آموزش حرفه ای sql server

 برای واجد شرایط بودن برای آموزش حرفه ای sql server این دوره آموزشی MCSE، ابتدا باید گواهی Microsoft MCSA: SQL server را داشته باشید.

MCSE: هوش تجاری

با کسب گواهینامه Microsoft MCSE: Business Intelligence به سازمان خود ارزش بیافزایید و تخصص هوش تجاری خود را ثابت کنید. بر SQL Server مسلط شوید و پشتیبانی ارزشمندی را برای کسب و کار خود ارائه دهید. آنچه در این دوره یاد می گیرید برای SQL Server 2012 و 2014 قابل اجرا خواهد بود.

برای واجد شرایط بودن برای این دوره آموزشی MCSE، ابتدا باید گواهی Microsoft MCSA: SQL server را داشته باشید. مروری بر دوره آموزشی MS SQL Server DBA در ابوظبی

آموزش DBA MS SQL Server به شما کمک می کند تا راه حل های پایگاه داده خود را ایجاد و مدیریت کنید. MS SQL Server شما را قادر می‌سازد تا به فضای ابری مهاجرت کنید، بر حسب تقاضا مقیاس کنید و ویژگی‌های گزارش‌دهی قدرتمند آن را پیاده‌سازی کنید. این به شما کمک آموزش حرفه ای sql server می کند تا برنامه های محاسباتی قدرتمند، قابل اعتماد و ایمن ایجاد کنید.

 در حین استفاده از MS SQL Server، می‌توانید آن را با مرکز آموزشی SharePoint.Time (TTC) ادغام کنید، ابوظبی دوره‌های آموزشی را برای MS SQL Server DBA با مربیان مجرب و دارای گواهی صنعت ما برگزار می‌کند. متقاضیان علاقه مند می توانند برای دوره آموزشی MS SQL Server DBA ما در ابوظبی ثبت نام کنند. مدت دوره طول دوره 20 ساعت است و می تواند تا یک ماه تکمیل شود.

آموزش Microsoft SQL از ITEL Learning Systems تمام جنبه های سیستم پایگاه داده برتر مایکروسافت را برای همه اندازه ها پوشش می دهد. خواه تمرکز شما بر مدیریت SQL Server، برنامه نویسی، یا هوش تجاری و گزارش دهی باشد، سیستم های یادگیری ITEL آموزش مناسب شما را دارد.

دوره های ما شامل برنامه درسی رسمی مایکروسافت (MOC) است ایرانیان سایبرو توسط مربیان دارای گواهی مایکروسافت تدریس می شود که شما را برای صدور گواهینامه SQL یا تقویت تخصص SQL Server شما آماده می کنند. آموزش SQL Server از ITEL Learning Systems

شرکت در کلاس های آنلاین SQL Server یک آموزش حرفه ای sql server راه عالی برای بهبود بازارپسندی، تقویت مهارت های پایگاه داده و کمک به سازمان شما برای استخراج بینش های غنی است.

با گسترده‌ترین پایه کلاس و گزینه‌های آموزشی انعطاف‌پذیر، سیستم‌های یادگیری ITEL بهترین کلاس‌های SQL Server را برای متخصصان پایگاه داده در هر مرحله از حرفه‌شان ارائه می‌دهد. می‌توانید با دانستن اینکه به‌روزترین برنامه درسی SQL Server را دریافت می‌کنید، مطمئن باشید.

با یادگیری نحوه نوشتن پرس و جوهای پیشرفته یا پیاده سازی انبار پایگاه داده، دانش پایه SQL Server را به دست آورید یا مهارت های خود را ارتقا دهید.

درباره آموزش حرفه ای sql server گواهینامه SQL

مهارت های SQL Server خود را با کسب یک یا همه گواهینامه های صنعت پیشرو مایکروسافت تأیید کنید.

ITEL با تخصص هایی از جمله توسعه پایگاه داده، یادگیری ماشین و هوش تجاری، مسیرهای صدور گواهی را برای هر نقش SQL Server، از جمله مدیران پایگاه داده، توسعه دهندگان و تحلیلگران تجاری ارائه می دهد.

شما می توانید از میان انواع گواهینامه های Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA) انتخاب کنید، از جمله:

MCSA: توسعه پایگاه داده SQL 2016MCSA: SQL Server 2012/2014MCSA: مدیریت پایگاه داده SQL 2016MCSA: SQL 2016 توسعه هوش تجاریMCSA: یادگیری ماشینیMCSE: مدیریت داده و تجزیه و تحلیل

برای واجد شرایط بودن برای آموزش sql server دریافت گواهینامه Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE)، ابتدا باید یک گواهینامه سطح MCSA را تکمیل کنید.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ایرانی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان