آموزش کامل دستورات sql server

 سرفصل دروس:Coursera تخمین می زند که  آموزش کامل دستورات sql server تکمیل این دوره تقریباً چهار ساعت در طول چهار ماه یا تقریباً 64 ساعت طول می کشد.

دوره 1. طراحی پایگاه داده و پایه SQL در PostgreSQLمعرفی کلی پایگاه های داده، SQL و Postgresداده های مدل سازیایجاد، درج، پرس و جو جداولروابط جدول، مانند یک به چند و چند به چنددوره 2. PostgreSQL متوسطبیشتر، نحو مفید SQLتجمعاتکار با متنعبارات با قاعدهدوره 3. JSON و پردازش زبان طبیعی در PostgreSQL

بیشتر یک درمان کامل برای متن در Postgresنمایه سازی و ساخت پرس و جوی متنی سریعاستفاده از پایتون با Postgresذخیره و جستجوی JSON در Postgresدوره 4. معماری پایگاه داده، مقیاس، و NoSQL با Elasticsearchمقدمه ای بر مشکل مقیاس بندی پایگاه های دادهنحوه استفاده از Elasticsearch با Postgres برای جستجوی متن

همانطور که احتمالاً می توانید از برنامه درسی آموزش کامل دستورات sql server متوجه شوید، داده های متنی تمرکز زیادی در این دوره ها دارند. در حالی که این تخصص به خوبی سازماندهی شده، آموزنده و برای یادگیری SQL بسیار مفید است، آخرین دوره بررسی های ضعیفی دریافت می کند. پس از گذراندن مطالب آن دوره، به نظر می رسد مقدمه خوبی برای Elasticsearch، یک فناوری پرکاربرد است، اما محتوا را می توان در عرض یک هفته تکمیل کرد.قیمت گذاری و صدور گواهینامه:

به عنوان عضوی از Coursera Plus (39 دلار در ماه)، می توانید در این تخصص ثبت نام کنید و گواهینامه ای از دانشگاه میشیگان دریافت کنید که رتبه 36 را در رتبه بندی مهندسی و فناوری QS دارد.در PostgreSQL for Everybody ثبت نام کنیدSQL Fundamentals - Dataquestسطح قیمت رتبه بندی RDBMSSQLite + PostgreSQL 4.8 رایگان تا 33 دلار در ماه مبتدی

بهترین برای: مبتدیان کامل که یادگیری مبتنی بر متن، تعاملی ایرانیان سایبررا ترجیح می دهند و به علم داده علاقه مند هستند. همچنین برای کسانی که در یک دوره آموزشی مبتنی بر ویدیو ثبت آموزش کامل دستورات sql server نام کرده اند، اما به دنبال پروژه های بیشتری برای تکمیل هستند، خوب است.

بررسی اجمالی: دوره آموزشی Dataquest's SQL Fundamentals با آموزش SQL از طریق SQLite، یک RDBMS مبتنی بر فایل، مبتدیان مطلق را هدف قرار می دهد. پس از تکمیل دوره SQL Fundamentals، پلتفرم Dataquest به شما امکان می دهد به طور یکپارچه به مسیرهایی مانند مهندسی داده انتقال دهید، جایی که PostgreSQL و مفاهیم پیشرفته تر SQL و همچنین سایر مهارت های داده را یاد خواهید گرفت.

پلت فرم Dataquest شامل انواع مسیرهای مهارت محور داده است. برای اطلاعات بیشتر درباره پلتفرم، بررسی DataCamp vs Dataquest ما را بررسی کنید، اما به طور خلاصه، Dataquest یک محیط آموزشی تعاملی مبتنی بر پروژه، درون مرورگر است.سرفصل دروس:ایجاد پایگاه داده و جدولفیلتر کردن و مرتب سازی داده هاتوابع جمع و آمار خلاصهترکیب جداول با Joins

سوالات فرعی و عبارات جدول رایج (CTEs) اگر علاقه مند هستید، در اینجا محتوای SQL از مسیر مهندسی داده آمده است:همه چیز در SQL Fundamentalsمعرفی PostgreSQLدستورات آماده و تزریق SQLبارگذاری و استخراج داده ها با جداولاشکال زدایی پرس و جوهای Postgresنمایه سازی ساده تا پیشرفتهقیمت گذاری و صدور گواهینامه:

هزینه عضویت حق بیمه Dataquest 33 در ماه برای آموزش کامل دستورات sql server یک برنامه سالانه پرداخت می شود. عضویت ممتاز به شما امکان دسترسی کامل به همه چیز در وب سایت را می دهد.

شایان ذکر است که تقریباً 1/3 از محتوای وب سایت به صورت رایگان در دسترس است، اما شما نمی توانید گواهینامه کسب کنید یا به بخش پروژه های وب سایت دسترسی پیدا کنید.

Dataquest برای هر دوره یا مسیر تکمیل شده گواهی ارائه می دهد، اما گواهی های صادر شده ممکن است توسط کارفرمایان معتبر تلقی نشوند. بیشتر ارزشی که دریافت می کنید از پروژه های هدایت شده ای است که در مسیر یادگیری ایجاد خواهید کرد.

در SQL Fundamentals ثبت نام کنیدتسلط کامل SQL - CodeWithMoshسطح قیمت رتبه بندی RDBMSMySQL 4.8 رایگان تا 33 دلار در ماه از مبتدی تا پیشرفتهبهترین آموزش دستورات sql server برای: مبتدیان کامل با علاقه بیشتر به توسعه وب یا کار با MySQL نسبت به سایر RDBMS.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان