بهترین پیشنهاد و تمرین برای مصاحبه.

کسانی که یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنند به بیش از 200 درس دسترسی خواهند داشت. افراد همچنین می توانند برای تکمیل تمام دوره های موجود در سایت، با 30 روز ضمانت بازگشت وجه، به عضویت حرفه ای ارتقا دهند. دو طرح برتر در دسترس است: ماهانه با 19 دلار دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد در ماه و سالانه با 189 دلار در سال.

دوره های پیشنهادی:دوره آموزشی ضروری برای توسعه وب مبانی جاوا اسکریپت18. کثرت بینایی صفحه اصلی وب سایت Pluralsight

Pluralsight یک پلت فرم آموزشی است که دو محصول اصلی را ارائه می دهد: Skills و Flow. مهارت‌ها به افراد کمک می‌کند مهارت‌های فنی خود را ارزیابی کرده و بر این اساس آنها را بهبود بخشند. این هزاران دوره ارائه شده توسط کارشناسان صنعت را ارائه می دهد که موضوعات مختلف فنی را پوشش می دهد. از سوی دیگر، Flow یک ابزار سازمانی است که به تیم های مهندسی نرم افزار کمک می کند تا بهره وری کار خود را افزایش دهند.

برخلاف Flow، Skills هم برای افراد و هم برای تیم ها در دسترس است. برنامه های فردی شامل استاندارد با 29 دلار در ماه یا 299 دلار در سال و حق بیمه با 45 دلار در ماه یا 449 دلار در سال است. علاوه بر این، سه طرح تیمی وجود دارد: شروع با 399 دلار/کاربر/سال، حرفه ای با 579 دلار/کاربر/سال، و سازمانی با 779 دلار/کاربر/سال.

دوره های پیشنهادی:ساخت وب سایت با HTMLمبانی جاوا دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد اسکریپت19. Code.orgصفحه اصلی وب سایت Code.org

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ایرانی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان