کلاس اسکرچ جونیور

 لبخندلوکاسدرس ها سرگرم کننده و تعاملی کلاس اسکرچ جونیور هستند. معلم Fongyee چیزهایی را با توجه به سرعت یادگیری بچه ها اضافه کرد.لبخندماکسیموسسری به کلاس های درس ما بزنیدبه پشت صحنه نگاه کنیدبچه شما آن را دوست خواهد داشت.

اگر فرزند شما پس از شرکت در 2 روز اول اردوهای تعطیلات (یا 3 هفته اول کلاس های ترم) فکر نمی کند که این بهترین چیزی است که تا به حال انجام شده است، و مایل است آن را انصراف دهد، 50% از مبلغ را برای شما اعتباری صادر می کنیم. پرداخت شده.

1:6 حداکثر نسبت مربی به دانش آموزکلیه تجهیزات و مواد ارائه شده ابزار منبع باز: یادگیری را در خانه ادامه دهید!سوالات متداول1. فرزند من تازه وارد کامپیوتر و برنامه نویسی شده است. آیا او می تواند دنبال کند؟

این دوره برای بچه های 5 تا 6 ساله بدون هیچ گونه تجربه برنامه نویسی قبلی طراحی شده است. هدف ما این است که آنها را با کد نویسی به شیوه ای لذت بخش آشنا کنیم. ما برنامه درسی خود را برای بچه‌ها طراحی کرده‌ایم که در حین یادگیری، سرگرم شوند و الهام بگیرند و آنها را تشنه کلاس اسکرچ جونیور یادگیری بیشتر بگذارند!

2. فرزند من کمتر از 5 سال سن دارد. آیا او می تواند بپیوندد؟

متأسفانه امکان پذیرش دانش آموزان زیر 5 سال وجود ندارد. به دنیای شگفت انگیز کدنویسی خوش آمدید! امیدواریم به ما بپیوندید تا مربی شما را از طریق یک تجربه یادگیری سرگرم‌کننده با Scratch Jr.، منبع یادگیری کاربرپسندی که ذهن‌های جوان را قادر می‌سازد با طراحی داستان‌ها و بازی‌های تعاملی خود، مهارت‌های سواد انتقادی را بیاموزند، راهنمایی می‌کند. Scratch Jr. به یادگیرندگان جوان اجازه می دهد تا در آموزش کدنویسی خود شروع کنند و اصول برنامه نویسی را با استفاده از یک رابط کاربری ساده و دانش آموز پسند تمرین کنند.

در این فرآیند، دانش‌آموزان نه‌تنها یادگیری سریعی خواهند ایرانیان سایبرداشت، بلکه یاد می‌گیرند که چگونه خارج از چارچوب فکر کنند، به طور سیستماتیک استدلال کنند و به طور مشترک کار کنند - هر کدام یک مهارت ضروری در جامعه امروزی است. Scratch Jr سرگرم کننده است، استفاده از آن آسان است و برای برتری به تجربه قبلی نیازی به برنامه نویسی ندارد، پس با ما همراه باشید تا دنیای هیجان انگیز کدنویسی را کشف کنیم!

در این دوره دانش آموزان به درک کلاس اسکرچ جونیور بهتری از مفاهیم زیر دست خواهند یافت:اصول اولیه رابط را خراش دهیدمفاهیم اساسی کدنویسی برنامه نویسی کشیدن و رها کردنتفکر محاسباتی

آماده سازی:ScratchJr به عنوان یک برنامه رایگان برای iPad، Android و Chromebook در دسترس است.یادداشت مهم:سیستم ما لینک عضویت در کلاس را 30 دقیقه قبل از شروع کلاس برای شما ارسال می کند.

Scratch و ScratchJr علائم تجاری موسسه فناوری ماساچوست هستند و به هیچ وجه به Testing Mom وابسته نیستند. این فعالیت ارزیابی را می توان بعد از اینکه دانش آموزان با درس های مقدماتی در مورد نحوه استفاده از برنامه ScratchJr، انواع و عملکرد بلوک ها آشنا شدند و تجربه ایجاد برنامه های ساده در ScratchJr را داشتند، استفاده کرد.

معلمان می توانند کاربرگ های دانش آموزان را جمع آوری کنند و پاسخ های صحیح و نادرست را علامت گذاری کنند. این به تعیین اینکه آیا دانش‌آموزان درک درستی از عملکرد و استفاده صحیح از بلوک‌های برنامه‌نویسی بصری دارند، توانایی شناسایی توالی‌های درست اسکریپت، توانایی کلاس اسکرچ جونیور تعیین درست دنباله‌ای از بلوک‌ها را دارند که یک مشکل ساده را حل می‌کنند (یک انیمیشن) کمک می‌کند.

برخی از فرصت ها برای گسترش یا تطبیق این منبع ارزیابی در زیر آورده شده است:از دانش‌آموزان بخواهید که به صورت جفت یا گروه‌های کوچک برای تقویت بحث و یادگیری همتا به همتا کار کنند.

به جای استفاده از کاربرگ، برش‌های بزرگی از بلوک‌ها داشته باشید و از دانش‌آموزان یا تیم‌هایی از دانش‌آموزان بخواهید که اسکریپت را بازسازی کنند.

برای دانش‌آموزان جوان‌تر، از این به‌عنوان یک فعالیت ارزشیابی کل کلاس استفاده کنید، جایی که دانش‌آموزان با داربست و سؤال از معلم، در مورد متن مناسب تصمیم می‌گیرند یا با اسکرچ جونیور هم متن را بازسازی می‌کنند. معلم می تواند سوالات را برای افراد مطرح کند و از دانش آموزان دعوت کند تا توضیح دهند که چرا تصمیمات خاصی گرفته اند.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان