بهترین آموزشگاه های برنامه نویسی

 برترین برنامه بهترین آموزشگاه های برنامه نویسی های آنلاین

کاوش برنامه ها oبا توجه به علایق خود با استانداردهای باکیفیت و انعطاف پذیری لازم است تا حرفه خود را به سطح بعدی ببرید.

بعد از یک بوت کمپ کدنویسی چه مشاغلی می توانم داشته باشم؟

فارغ التحصیلان بوت کمپ کدنویسی می توانند فرصت های سطح ابتدایی را در زمینه های فنی دنبال کنند. عناوین شغلی رایج عبارتند از برنامه نویس کامپیوتر، توسعه دهنده نرم افزار و تحلیلگر امنیتی. میانگین حقوق برای این حرفه ها از 80000 تا 110000 دلار متغیر است.

در پیوند زیر، مشاغل دیگر علوم کامپیوتر را بهترین آموزشگاه های برنامه نویسی کاوش کنید:مقایسه مشاغل در علوم کامپیوترنماد فلش-دایره-راست برنامه نویس کامپیوتر

این برنامه نویسان کدی را برای ایجاد نرم افزار جدید و به روز رسانی برنامه های موجود با استفاده از طرح ها و مشخصات تعیین شده توسط توسعه دهندگان نرم افزار می نویسند و آزمایش می کنند. برنامه نویسان کامپیوتر به دانش قوی از زبان هایی مانند C++ و Java نیاز دارند. این شغل با پیش‌بینی‌های کاهش اشتغال در ایالات متحده مواجه است زیرا کارفرمایان همچنان به برون سپاری مشاغل به کشورهای دیگر ادامه می‌دهند.

توسعه دهنده نرم افزار

توسعه دهندگان نرم افزار برنامه هایی را برای کاربران برای انجام وظایف خاص بر روی رایانه و سایر دستگاه ها طراحی و می سازند. وظایف رایج شامل تجزیه و تحلیل نیازهای کاربران نهایی، نوشتن کد و نرم افزار اشکال زدایی است. توسعه دهندگان اغلب در تیم ها کار می کنند و در بخش های مختلف با ایرانیان سایبرکدیگر همکاری می کنند تا پروژه ها را زنده کنند.

توسعه دهنده وب

این متخصصان وب سایت ها را طراحی، ایجاد بهترین آموزشگاه های برنامه نویسی و نگهداری می کنند. یک طراح وب ممکن است برای یک کارفرما کار کند یا به عنوان یک حرفه ای خوداشتغال به چندین مشتری خدمات ارائه دهد. وظایف مشترک شامل بحث در مورد نیازهای وب سایت، نوشتن کد، آزمایش برنامه ها و ادغام محتوا در سایت است. توسعه دهندگان ممکن است در توسعه front-end، back-end یا full-stack تخصص داشته باشند.

تحلیلگر امنیتی

تحلیلگران امنیتی شبکه‌ها، برنامه‌ها و داده‌های سازمان‌ها را در برابر حملات سایبری نظارت و محافظت می‌کنند. وظایف متداول شامل نصب نرم افزار امنیتی، انجام تست های نفوذ و توسعه پروتکل های امنیتی برای کارمندان است. یکی از مشاغلی که سریع‌ترین رشد را در ایالات متحده دارد، تحلیلگران امنیتی همچنین به ایجاد برنامه‌های بازیابی پس از حملات سایبری کمک می‌کنند.

تحلیلگر سیستم

تحلیلگران سیستم - که گاهی به آنها معمار سیستم می گویند - سیستم ها و رویه های کامپیوتری سازمان ها را ارزیابی و بهبود می بخشند. وظایف رایج شامل تجزیه و تحلیل نیازهای فناوری اطلاعات، مشاوره با مدیریت، و پیکربندی سخت افزار و نرم افزار است. برخی از تحلیلگران برای به روز رسانی نرم افزار و ایجاد برنامه های کاربردی جدید برای کارفرمایان خود کد می نویسند.

سایر گزینه های آموزش علوم کامپیوتر

بوت کمپ های برنامه نویسی تنها گزینه بهترین آموزشگاه های برنامه نویسی برای دانشجویان آینده نگر علوم کامپیوتر نیست. برخی از زبان آموزان به جای یا علاوه بر بوت کمپ از مدرک دانشگاهی بهره مند می شوند. مدارک سنتی می تواند چشم انداز شغلی یا پتانسیل حقوق را در برخی از رشته های علوم کامپیوتر افزایش دهد.

کاردانی رشته کامپیوتر

این مدرک دو ساله، مبانی علوم کامپیوتر و موضوعات آموزشگاه های برنامه نویسی آموزش عمومی را پوشش می دهد. دانش‌آموزانی که به دنبال آموزش سریع‌تر و سنتی‌تر هستند ممکن است یک برنامه همکار را به یک بوت کمپ کدنویسی ترجیح دهند.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ایرانی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان