دوره های برنامه نویسی جاوا

 دوره کاملاً خود گام است. لازم نیست چند هفته یا چند دوره های برنامه نویسی جاوا ماه منتظر بمانید تا یک گروه تشکیل شود و دوره شروع شود. فقط روی دکمه " دنیای شروع " کلیک کنید و به جذاب جاو شیرجه بزنید جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا (OOP) بسیار محبوب است، به ویژه برای برنامه های کاربردی وب سرویس گیرنده-سرور. جاوا یک فناوری زیربنایی است که برای بسیاری از برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها مورد نیاز است و تقریباً در همه جا آن را پیدا خواهید کرد - لپ‌تاپ‌ها، مراکز داده، برنامه‌های کاربردی تجاری، کنسول‌های بازی، ابزارهای کمکی، تلفن‌های همراه و موارد دیگر.

با رواج جاوا، تقاضای مداوم برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان با تجربه جاوا وجود دارد. فرصت‌های شغلی توسعه‌دهنده خود را با آموزش عملی جاوا به رهبری مربی در ONLC گسترش دهید.

مربیان جاوا ما تجربه دنیای واقعی دارند تا اطمینان حاصل کنند که درس ها و مطالب درسی برای موقعیت های جاوا امروزی قابل اجرا هستند. برنامه درسی جاوا ما شامل کلاس هایی برای کسانی است که تازه به برنامه نویسی می پردازند و خود جاوا را از طریق موضوعات پیشرفته برای توسعه دهندگان دوره های برنامه نویسی جاوا جاوا با تجربه به کار می برد تا بتوانند مهارت های خود را بیشتر کنند.

با شرکت در کلاس‌های ONLC می‌توانید نحو جاوا، کد کنترل، ایجاد کلاس، وراثت، رابط‌ها، توسعه GUI و اتصال به پایگاه داده را بیاموزید. با کلاس های سطح پیشرفته، توسعه دهندگان جاوا با تجربه درک عمیق تری از مفاهیم OOP به دست خواهند آورد، از چارچوب مجموعه های جاوا و کتابخانه های جاوا بهترین استفاده را خواهند کرد.

آموزش به رهبری مربی (ILT)برای سوالات متداول ایرانیان سایبردر مورد آموزش از راه دور توسط مربی کلیک کنید

کلاس های ILT بصورت زنده و عملی هستند. در کلاس های ILT در هر یک از صدها مرکز ONLC یا از محل خود با راه اندازی بسیار آسان شرکت کنید. آموزش کاملاً تعاملی از طریق مربی از راه دور است.گزینه های پس اندازبا خرید آموزش حجمی در هزینه خود صرفه جویی کنید.

حداکثر قدرت خرید و انعطاف پذیری را با اعتبارات آموزشی ONLC دریافت کنید. آنها یک راه عالی برای پیش پرداخت برای آموزش و تضمین تخفیف قابل توجهی در دوره های دوره های برنامه نویسی جاوا فنی و کاربر نهایی هستند. اعتبارات آموزشی ONLC تا یک سال خوب است و می‌توان از آنها در کلاس‌های تحت رهبری مربی و خودآموز استفاده کرد! همه گزینه های پس انداز را ببینید.آموزش گروه جاواآموزش گروهی از ONLC

با گزینه آموزش گروهی ما، کارکنان خود را در جاوا ارتقا دهید و در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. آموزش می تواند عمومی یا خصوصی با آموزش مجازی یا حضوری باشد. ما می توانیم چندین روش یادگیری را ترکیب کنیم و محتوا را برای اهداف، برنامه ها و بودجه های خاص سفارشی کنیم! در آموزش گروهی بیشتر بیاموزید.

کلاس های برنامه نویسی جاوا، زمان بندی و قیمت ها

برای مشاهده مکان‌ها و تاریخ‌های خاص کلاس‌های Ready to Run، روی عنوان کلاس‌هایی که با پرچم سبز () مشخص شده‌اند، کلیک کنید. برای دیدن مکان‌ها و تاریخ‌های کلاس‌های Early Notice روی عنوان کلاس‌هایی که با پرچم زرد () مشخص شده‌اند کلیک کنید.

اطلاعات کلاسبرای تاریخ‌ها و طرح‌های روز، روی عنوان کلیک کنیدبرنامه نویسی جاوا - پیش نیازبرنامه نویسی جاوا سطح 1: قدمه برای غیر برنامه نویسان 4 1595 دلاربرنامه نویسی جاوابرنامه نویسی جاوا سطح 1: مقدمه برای برنامه نویسان 3 1195 دلاربرنامه نویسی جاوا سطح 2: تکنیک های برنامه نویسی پیشرفته 2 995 دلارJava Programming Level 3: Developer eep Dive 5 2795 دلاروقتی با ONLC تمرین می کنید، ارزش اضافه می کندهمراه با آموزش عالی، شرکت کنندگان در کلاس های عمومی و زنده تحت رهبری مربی ما این امتیازات را دارند:ضمانت رضایت

هیچ راهی بهتر از شرکت در یک کلاس برای شما برای تجربه کیفیت آموزش زنده و تحت رهبری مربی ما وجود ندارد. کسانی که با ONLC آشنایی ندارند، می‌توانند در کلاس عمومی دوره برنامه نویسی جاوا و بدون ریسک شرکت کنند و بدانند که ما ضمانت بازگشت پول را ارائه می‌دهیم. جزئیات تضمین رضایت را ببینید

انتخابی مجدد کلاس

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان