دوره آموزش برنامه نویسی پایتون

پایگاه‌های کد بزرگ با کتابخانه‌ها: یاد بگیرید که  دوره آموزش برنامه نویسی پایتون چگونه کدی بنویسید که می‌تواند برای پشتیبانی از سیستم‌های بزرگ با یادگیری فرآیند ایجاد یک چارچوب مقیاس‌پذیر گسترش یابد.پایتون در سیستم ها و وب: توسعه و ایجاد کد برای سیستم عامل ها و رابط ها از جمله خط فرمان و توسعه باطن.

پروژه کاربردی پایتون: فرآیند ایجاد یک پروژه جدید، انتخاب نحوه نوشتن کد، و درک اشکال زدایی و آزمایش برای دنباله دارها و سیارک ها در فضای بیرونی را کشف کنید.

برنامه نویسی پایتون یک مهارت بسیار مورد توجه است. این در حال تبدیل شدن به یک مهارت اصلی در دنیای فناوری است و این برنامه Nanodegree میانی پایتون است که می تواند شما را به سطح بعدی برساند. دریافت بازخورد قبل از اقدام می تواند به جلوگیری از بسیاری از مشکلات در مراحل بعدی کار شما کمک کند. در پایان برنامه، شما یک نمونه کار قوی خواهید داشت که توانایی شما را در استفاده از مهارت های عملی دوره آموزش برنامه نویسی پایتون پایتون در نیروی کار نشان می دهد.

مربی Udacityمدت 2 ماه (10 ساعت در هفته)دور گواهینامه پایه نانودرجه پایتونپیش نیازهای پایه پایتونمهارت های میانی پایتون، برنامه نویسی شی گرا، فلاسک، پروژه پایتون کاربردی2. گواهینامه حرفه ای در علوم داده پایتون (IBM)

گواهینامه حرفه ای در علوم داده پایتون (IBM) یکی از بهترین گزینه های گواهینامه پایتون امروزی است. یادگیری برنامه نویسی با این گواهینامه به شما انعطاف پذیری و تطبیق پذیری را می دهد که با توانایی کدنویسی برای همه چیز، از مدل سازی پیش بینی کننده گرفته تا یادگیری ماشین، همراه است.

امروز با IBM در یک دوره آموزشی شرکت دوره آموزش برنامه نویسی پایتون کنیدطرفداراندریافت گواهینامه توسط IBM، یک رهبر جهانی در علم داده.در یک آموزش مقرون به صرفه و راحت ثبت نام کنید تا مهارت های برنامه نویسی پایتون خود را بیشتر کنید.

بدون نیاز به تجربه قبلی در برنامه نویسی کامپیوتربه محصولات IBM مانند استفاده از IBM Cloud و Watson ارائه می شود.

اگرچه این یک دوره آموزشی کامل برای یادگیری پایتون است، اما ممکن است برای برخی از دانش آموزان بسیار طولانی باشد.

اصول پایتون برای علم داده: نحوه کار با پایتون را به تنهاییایرانیان سایبر مطالعه کنید، به شما این امکان را می دهد که پایتون را به راحتی در پروژه های علم داده خود بگنجانید.

تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها: این دوره به شما یاد می دهد که چگونه داده ها را در پانداها دستکاری کنید، آن ها را تجزیه و تحلیل کنید و در محیط پایتون تجسم کنید.

یادگیری ماشینی با پایتون: بیاموزید که چگونه دوره آموزش برنامه نویسی پایتون از یادگیری ماشینی برای استخراج بینش عملی با یادگیری نظارت شده و بدون نظارت استفاده کنید.

پروژه Capstone علم داده و یادگیری ماشین: این پروژه Capstone نه تنها مهارت‌هایی را که برای انواع تکنیک‌ها آموخته‌اید به نمایش می‌گذارد، بلکه موقعیت تجاری کاربردی برای مدل‌سازی پیش‌بینی‌کننده را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای هر کسی که به علم داده علاقه دارد، یادگیری پایتون محل خوبی برای شروع است. و اگر به دنبال یادگیری هر دو این مهارت ها هستید، گواهینامه حرفه ای در علوم داده پایتون از IBM به شما امکان یادگیری عملی از کارشناسان IBM و مجموعه مهارت های مختلف را می دهد که می توانید در حرفه خود استفاده کنید.

مدرس IBMمدت 6 ماهگواهینامه حرفه ای در علوم داده پایتوندوره های مهارت سازی متریال 6مهارت های پایتون، نوت بوک های Jupyter، پانداها، Numpy، Matplotlib، Folium، Seaborn، Scipy و Scikit Learn

بیشتر بخوانید: 10 دلیل t o گواهینامه حرفه ای IBM Data Science را دریافت کنید3. اصول پایتون (DataCamp)

مسیر مهارت پایتون DataCamp's Fundamentals مسیری عالی برای مبتدیانی است که می خواهند شروع به یادگیری این زبان برنامه نویسی کنند. در این دوره آموزشی، نحوه پاکسازی و تجزیه و تحلیل داده ها، استفاده از کتابخانه های تجسم داده ها و نوشتن توابع پایتون خود را یاد خواهید گرفت. با داشتن دوره برنامه نویسی پایتوناین مهارت‌های ضروری پایتون، برای مقابله با هر چالش علم داده‌ای که پیش می‌آید آماده خواهید بود.

در یک دوره آموزشی با DataCamp شرکت کنیدطرفداران

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان