بازی ماینکرافت

 به‌علاوه پوست‌ها و پرهای عالی، برای ایجاد بازی ماینکرافت انواع لباس‌های جدید استفاده کند. جان می تواند با تکمیل شکار، اسب سواری و سایر چالش های نردبانی، قفل لباس های اضافی را باز کند.

شما همچنین می توانید از حصار دیدن کنید و به منوی صنایع دستی دسترسی پیدا کنید. بسیاری از طلسم‌ها که برای بهبود سلامت، استقامت و چشم مرده شما استفاده می‌شوند، به بخش یدکی حیوانی مانند شاخ گاومیش کوهان دار یا دندان تمساح نیاز دارند.

و صحبت از تکمیل گرایی، جستجوی یافتن و واکشی زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید، اگر به سادگی عاشق جو بازی هستید و نمی خواهید آن را ترک کنید. نقشه‌های گنج و استخوان‌های دایناسور وجود دارد. کارت‌های سیگار وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را به‌صورت مجموعه جمع‌آوری کرده و بفروشید. تفنگداران افسانه ای وجود دارند که می توانید برای بدنامی با آنها دوئل کنید. تقریباً بی پایان است. این بازی چیزهای بیشتری جز خزنده و مهارت دارد: آیا می توانید این ترفندها را انجام دهید؟

نوشته شده توسط جان پارتریج3 دقیقه مطالعه بازی ماینکرافت منتشر شده در 2016/02/08 · 14:38 UTC+4:30

Minecraft، بازی مستقل آجر شکستن و ساختن، با مقدمه ساده و گیم پلی اعتیاد آور و عمیق خود، دنیا را در طوفان فرو برده است. از اولین انتشار آلفای خود در سال 2009، مودهای زیادی را بر روی رایانه شخصی برانگیخت و از آن زمان بر روی انواع پلتفرم ها، از موبایل گرفته تا ایکس باکس 360 - حتی لگو، ظاهر شد. بسیاری از این مدها به گیمرها کمک کرده‌اند تا راه‌های مبتکرانه و تخیلی‌تری برای بازی پیدا کنند، از جمله چند ایده برای افزایش آدرنالین که انتظارش را ندارید. با ما همراه باشید تا نگاهی به برخی از بهترین راه‌ها برای استفاده حداکثری از قلمرو Minecraft، سبک Red Bull، در مدرسه بدلکاری این هفته بیندازیم.

شیرین کاری های هواپیما و استایل GTA Vآیا دوست دارید ایرانیان سایبربرخی از مهارت های سبک GTA V را در Minecraft خود کسب کنید؟ TheDiamondMinecart در ویدیوی خود نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با تزریق GTA، بازی را کاملاً تغییر داد، که مانند خلبان‌های خودمان Red Bull Air Race، با شیرین کاری‌های جت کامل شد. شاید بچه‌های Achievement Hunter باید توجه خود را به بازی Mojang معطوف کنند تا بازی ماینکرافت هیجان‌های هوانوردی... مربوطStunt School: Far Cry 33 دقیقه مطالعهبانجی بلوک جامپینگ

در حالی که به نظر می رسد مانند یک گوی کوچک غیرقابل توصیف است، Ender Pearl، یک شی نادر که توسط Endermen پس از کشتن آنها رها می شود، در واقع به شما امکان می دهد زمانی که آن را پرتاب می کنید، از راه دور خارج شوید. گیمر یوتیوب SpedalFlux در استفاده از مروارید تسلط پیدا کرده است و در ویدیوی بالا مهارت های بسیار برجسته خود را نشان می دهد تا پس از پریدن از روی یک سکوی بزرگ در دنیای با دقت ساخته شده خود، احساس پرش بانجی را به شما القا کند. ما می گوییم این منظره به تنهایی ارزش تلاشی را دارد که او برای ساختن این با دست انجام داده است.

بهترین تاثیر خود را از ماریو انجام دهید و برج Donkey Kong را بالا ببرید

اگر چیزی برای بازسازی در Minecraft وجود دارد، باید بازی‌های ویدئویی کلاسیک و پیکسل‌شده یکپارچهسازی با سیستمعامل باشد، درست است؟ افراد خوب در Achievement Hunter دقیقاً همین را با بازسازی خیره‌کننده AxialMatt از Donkey Kong نمادین نینتندو نشان می‌دهند. این یک ماشین بازی ماینکرافت عظیم و گسترده است که می توانید از آن بالا بروید و از آن بپرید، با گاری های مین که به عنوان بشکه عمل می کنند - و کل خلقت خود چیزی شگفت انگیز نیست. اکنون، Donkey Kong Jr: Minecraft Edition کجاست؟

مربوطمدرسه شیرین کاری: بازی ماشین بعدی3 دقیقه مطالعهسوار ترن هوایی Minecraft شوید

RollerCoaster Tycoon را فراموش کنید، Minecraft تمام چیزی است که برای ایجاد سواری های هیجان انگیز G-force خود نیاز دارید، و همانطور که MrWhaleyz نشان می دهد، می توانید آهنگ های واقعاً حماسی بسازید. به مسیر شگفت‌انگیز موجود در کارت ماین خود بروید و ببینید چقدر سریع می‌توانید پیش بروید - از اینکه Minecraft چقدر می‌تواند مبتکرانه مضحک باشد شگفت‌زده خواهید شد. حال، چه کسی اولین کسی است که از بلوک ها حلقه یا پیچ چوب پنبه می سازد؟

تارزان درونی خود را آزاد کنید

SpedalFlux دوباره با مهارت‌های Ender Pearl خود بازگشته است، و این بار، او به شما نشان می‌دهد  ماینکرافت که چگونه از تاک به تاک دیگر بپرید تا مانند تارزان در سراسر جهان خود بپرید، در حالی که از منظره‌ای که در زیر با زحمت خلق کرده‌اید لذت می‌برید. با

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان