آموزش الگوریتم وفلوچارت

  خوب، این آموزش فلوچارت تمام آنچه را که باید بدانید آموزش الگوریتم وفلوچارت را به شما آموزش می دهد. تاریخچه فلوچارت ها، نمادهای فلوچارت، نحوه ایجاد فلوچارت، بهترین شیوه های فلوچارت را پوشش می دهد و ما همچنین بخشی را برای پاسخ به سوالات متداول در مورد فلوچارت ها قرار داده ایم. بهتر از همه شما می توانید از نرم افزار فلوچارت ما برای ترسیم آنها استفاده کنید.

Creately در حال حاضر چندین مقاله و ویدیو واقعا عالی دارد که موارد مختلف مربوط به فلوچارت ها را پوشش می دهد، مانند معانی نمادهای فلوچارت، نحوه استفاده از شناورها در فلوچارت ها، بهترین شیوه های فلوچارت، مطالعات موردی و موارد دیگر.

آموزش فلوچارتاین پست وبلاگ به سادگی تمام آن اطلاعات را جمع آوری کرده و به روشی منطقی ارائه می کند. من پیوندهایی به بخش های مختلف اضافه کرده ام تا پیمایش را آسان تر کنم. آموزش الگوریتم وفلوچارت برای مطالعه سریع بخش مربوطه روی لینک مربوطه کلیک کنید.

تاریخچه فلوچارت ها

معنی نمادهای فلوچارتنحوه رسم فلوچارتالگوها و نمونه های فلوچارتبهترین شیوه های فلوچارتاشتباهات رایج هنگام ترسیم فلوچارتفلوچارت مطالعات موردیبازخورد در راهنمای فلوچارتینگتاریخچه فلوچارت ها

فرانک گیلبرت در سال 1921 فلوچارت ها را معرفی کرد و در ابتدا آنها را "نمودار جریان فرآیند" نامیدند. Allan H. Mogensen با آموزش افراد تجاری در مورد نحوه استفاده از فلوچارت ها اعتبار دارد. ویکی‌پدیا خلاصه‌ای عالی از تاریخچه فلوچارت‌ها دارد، در این بخش ویکی آموزش الگوریتم وفلوچارت بیشتر بخوانید.

نمادهای فلوچارتنمادهای فلوچارت - راهنمای فلوچارت

بنابراین نمادهای مختلف مورد استفاده در فلوچارت چیست؟ اکثر مردم فقط از نمادهای اساسی مانند فرآیندها و بلوک های تصمیم آگاه هستند. اما نمادهای بسیار بیشتری برای معنادارتر کردن فلوچارت شما وجود دارد. تصویر بالا تمام نمادهای فلوچارت استاندارد را نشان می دهد.

رایج ترین نماد مورد استفاده در فلوچارت، مستطیل است. یک مستطیل نشان دهنده یک فرآیند، عملیات یا یک کار است. رایج ترین نماد بعدی الماس است که برای نشان دادن یک تصمیم استفاده می شود

با این لیست زیر، می توانید نمادهای رایج فلوچارت وایرانیان سایبر

همچنین نمادهایی که کمتر شناخته شده اند را کشف کنید. همه این اشکال در Creately موجود هستند و می‌توانید یک نسخه آزمایشی را امتحان کنید یا به نمونه‌های فلوچارت برای زمینه بیشتر نگاه کنید.

پایان دهنده نشان می دهد که فرآیند شما از کجا شروع یا به پایان می رسد. می‌توانید از کلماتی مانند «شروع»، «شروع»، «پایان» در شکل پایان‌دهنده استفاده کنید تا همه آموزش الگوریتم وفلوچارت چیز واضح‌تر شود.

شکل فرآیند فلوچارت برای نشان دادن یک فرآیند، مرحله اقدام یا عملیات استفاده می شود. در حالی که اینها با مستطیل تصویر شده اند، متن مستطیل عمدتاً شامل یک فعل است. برای مثال، «ویرایش ویدیو»، «دوباره امتحان کنید»، «برنامه خود را انتخاب کنید».n».

داده (I/O)شی داده، که اغلب به عنوان شکل I/O نامیده می شود، ورودی ها و خروجی های یک فرآیند را نشان می دهد. این به شکل متوازی الاضلاع است.تصمیم گیری

شکل تصمیم به صورت الماس نشان داده می شود. این شی همیشه در یک جریان فرآیند برای پرسیدن یک سوال استفاده می شود. و پاسخ به این سوال مشخص می کند که فلش هایی که از الماس بیرون می آیند. این شکل کاملاً منحصر به فرد است و دو فلش از آن خارج می شود. یکی از نقطه پایین مربوط به بله یا درست و یکی از سمت راست/چپ مربوط به خیر یا غلط. فلش ها همیشه باید برچسب گذاری شوند تا از سردرگمی در جریان فرآیند جلوگیری شود.

شی سند یک مستطیل با پایه موج مانند است. این شکل برای نشان دادن یک سند یا گزارش در یک جریان فرآیند استفاده می شود.

این یک شی ذخیره‌سازی داده عمومی است که در جریان فرآیند استفاده می‌شود، برخلاف داده‌هایی که می‌توانند روی هارد دیسک، نوار مغناطیسی، کارت حافظه و هر دستگاه ذخیره‌سازی دیگری نیز ذخیره شوند.

شی داده مستقیم در یک جریان فرآیند اطلاعات ذخیره شده الگوریتم وفلوچارت را نشان می دهد که می توان مستقیماً به آنها دسترسی داشت. این شی نشان دهنده هارد دیسک کامپیوتر است.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ایرانی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان