سایت اپ اینونتور

 نمودار زیر از GitHub می آید و محبوبیت را بر سایت اپ اینونتور اساس تعداد "درخواست های کشش" که به مخزن نرم افزار GitHub ارسال می شود، می دهد. با استفاده از این روش، جاوا اسکریپت محبوب ترین زبان برنامه نویسی است و پس از آن پایتون، جاوا، روبی و پی اچ پی قرار دارند.

پایتون به استانداردی برای استفاده دانشجویان غیر علوم کامپیوتر تبدیل شده است. فارغ از اینکه تحصیلات دانشگاهی شما در رشته مهندسی مکانیک یا زمین شناسی باشد، شانس خوبی برای یادگیری Python برای پروژه های تجزیه و تحلیل داده ها وجود دارد.

جاوا اکنون یک زبان برنامه نویسی قدیمی است، اما هنوز هم به ویژه برای برنامه نویسی اندروید استفاده می شود. محبوبیت آن برای برنامه های دسکتاپ در حال کاهش است.

روبی حدود ده سال پیش محبوب شد. Ruby بر اساس سایت اپ اینونتور مفهومی از «فریم‌ورک‌ها» است که اسکلت‌های برنامه‌ای از پیش ساخته شده را ارائه می‌کند که شما آن را برای ایجاد برنامه شخصی خود وفق می‌دهید. روبی برای ایجاد سریع برنامه های مبتنی بر وب بسیار محبوب است.

PHP قبل از Ruby - PHP یک زبان اسکریپت است که در سمت سرور یک برنامه وب اجرا می شود. یادگیری PHP بسیار آسان است و به راحتی با پایگاه های داده MySQL جفت می شود و این ترکیب را به یک راه حل عالی برای برنامه های کاربردی مبتنی بر وب و مبتنی بر پایگاه داده تبدیل می کند.

در نهایت به زبان‌های مشتق شده «C» از جمله C، C++ و C# عموی مایکروسافت (یک زبان بسیار قدرتمند با ابزارهای توسعه عالی) می‌رسیم. قدمت C به حدود سال 1970 برمی گردد.

C++ در دهه 1980 توسعه یافت و برنامه نویسی شی گرا را به C اضافه کرد و از آن زمان به طرق مختلف گسترش یافته است. C و C++ معمولاً در دستورالعمل های ماشین برای هر CPU "کامپایل" می شوند و برای برنامه های کاربردی با کارایی بالا، از جمله سیستم عامل ها، بازی های ویدئویی سایت اپ اینونتور و برنامه های رسانه ای استفاده می شوند.

سی شارپ دارای ویژگی هایی شبیه جاوا و سی پلاس پلاس ایرانیان سایبراست – اما در طراحی مدرن تر. از برخی جهات، سی شارپ جایی است که برخی آرزوهای C++ را داشتند

گرفتناین را به اشتراک بگذارید:توییترفیسبو خوبمثل این:مانند بارگیری...ناوبری پست ها1 2 … 24 بعدی →دسته بندی هاتوسعه اندروید (21)App Inventor News (40)برنامه ها (2)Appy Builder (2)آردوینو (2)اجزاء (67)مستندات (28)عمومی (78)سخت افزار (5)تاریخچه (8)محصولات (12)روش برنامه نویسی (52)امنیت (11)نرم افزار (23)آموزش STEM (32)نکات (25)دسته بندی نشده (191)

رابط کاربری/طراحی (6)ویدئو (5)آرشیوهاآرشیوهاانتخاب ماهکتاب های الکترونیکی App Inventorکتاب‌های من در App Inventor را بررسی کنید: برای فصل‌های نمونه، از کجا خرید کنید، اینجا را کلیک کنیدحق چاپ 2014-2019 توسط ادوارد میچل

مطالب موجود در این وب سایت متعلق به Edward Mitchell (c) 2014 تا 2019 است. برنامه های نمونه را می توان آزادانه دانلود کرد و در برنامه های شخصی و تجاری استفاده کرد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. اطلاعات آموزشی در این وب سایت ممکن است برای استفاده شخصی و آموزش سایت اپ اینونتور کلاس استفاده شود. اطلاعات آموزشی ممکن است برای هیچ گونه استفاده تجاری از جمله در وب سایت های آنلاین، کتاب های الکترونیکی، کتاب های چاپی، مجلات، روزنامه ها یا آموزش های ویدیویی آنلاین توزیع مجدد نشود، مگر اینکه از ادوارد میچل اجازه دریافت کنید. با تشکر از شما برای احترام به این مجموعه کار.

پستهای اخیر برنامه های اندرویدی خود را اختراع کنید!App Inventor، ابزاری مبتنی بر ابر، به شما امکان می‌دهد برای اندروید خود برنامه بسازیددستگاه های موجود در مرورگر وب شما برنامه نویسی مبتنی بر بلوک آسان برای استفادهتست محیط و برنامه زنده روی دستگاه تلفن همراه شما آن را به این امر تبدیل کرده استپلت فرم مناسب برای:

برنامه نویسان مبتدی که به دنبال شروع با Android Experience هستندبرنامه نویسان اندرویدی که می خواهند نمونه سازی سریع انجام دهندبرای راه های جدید برای درگیر کردن  اپ اینونتور دانش آموزان از طریق یادگیری پروژه محورپشتیبانی که در هنگام یادگیری نحوه ساخت برنامه های خود به آن نیاز دارید،

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان