کلاس اسکرچ چیست

 کشیدن و رها کردن درک خواهند کرد. دانش‌آموزان کلاس اسکرچ چیست یاد خواهند گرفت که بازی‌های جالب‌تری بسازند که متغییرهای بیشتری را شامل می‌شود، توابعی که مهارت‌های محاسباتی و مهارت‌های تحلیلی آنها را توسعه می‌دهد. اگر فرزند شما پس از شرکت در 2 روز اول اردوهای تعطیلات (یا 3 هفته اول کلاس های ترم) فکر نمی کند که این بهترین چیزی است که تا به حال انجام شده است، و مایل به انصراف است، 50% از مبلغ را برای شما اعتباری صادر می کنیم. پرداخت شده.

1:6 حداکثر نسبت مربی به دانش آموزکلیه تجهیزات و مواد ارائه شدهابزار منبع باز: یادگیری را در خانه ادامه دهید!

سوالات متداول1. فرزند من تازه وارد کامپیوتر و برنامه نویسی شده است. آیا او می تواند دنبال کند؟البته! شروع با اسکرچ مقدمه توصیه شده ما برای دوره برنامه نویسی برای کودکان 7 سال به بالا است. اکثر دانش‌آموزان ما بدون دانش برنامه‌نویسی وارد می‌شوند و هنوز هم می‌توانند پروژه‌های عالی را در پایان روز انجام دهند.

2. فرزند من در مدرسه برنامه نویسی Scratch انجام داده است. آیا او همچنان باید در این دوره شرکت کند؟اگر خیلی مطمئن نیستید که فرزندتان چقدر درباره کلاس اسکرچ چیست برنامه‌نویسی Scratch می‌داند، پیوندی به نمایه Scratch فرزندتان را برای ما ایمیل کنید و ما می‌توانیم نگاهی بیندازیم و به شما توصیه کنیم.

3. فرزند من کوچکتر از 7 سال است. آیا او می تواند بپیوندد؟

اسکرچ برای کودکان 7 تا 10 ساله طراحی شده است اما توسط افراد در هر سنی استفاده می شود. متأسفانه، داشتن یک کودک 6 ساله در کلاس با یک کودک 10 ساله ممکن است بهترین محیط یادگیری را برای دانش آموز جوان تر به همراه نداشته باشد. اگر فرزند شما بسیار مشتاق است، اگر حداقل 3 شرکت کننده وجود داشته باشد، می توانیم کلاس های جداگانه ای ترتیب دهیم. لطفا برای پرس و جو مستقیماً با ما تماس بگیرید.

4. من فرزندم را ثبت نام کرده ام، چه چیزی باید بیاورد؟برای فرمت آفلاین، ما همه تجهیزات و مواد را ارائه می دهیم، اما ممکن است بخواهید در صورت گرسنه شدن او یک ژاکت ایرانیان سایبرو تنقلات سبک به همراه داشته باشید.

5. اگر مقررات دولتی این کلاس را ملزم کلاس اسکرچ چیست به جابجایی آنلاین کند چه؟

در صورتی که مقررات دولتی توصیه کند از کلاس های حضوری خودداری کنید، این کمپ به صورت آنلاین به صورت خلاصه 2 ساعت در روز تغییر خواهد کرد. دانش‌آموزان ایمیلی حاوی دستورالعمل‌هایی برای بازخرید جلسات Sandbox آفلاین دریافت خواهند کرد - تجربه‌ای عملی و متمرکز بر برنامه که برای آنها طراحی شده است تا آنچه را که آموخته‌اند به طور خلاقانه به کار ببرند - که در ترم 1 سال 2022 برنامه‌ریزی خواهد شد. مهارت های کدنویسی کودکان خود را توسعه دهید

آموزش کدنویسی به کودکان به معنای آموزش زبان برنامه نویسی است که برنامه های کامپیوتری، اپلیکیشن ها، دستگاه ها و بازی ها را اجرا می کند. "کدگذاری" مختصر برنامه نویسی کامپیوتری است. زبان های برنامه نویسی مختلفی مانند جاوا، پایتون، سی پلاس پلاس وجود دارد. دانستن یک زبان برنامه نویسی یادگیری زبان های برنامه نویسی دیگر را بسیار آسان تر می کند. آموزش برنامه نویسی به کودکان به یک دلیل بسیار خوب مورد توجه سازمان های غیرانتفاعی، گروه های علاقه مند خاص، خیریه های بزرگ و رسانه ها قرار گرفته است: بچه هایی که کدنویسی می کنند مزیت فوق العاده ای در بازار کار خواهند داشت.

توانایی برنامه‌ریزی ابزارهای مختلف تکنولوژیکی که زندگی روزمره ما را القا می‌کنند، در حال حاضر در بازار کار تقاضای بالایی دارد و تقاضا فقط در حال افزایش است. کلاس اسکرچ چیست برآوردها در خوش بینی متفاوت است، اما اعداد پیش بینی شده بین 1.4 میلیون تا 2.1 میلیون شغل در علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط با STEM از علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی تا سال 2020 متغیر است. فرصتی که ارائه می دهد

یادگیری کدنویسی فراتر از یادگیری یک مجموعه مهارت مکانیکی و گسسته است. یادگیری روشی از تفکر است که تجزیه و تحلیل، حل مسئله و خلاقیت را تقویت می کند. در اوایل دهه 1980، محققان علوم شناختی در حال یافتن نشانه‌های اولیه بودند مبنی بر اینکه یادگیری برنامه‌نویسی رایانه باعث می‌شود دانش‌آموزان «در برخی از جنبه‌های حل مسئله بهتر شوند» و «اثرات یادگیری یک زبان رایانه‌ای فراتر از محتوای آن زبان است». این نتایج در سال 1984 به دست آمد.

مربیان می دانند که دیدار با آینده به معنای داشتن سوادهای جدید مانند کلاس اسکرچ برنامه نویسی، رسانه و فناوری است، اما سیستم های آموزشی دولتی در پاسخ به این تغییر فرهنگی کندتر عمل کرده اند. برنامه نویسی کامپیوتر هنوز در بسیاری از ایالت ها یک درس انتخابی است نه یک شرط فارغ التحصیلی برای همه. در حالی که برنامه درسی و مسائل مربوط به سیاست در سطح ایالت در حال تحول

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان