آموزش برنامه نویسی

معلمان دبیرستانی و راهنمایی که به دنبال گسترش آموزش برنامه نویسی پیشنهادات علوم کامپیوتر (CS) خود هستند، باید آموزش در مورد فناوری‌های نوظهور را که بر صنایع مختلف تأثیر می‌گذارند، در نظر بگیرند تا دانش‌آموزان را در مورد فرصت‌های شغلی سودآور شامل مهارت‌های هوش مصنوعی (AI) آگاه کنند. هوش مصنوعی به سیستم‌ها یا ماشین‌هایی اطلاق می‌شود که مانند انسان‌ها از هوش برای انجام وظایف استفاده می‌کنند و از طریق تکرار می‌توانند بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده خود را بهبود بخشند.

اداره آمار کار ایالات متحده پیش بینی می کند که اشتغال CS و فناوری اطلاعات بین سال های 2021 تا 2031 به رشد خود ادامه دهد و نزدیک به 683000 شغل جدید ایجاد کند. مشاغل مرتبط با هوش مصنوعی می تواند برای جوانان ما امیدوار کننده باشد که آن را دنبال کنند و در نظر بگیرند - در اینجا دلیل آن است:

مجمع جهانی اقتصاد، متخصصان آموزش برنامه نویسی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را در رتبه دوم فهرست مشاغل با افزایش تقاضا قرار داده است.مشاغل هوش مصنوعی زیاد هستند، اما متقاضیان واجد شرایط کافی برای تکمیل آنها وجود ندارد.متخصصان هوش مصنوعی معمولاً می توانند بیش از شش رقم درآمد داشته باشند.

مشاغل و مشاغل هوش مصنوعی انعطاف پذیر هستند و می توانند شامل مشاوران، محققان و کارآفرینان تمام وقت یا پاره وقت باشند.

اگر آموزش در مورد هوش مصنوعی و تأثیر آن بر سایر زمینه ها به نظر یک کار بزرگ است، جای نگرانی نیست! حتی کسانی که مجوز تدریس CS را دارند (مثل من) باید مجموعه مهارت های خود را به طور منظم گسترش دهند.

مانند مجموعه مهارت های تفکر درجه بالاتری که قبلاً در کلاس های خود آموزش می دهید، مهارت های CS با زمان، تمرین و تکرار به دست می آیند. تنها شرط این است که تصمیم بگیریم با  آموزش برنامه نویسی اجرای ترکیبی از تحقیقات و تجربیات عملی که بچه‌ها را با نحوه عملکرد هوش مصنوعی در سایر فناوری‌های مرتبط، مانند یادگیری ماشینی (ML)، بازی و ورزش‌های الکترونیکی (ورزش‌های ورزشی) آشنا می‌کند، تصمیم بگیریم. و فناوری بلاک چین

به عنوان مثال، معلمان ممکن است از ورزش های الکترونیکی به عنوان وسیله ای برای تعامل استفاده کنند تا به دانش آموزان آموزش دهند که چگونه هوش مصنوعی بر بازی ها تأثیر می گذارد. Esports شکلی از بازی‌های ویدیویی رقابتی با اکوسیستم وسیعی است که شامل ناشران بازی، پلتفرم‌های جریان، محصولات، لیگ‌ها و رویدادهای رقابتی می‌شود.

علاوه بر کمک به آنها در درک هوش مصنوعی ازایرانیان سایبر طریق تجربیات بازی های تطبیقی، قرار گرفتن در معرض یادگیری از طریق ورزش های الکترونیکی ممکن است دانش آموزان را ترغیب کند تا فرصت هایی را در آموزش عالی دنبال کنند و پایگاه دانش خود را برای کسب درآمد از اشتیاق خود گسترش دهند. پسرم آنقدر در بازی ماهر شد که در نهایت به یکی از اعضای توییچ تبدیل شد - که اولین شغل او شد و آموزش برنامه نویسی به او اجازه داد تا زمانی که هنوز در دبیرستان بود از اتاقش درآمد کسب کند.

به این فکر کنید که اگر در مدرسه شروع به کار کنند، چه تعداد دانش‌آموز می‌توانند در مسیر مهارت‌های قابل استفاده و یادگیری همسو با اشتیاق قرار بگیرند.

در اینجا آمده است که چگونه می توانیم آموزش خود را در مورد محتوای مرتبط با هوش مصنوعی گسترش دهیم.شروع تبلیغات خبرنامه دستی که تلفنی با خبرنامه هفتگی روی صفحه در دست دارد خلاصه هفتگی ما را که باید بخوانید

برای هفته نامه Edutopia، خبرنامه ضروری ما که حاوی نکات و استراتژی های قدرتمند متناسب با علایق حرفه ای شما است، ثبت نام کنید.اکنون مشترک شویدپایان تبلیغات خبرنامه هوش مصنوعی و نحوه عملکرد آن را کاوش کنید

هوش مصنوعی توصیه هایی را به کاربران آنلاین بر اساس جستجوها، خریدها یا سایر الگوهای رفتاری قبلی آنها شخصی می کند. برای بهبود درک بچه‌ها از نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای حل مشکلات در زمینه‌های مختلف، معلمان می‌توانند از بچه‌ها بخواهند که فعالیتی را در زمینه نوآوری‌ها در تحقیقات هوش مصنوعی که توسط Code.org ایجاد شده است، انجام دهند. موضوعات ممکن است شامل فناوری کمکی مبتنی بر بینایی کامپیوتر، مراقبت های بهداشتی، محیط زیست، روبات ها، هنر و اشتغال باشد.

مقدمه ای بر آزمایشگاه هوش مصنوعی پنج فعالیت  برنامه نویسی عملی را برای زبان آموزان فراهم می کند تا با استفاده از آزمایشگاه، مدل های یادگیری ماشینی را برای تشخیص اشکال و توصیه مواد غذایی مختلف به رستوران آموزش دهند. در اینجا پنج فعالیت هوش مصنوعی دیگر وجود دارد که می توانید آنها را در یادگیری هوش مصنوعی بگنجانید، که توسط Create and Learn، سازمانی که دوره های آنلاین K-12 CS را ارائه می دهد، طراحی شده است.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان