آموزش برنامه نویسی جاوا پروژه محور

فن آوری های آموزش برنامه نویسی جاوا پروژه محور مورد نیاز: Java، HTML، CSS، JavaScript، Java Servlet، MySQL، و سرور Tomcat. 27. ماشین حساب CGPA در جاوااین ماشین حساب CGPA که با استفاده از جاوا ساخته شده است، یک برنامه مبتنی بر وب است که به دانشجویان کمک زیادی می کند. این می تواند به عنوان یک پروژه بزرگ در طول روزهای دانشگاه شما ساخته شود.

چکیده: این پروژه با استفاده از Maven و با استفاده از معماری MVC می تواند بر روی ماه گرفتگی ساخته شود. از MySQL برای ذخیره داده ها استفاده می کند. این برنامه یک برگه علامت برای دانش آموزان ایجاد می کند و سپس CGPA را محاسبه می کند. در اینجا همچنین ادمین مسئول وارد کردن جزئیات، مدیریت مشخصات کاربر و غیره است.

در رابط کاربری می‌توانید کلید جستجو را برای آموزش برنامه نویسی جاوا پروژه محور وارد کردن شماره ثبت‌نام مشاهده کنید و جزئیات در عرض چند ثانیه نمایش داده می‌شود. تمام نمرات دروس به صورت ترم داده می شود. هنگامی که علائم همه موضوعات وارد می شود، CGPA محاسبه شده به طور خودکار ایجاد می شود.فن آوری های مورد نیاز: جاوا، HTML، CSS، جاوا اسکریپت، JSP، Java Servlet، MVC، Maven، MySQL و سرور Tomcat.

28. بازی مار در جاوا

به یاد داشته باشید، آن روزهایی که بازی مار را روی گوشی های موبایل نوکیا انجام می دادید. این بازی مار را می توان به طور کامل با استفاده از جاوا پیاده سازی کرد و از پایگاه داده با استفاده از MySQL استفاده می کند. دارای تمام قابلیت ها با یک رابط کاربری گرافیکی (GUI) با امکانات کامل است.

چکیده: این اپلیکیشن سال ها پیش آموزش برنامه نویسی جاوا پروژه محور ساخته شد و در عرض چند ماه محبوبیت زیادی به دست آورد. بازی با یک مار شروع می شود که اندازه آن با نخوردن سیب افزایش می یابد و زندگی مار با برخورد با دیوار یا هر مانعی که در راه باشد به پایان می رسد.

 بنابراین، اساسا، هر چه مار سیب بیشتر بخورد، امتیاز بیشتری کسب می کنید. ناوبری مانند یک مار است که می تواند نود درجه به چپ یا راست بپیچد. می توان از یک سازنده برای شروع ایرانیان سایبرحرکت یک مار و یک تابع برای انجام عملیات های مختلف دیگر استفاده کرد.

فن آوری های مورد نیاز: جاوا، پایگاه داده MySQL، JDBC، Java AWT، J-Frame و Java Swing.

29. پورتال شغلی در جاوا

زمانی که فارغ التحصیلی به ذهن شما خطور می کند، کار پیدا کردن است. بنابراین، ساخت یک پورتال شغلی برای افراد که در آن پس از ورود به مدارک، کاربر آموزش برنامه نویسی جاوا پروژه محور این فرصت را پیدا می کند که خود را برای شغل مورد نظر ثبت نام کند.

چکیده: هدف اصلی پروژه پورتال شغلی آنلاین در جاوا، در دسترس قرار دادن شغل مناسب برای نامزد مناسب است. ادمین، استخدام کننده و کاربر سه بخش حیاتی این اپلیکیشن هستند. در اینجا، به محض وارد کردن جزئیات یا صلاحیت های مورد نظر شما، استخدام کننده آن را تأیید می کند و مراحل بعدی را در پیش می گیرد. این فرآیند شامل بررسی جزئیات، تماس با فرد مربوطه، انجام تمام مصاحبه‌ها و دریافت پیشنهاد نامه است.

 پایگاه داده (که می تواند MongoDB باشد) داده های کاربر را ذخیره می کند. کاربر عملیات CRUD را انجام می دهد و به محض اینکه کاربر کار پیدا کرد، نمایه را حذف می کند.فن آوری های مورد نیاز: جاوا، HTML، CSS، جاوا اسکریپت، JSP، Java Servlet، پایگاه داده MySQL و سرور Tomcat.

30. سیستم رزرو آنلاین تاکسی

Ola و Uber سیستم رزرو آنلاین تاکسی هستند که تقریباً هر یک از ما از آنها استفاده کرده ایم. بنابراین ساختن چنین اپلیکیشن جاوا بهترین ایده خواهد بود.

چکیده: در این پروژه هدف اصلی کمک به مشتریان برنامه نویسی جاوا پروژه محور در رزرو تاکسی برای رسیدن به مقصد با وانت به عنوان مکان مورد نظر آنها است. این برنامه مکان تحویل شما را دریافت می‌کند و از شما می‌خواهد که مکان رها کردن را وارد کنید، وقتی وارد شدید، راننده تاکسی را در نزدیکی پیدا می‌کند و حتی زمان محاسبه‌شده‌ای را که تاکسی شما را در محل رها می‌کند به شما می‌گوید. این سیستم با استفاده از Spring MVC، Servlets، Hibernate، JDBC، JSP، HTML و CSS طراحی شده است.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان