آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید

در حالی که آموزش تحت تأثیر قرار می گیرد، برخی آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید از مؤسسات همچنان به خوبی عمل می کنند زیرا اهمیت تمرین را درک کرده اند. هیچ جایگزینی برای تمرین وجود ندارد. در حالی که مشاغل دیگر به دلیل COVID 19 تحت تأثیر قرار گرفته اند، مشاغل کدنویسی هنوز مورد تقاضا هستند.

برای حل مشکل آموزش برنامه نویسی مقدماتی به دانشجویان مهندسی، دکتر Amey Karkare، گروه علوم کامپیوتر در IIT Kanpur نرم افزاری را توسعه داده است - Prutor، که در IIT Bombay، IIT Goa، IIT Kanpur، IISC Bangalore، IISER Bhopal و EICT استفاده می شود. آکادمی IIT Kanpur برای آموزش برنامه نویسی به بیش از 40000 دانش آموز.

ما به رویکرد عملی و مبتنی بر صنعت آموزش در Prutor.ai اعتقاد داریماندروید بیش از 80 درصد گوشی‌های هوشمند دنیا را در اختیار دارد و یک فرصت باورنکردنی برای توسعه‌دهندگان در همه جا است. در این دنیای تکنولوژی که به سرعت در حال حرکت است، ایجاد فناوری جدید آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید در کانون توجه قرار گرفته است. و در اینجا شانس شما برای پیشرو بودن در توسعه برنامه های اندرویدی جهان است.

این دوره آموزشی Fundamentals of Android App Development شما را با دنیای اندروید آشنا می کند و نحوه ساخت اپلیکیشن های اندروید را از ابتدا آموزش می دهد. به تدریج از اصول اولیه شروع کرده و با اندروید استودیو آشنا می شوید. سپس به یادگیری تمام موضوعات مهم مانند ساختار پروژه، فعالیت در اندروید، گروه‌ها، آداپتورها و سایر مفاهیم و تکنیک‌های مهمی که شما را به یک توسعه‌دهنده حرفه‌ای اندروید تبدیل می‌کند، ادامه خواهید داد. در پایان فرصتی برای تمرین آنچه که با ساختن برنامه پخش کننده موسیقی خود در اندروید آموخته اید، خواهید داشت.

این دوره آموزشی توسعه اپلیکیشن اندروید به طور ویژه برای کسانی طراحی شده است که مایل به یادگیری نحوه ساخت برنامه های اندروید هستند. با این حال، برای داشتن یک تجربه یادگیری یکپارچه، باید درک اولیه ای از زبان برنامه نویسی JAVA داشته باشید. بنابراین وقت خود را برای برنامه آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید های مختلف تلف نکنید و شروع به ساختن برنامه های خود کنید!

پیش نیاز: قبل از شروع این دوره باید اصول زبان برنامه نویسی جاوا را بدانید.آوتارآنچه خواهید آموختبرنامه های اندرویدی خود را از ابتدا ایجاد کنیدمفاهیم و تکنیک های مورد استفاده در ایجاد برنامه های کاربردی را درک کنید.استقرار برنامه های خود توسعه یافته در دستگاه های اندرویدی.

آموزش ایجاد رابط کاربری برای برنامه های اندروید. امروزهایرانیان سایبرهمه ما شاهد تقاضای زیادی در بازار برای توسعه دهندگان اندروید هستیم. دلایل ایجاد این تقاضا دیجیتالی شدن و تعداد زیاد کاربران اندروید (بیش از 130 میلیون) است. این باعث شده است که همه مشاغل به داشتن یک برنامه اندروید نیاز داشته باشند. این برنامه برای هدف قرار دادن مخاطبان غول پیکر با استفاده از سیستم عامل اندروید برای انجام فعالیت آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید های آنلاین مفید است.

بنابراین، هر کسب و کاری به توسعه دهندگانی نیاز دارد که مهارت بالایی در اندروید داشته باشند. به طور مشابه، بسیاری از دانش آموزان جذب استفاده از این تقاضای بالا برای توسعه دهندگان اندروید شده اند. آنها می توانند با برنامه آموزشی اندروید ما به راحتی به این امر دست یابند. این آموزش اندروید برای تجهیز شما به بهترین مهارت های کلاس ضروری است.

این مهارت ها برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس خبره اندروید ضروری هستند. علاوه بر این، این آموزش توسعه اندروید به شما کمک می کند تا تمام مهارت های مربوطه را تقویت کنید و به یکی از دارایی های مفید برای هر شرکتی در توسعه برنامه های اندروید تبدیل شوید. این یکی از با ارزش ترین ارائه دهندگان خدمات آموزشی مرتبط با اندروید است.

درباره دوره گواهی توسعه آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید اندروید ما

دانستن جزئیات دوره برنامه نویسی اندروید ما برای انتخاب آن ضروری است. این برای شما مفید است زیرا به شما کمک می کند تا به یک توسعه دهنده یا برنامه نویس عالی اندروید تبدیل شوید. اندروید یک سیستم عامل تلفن همراه است که برای دستگاه های تلفن همراه با صفحه لمسی طراحی شده است. در ابتدا در سال 2008 منتشر شد و در حال حاضر یک روش به روز رسانی از طریق هوا دارد.

دوره ما بسیاری از موضوعات مرتبط را پوشش می دهد که با استفاده از خدمات پیشرفته ساخته شده اند. ما دوره خود را به گونه ای طراحی کرده ایم که آموزش عالی اندروید را آموزش برنامه نویسی اندروید به همه دانش آموزان یا مشتاقان خود ارائه دهیم. یک خبر خوب دیگر برای همه شما این است که هر دانش آموز یا داوطلبی که دوره هایی مانند BCA، MCA، B.Tech، M.Tech و سایر دوره های مرتبط را تکمیل کرده یا قبلاً تکمیل کرده است.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان