آموزش برنامه نویسی پایتون از صفر تا صد

مثال شرح اپراتور= مقادیر را از عملوند سمت راست آموزش برنامه نویسی پایتون از صفر تا صد به عملوند سمت چپ اختصاص می دهد c = a + b مقدار a + b را به c اختصاص می دهد.+= Add AND این عملوند راست را به عملوند چپ اضافه می کند و نتیجه را به عملوند چپ اختصاص می دهد c += a معادل c = c + a است.

-= تفریق و عملوند راست را از عملوند چپ کم می کند و نتیجه را به عملوند چپ اختصاص می دهد c -= a معادل c = c – a است.*= ضرب و عملوند راست را با عملوند چپ ضرب می کند و نتیجه را به عملوند چپ اختصاص می دهد c *= a معادل c = c * a است.

/= Divide AND عملوند چپ را با عملوند راست تقسیم می کند و نتیجه را به عملوند چپ اختصاص می دهد c /= a معادل c = c / a است.%= مدول و با استفاده از دو عملوند مدول می گیرد و نتیجه را به عملوند چپ اختصاص می دهد c %= a معادل c = c % a است.

**= توان و محاسبه نمایی (قدرت) را بر روی آموزش برنامه نویسی پایتون از صفر تا صد عملگرها انجام می دهد و مقدار را به عملوند سمت چپ c **= a معادل c = c ** a است. پاسخ این سوال به اهداف شما بستگی دارد. برخی از مردم همه چیز را در مورد پایتون یاد می گیرند. اگر مبتدی هستید و می خواهید بدانید که یادگیری پایتون چقدر طول می کشد تا شغلی پیدا کنید؟ می توانید انتظار داشته باشید که پایتون را برای چند ماه با صرف چند ساعت در روز یاد بگیرید. این مدت چند ماه به نیاز شغلی که به دنبال آن هستید بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر می خواهید به عنوان یک تحلیلگر داده در پایتون کار کنید، باید تجزیه و تحلیل داده ها را یاد بگیرید که می تواند حداقل سه ماه طول بکشد.

اگر شروع به یادگیری برنامه نویسی کرده اید و پایتون اولین زبانی است که باید یاد بگیرید، ممکن است سه تا شش ماه طول بکشد تا برنامه نویسی پایتون را یاد بگیرید.

برای روشن بودن، ما می توانیم یک عمر را صرف یادگیریایرانیان سایبر پایتون کنیم. صدها کتابخانه حاوی کتاب‌های پایتون وجود دارد و همچنین زبان خود در طی یک دوره زمانی در حال تکامل است. بنابراین، هیچ پاسخ قطعی برای مدت زمان یادگیری پایتون وجود ندارد؟ زمان زیادی طول نمی کشد تا بتوانید یک مشکل را با استفاده از پایتون حل کنید، اما استاد پایتون بودن به معنای یادگیری مداوم و رشد در طول حرفه شماست. بنابراین،آموزش برنامه نویسی پایتون از صفر تا صد  بیایید بحث کنیم که یادگیری پایتون از ابتدا چقدر طول می کشد و آیا یادگیری پایتون آسان است؟

پایتون چیست؟لوگوی پایتون

پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا، تفسیر شده و شی گرا با معناشناسی پویا است. زبان پایتون دارای ساختار داده داخلی بالا با ترکیبی از اتصال پویا و تایپ پویا است که آن را برای توسعه سریع برنامه بسیار مفید و جذاب می کند و همچنین از اسکریپت و دو مؤلفه موجود استفاده می کند. پایتون خوانایی سینتکس آسانی دارد و از این رو هزینه نگهداری برنامه نویسی را کاهش می دهد. پایتون مجموعه بزرگی از ماژول ها و بسته ها دارد که ماژولار بودن برنامه و استفاده مجدد از کد را تشویق می کند. کتابخانه استاندارد گسترده پایتون و مفسر پایتون به صورت باینری و همچنین کد منبع برای همه پلتفرم‌های اصلی موجود هستند و می‌توانند آزادانه توزیع شوند.

چرا برنامه نویسی پایتون آموزش برنامه نویسی پایتون از صفر تا صد رونق گرفته است؟

اغلب، برنامه نویسان استفاده از زبان پایتون را به زبان برنامه نویسی دیگر ترجیح می دهند زیرا بهره وری برنامه نویسی را افزایش می دهد. دلایل زیادی وجود دارد که چرا برنامه نویسی پایتون امروزه رونق گرفته است و اجازه دهید آنها را یکی یکی مطالعه کنیم:

استفاده و یادگیری آسان: برای مبتدیانی که شروع به یادگیری برنامه نویسی می کنند، زبان پایتون فوق العاده آسان است. زبان پایتون دارای نحو ساده و پیچیده ای نیست، بنابراین در دسترس ترین زبان برنامه نویسی است که تاکید بیشتری بر زبان طبیعی دارد. به دلیل سهولت یادگیری و نحو ساده، برنامه نویسی پایتون بسیار سریعتر از سایر زبان های برنامه نویسی است.

انجمن پشتیبانی پایتون: پایتون حداقل 25 سال پیش توسعه  آموزش برنامه نویسی پایتون داده است و از این رو با تمام این مدت، هر جامعه ای از زبان های برنامه نویسی برای رشد توسعه دهندگان از مبتدی تا متخصص پشتیبانی می کند. اسناد، ویدیوها و راهنماهای زیادی برای زبان پایتون وجود دارد که هر توسعه دهنده با هر مهارتی می تواند پشتیبانی لازم را دریافت کند.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان