آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان

 صندوق لورل: این بورسیه بخشی از آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان آکادمی توسعه دهندگان Ada است و هزینه های زندگی دو یا چند دانش آموز Ada را در طول کلاس درس برنامه پوشش می دهد. سپس دانشجویان واجد شرایط کارآموزی با حقوق در منطقه سیاتل هستند.

دسترسی به وجوه برای مرکز STEMulus: بنیاد W.K Kellogg به افرادی که به دنبال شرکت در آکادمی سایبر یا کمپ بوت کدنویسی Deep Dive هستند کمک مالی اعطا کرده است. شرایط واجد شرایط بودن شامل ساکن بودن شهرستان برنالیلو است و کل درآمد خانوار شما باید 200 درصد فقر یا کمتر باشد.

گزینه های تامین مالی آکادمی ادعا: آکادمی ادعا انواع بورسیه ها را برای زنان، اقلیت ها، کهنه سربازان و فارغ التحصیلان اخیر دبیرستان ارائه می دهد. آنها همچنین گزینه های وام و توافقنامه سهم درآمد را ارائه می دهند.

اگرچه رشته علوم کامپیوتر در حال تجربه یک آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان شکاف یادگیری است، با استفاده از منابع موجود در این راهنما، کودکان و نوجوانان علاقه مند به مشاغل کدنویسی می توانند در یکی از صنایع با رشد سریع موفق شوند. کدنویسی می تواند حل مسئله، پشتکار و کار گروهی را به بچه ها بیاموزد.بسیاری از برنامه ها و بازی ها به بچه ها یاد می دهند که چگونه از طریق بازی و خلاقیت کدنویسی کنند.این برنامه ها و بازی ها برای بازه های سنی و بودجه های مختلف در دسترس هستند.

دوران کودکی زمان بسیار خوبی برای یادگیری نحوه کدنویسی است. کدنویسی می تواند به بچه ها کمک کند تا مهارت های حل مسئله را توسعه دهند و خلاقیت و تخیل را تشویق کنند. به علاوه، پایه خوبی برای یادگیری اصول بیشتر علوم کامپیوتر در آینده است.

البته، خواندن یک کتاب درسی 500 صفحه ای پر از متن سیاه و سفید کوچک و اسکریپت های برنامه نویسی احتمالاً جذاب ترین راه برای یادگیری کدنویسی برای بچه ها نیست. آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان خوشبختانه، شما می توانید منابع زیادی را پیدا کنید که به طور خاص طراحی شده اند تا درس های کدنویسی را متناسب با سن، هضم آسان و مهمتر از همه سرگرم کننده کنند.

چرا کدنویسی را به کودکان آموزش دهیم؟با توجه به اداره آمار ایرانیان سایبرکار، مشاغل علوم کامپیوتر در حال رشد هستند و دانش برنامه نویسی می تواند بچه ها را به مهارت های قابل فروش برای این رشته در آینده مجهز کند. حتی بدون نگاه کردن به آینده 18 ساله، بچه ها باید به این دلایل اساسی کدنویسی را یاد بگیرند.

کدنویسی به بچه ها می آموزد که مسائل را حل کنندبه عنوان یک رشته، کدنویسی پر از چالش است. برنامه نویسی به بچه ها نیاز دارد که از چندین زاویه به مشکلات نگاه کنند و راه حل های ممکن را ارائه دهند. تقویت مهارت های حل مسئله در سنین پایین می تواند پایه ای قوی برای رویارویی با چالش ها در زندگی روزمره ایجاد کند.

کدنویسی به کودکان تاب آوری می آموزدوقتی بچه‌ها ذهنیت ثابتی پیدا می‌کنند، می‌خواهند وقتی همه چیز اشتباه می‌شود تسلیم شوند. در کدنویسی، کارها اغلب اشتباه پیش می‌رود، که می‌تواند به کودکان کمک کند تا با شکست‌ها کنار بیایند. آنها یاد خواهند گرفت که چگونه راه حل دیگری پیدا کنند و ادامه دهند.

این پشتکار به بچه ها می آموزد که شکست های آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان کوچک نباید مانع پیشرفت شما شوند. در عوض، آنها فرصت هایی برای حل مشکلات به روش های خلاقانه و ایجاد یک ذهنیت رشد هستند.

برنامه نویسی می تواند به رشد خلاقیت کودکان کمک کندوقتی نوبت به کد نویسی می رسد، آسمان محدودیت دارد. بچه ها می توانند از تخیل خود برای ایجاد پروژه ها استفاده کنند. آنها به سازندگان و خالقان جهان تبدیل می شوند و با آزمایش سرگرم می شوند. اگرچه برنامه نویسی به شدت به ریاضیات و فناوری متکی است، اما می تواند به بچه ها کمک کند تا جنبه های خلاقانه و هنری خود را تقویت کنند.

کدنویسی می تواند کارآفرینی و کار گروهی را آموزش دهدبرنامه نویسی به افراد اجازه می دهد تا وب سایت ها، برنامه ها و بازی های خود را ایجاد کنند. برنامه‌های کدنویسی مانند Hopscotch به بچه‌ها این امکان را می‌دهند که برای استفاده از بازی‌های یکدیگر با سکه‌های مجازی به یکدیگر پول پرداخت کنند. بسیاری از پلتفرم‌های کدنویسی شامل ابزارهای مشارکتی هستند که بچه‌ها را با یکدیگر مرتبط می‌کنند تا بتوانند با هم برنامه بسازند.

کدنویسی سرگرم کننده است برنامه نویسی می تواند مهارت آموزش برنامه نویسی های مفید زیادی را به بچه ها بیاموزد. با این حال، در هسته خود، بسیاری از برنامه های برنامه نویسی برای کودکان به سادگی سرگرم کننده هستند، و چیزهای کمی برای دوران کودکی ضروری تر از سرگرم کردن و اجازه دادن به تخیل شما وجود دارد.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ایرانی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان