آموزش نصب اپ اینونتور

 باید منبع تصویر را روی تصویر خود Elephant.png قرار آموزش نصب اپ اینونتور  دهیم. برای انجام این کار، روی تب Built-In کلیک کنید، سپس بلوک متن را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. بلوک متن خالی را به سمت راست بکشید و آن را مانند تصویر زیر به بلوک Image1.Picture متصل کنید.

بلوک متن نشان می دهد که کدام تصویر نمایش داده شود. روی فضای خالی دوبار نقل قول بلوک متن کلیک کنید و آن را به Elephant.png تغییر دهید. مراقب قاب آن باشید. اگر فایل Elephant.png را به عنوان elephant.png ذخیره کرده اید، elephant.png را تایپ کنید.

اکنون Player1 را پیدا کرده و بلوک Player1.Source را در زیر بلوک Image1.Picture قرار دهید. یک بلوک متنی را به بلوک Player1.Source متصل کنید و متن textblock را به Elephant.wav تغییر دهید. پس از آن بلوک «call Player1.Start» را مانند شکل زیر به زیر آن بکشید.

WildLifeShow.19 همین کار را برای Button2 و Button3 انجام دهید. برای Button2 از Bird و برای Button3 از Penguin استفاده کنید. بلوک های شما آموزش نصب اپ اینونتور باید شبیه عکس فوری زیر باشند.

شما انجام دادید. بله! اکنون زمان آن است که برنامه ما را در عمل ببینیم. می‌توانید برنامه‌ای را که به‌تازگی ساخته‌اید در شبیه‌ساز اجرا کنید تا آن را آزمایش کنید یا در صورت وجود، در دستگاه اندرویدی واقعی. دستورالعمل های دقیق در مورد راه اندازی یک شبیه ساز یا یک دستگاه را می توان در صفحه راه اندازی یافت.

پس از راه اندازی برای اجرا در شبیه ساز، می توانید به Connect بروید و سپس بر روی شبیه ساز کلیک کنید.باید پیامی مبنی بر تلاش برای اتصال مشاهده کنید.پس از اتمام اتصال ایرانیان سایبرو نصب، برنامه را در شبیه ساز خواهید دید.

شما به تازگی اولین برنامه اندروید خود را ساخته اید! روی دکمه ها کلیک کنید و از نمایش لذت ببرید. توجه: اگر از این روش در برنامه خود استفاده می‌کنید، هر کسی که از برنامه شما استفاده می‌کند باید تنظیمات گوشی خود را تغییر دهد تا امکان نصب برنامه‌های غیر بازاری را فراهم کند: برای آموزش نصب اپ اینونتور یافتن این تنظیم در نسخه‌های Android قبل از نسخه 4.0، به «» بروید. Settings > Applications» و سپس کادر کنار «منابع ناشناس» را علامت بزنید. برای دستگاه‌هایی که اندروید 4.0 یا بالاتر دارند، به «تنظیمات > امنیت» یا «تنظیمات > امنیت و قفل صفحه» بروید و سپس کادر کنار «منابع ناشناس» را علامت بزنید و انتخاب خود را تأیید کنید.

بلوک های App Inventorبرنامه دیگری را از Google Drive دانلود کنیدبرنامه دانلود شده را نصب کنیدبرای سوالاتی در مورد App Inventor،لطفاً در انجمن App Inventor بپرسید. با تشکر.اسکرین شات ها

تستبا موفقیت روی HTC Desire دارای Android 2.2 و Nexus 5 دارای Android 4.4.2 آزمایش شدپرسش و پاسخ

Q1: وقتی برنامه را اجرا می کنم، فایل را به درستی دانلود می کند، اما وقتی روی دکمه "نصب" کلیک می کنم، "خطای 601: هیچ فعالیت مربوطه یافت نشد" را دریافت می کنم. من از Nexus 5 Android نسخه 6.0.1 استفاده می کنم و گوشی را طوری تنظیم می کنم که امکان نصب برنامه های آموزش نصب اپ اینونتور غیر بازاری را فراهم کند. قدردانی می کنم.

پاسخ: به نظر می رسد این راه حل برای همه نسخه های اندروید (احتمالا اندروید 6 و بالاتر) کار نمی کند.

من اکنون راه حل زیر را از کلودیو دریافت کردم: به این ترتیب حل کردم:

پس از اجرای بلوک های بالا، یک پاپ آپ ظاهر می شود و از من می پرسد که با کدام برنامه می خواهم فایل apk. را اجرا کنم. من برنامه نصب بسته را انتخاب می کنم و روی دکمه "همیشه" کلیک می کنم. فقط بار اول باید این کار را انجام دهم. انجام شده.

متشکرم کلودیو!

Q2: من فقط نگاهی به آموزش نصب App Inventor APK شما انداختم و دیدم که روش "به روز شده" شما برای حل این مشکل راه حل ایده آلی نیست. به جای DataType=*/* باید از DataType=application/vnd.android.package-archive استفاده کنید. به این ترتیب، نیازی به انتخاب برنامه ای نصب اپ اینونتور ندارید که ممکن است باعث سردرگمی شود. همچنین باید روی هر دستگاه جدیدی کار کند.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان