آموزش برنامه نویسی

 دانش آموزان باید بتوانند به صورت  آموزش برنامه نویسی  تکراری کدنویسی کنند. اگر یک زبان آموز کد خود را ارسال کند و مجبور شود یک هفته منتظر دریافت بازخورد باشد، روند یادگیری طولانی و دردناک می شود. دریافت بازخورد (تقریباً) آنی به دانش آموزان اجازه می دهد تا اشتباهات خود را ببینند، آنها را تصحیح کنند و دوباره ارسال کنند. البته، آموزش کدگذاری با کیفیت بالاتر منجر به افزایش حجم کار برای معلمان می شود. اینجاست که انتخاب پلتفرم مناسب و ابزارهای پشتیبانی مطرح می شود (اطلاعات بیشتر در مورد آن را اینجا بخوانید).

نتیجه

آینده آموزش کدنویسی هیجان انگیز و همیشه در حال تغییر است. ما همیشه علاقه مند به شنیدن نظرات و نکات برتر شما برای آموزش برنامه نویسی هستیم! با تماس با ما در شبکه های اجتماعی زیر به ما بگویید که چه فکر می کنید. مدتی است که محبوبیت یادگیری از راه دور افزایش یافته است، اما تا زمان آموزش برنامه نویسی  همه‌گیری COVID-19 بود که واقعاً محبوبیت آن افزایش یافت.

 نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که 43 درصد از دانش‌آموزان در سال 2020 هرگز قبلاً در کلاس آنلاین شرکت نکرده‌اند، و مربیان مجبور شده‌اند به سرعت برنامه‌ای را برای یادگیری افراد از طریق همه این‌ها بیاموزند. علیرغم درصد قابل توجهی از دانش آموزانی که هرگز در دوره آنلاین شرکت نمی کنند، تعداد ثبت نام دوره های آنلاین افزایش یافته است. این بدان معناست که تقاضای فزاینده ای برای معلمانی وجود دارد که می توانند موضوعات عملی مانند برنامه نویسی را تدریس کنند.

در حالی که انتقال از درس های حضوری به آموزش برنامه نویسی آنلاین چالش های زیادی دارد، ابزارهای مفید زیادی وجود دارد که می تواند آموزش از راه دور را آسان تر کند. اکنون که افراد بیشتری از راه دور کار می کنند، متوجه می شوند که حتی زمانی که دور از هم هستند چقدر می توانند آموزش برنامه نویسی  کار خود را انجام دهند. در حالی که روش‌های بین آموزش حضوری و آموزش از راه دور ممکن است کمی متفاوت باشد، نتیجه می‌تواند برای شما به‌عنوان یک مربی و برای دانش‌آموزانتان به همان اندازه مؤثر و رضایت‌بخش باشد.

چگونه برای موفقیت در آموزش از راه دور آماده شویم

آموزش برنامه نویسی آنلاین با سایر دروس متفاوت است، زیرا نیاز به مشارکت فعال بیشتر و تئوری کمتری دارد. این ضروری است که برنامه ریزی کنید و مطمئن شوید که برای موفقیت آماده شده اید، و همچنین دانش آموزان شما. در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید برای انجام این کار انجام دهید!

1. مطمئن شوید که اهداف آموزشی شما واضح است

قبل از اینکه حتی شروع کنید، باید یک هدف واضح از آنچه می خواهید دانش آموزان خود یاد بگیرند و چه فرآیندی را برای رسیدن به آنها در نظر دارید مشخص کنید. شما باید این فرآیند را برای دانش‌آموزان ترسیم کنید تا بدانند از آنها چه انتظاری می‌رود و چه نتیجه‌ای از آن می‌برند. به همین دلیل است که تهیه یک برنامه درسی بسیار حیاتی است.

پرسیدن سوالات زیر می تواند مطمئن شود که می دانید چگونه ادامه دهید و آموزش برنامه نویسی  چگونه باید برنامه درسی خود را تنظیم کنید.چگونه می خواهید موفقیت در دوره خود را اندازه گیری کنید؟- نقاط عطف شما چیست؟- آیا امتحان / آزمون دارید یا این دوره مبتنی بر پروژه خواهد بود یا هر دو

- چه ارزیابی هایی باعث می شود که آنها بدانند چه کاری انجام می دهند؟آیا می خواهید دانش آموزان پروژه نهایی خود را ارائه دهند یا روی پروژه ای که شما مشخص کرده اید کار کنند؟

- آیا می خواهید دانش آموزانی داشته باشید که روی قطعات کوچک یک پروژه بزرگتر کار کنند؟

- بیشتر پروژه های شما باید مبتنی بر تیم باشد زیرا این چیزی است که این روزها در "دنیای واقعی" بیشتر استفاده می شود.- در هر صورت خروج از یک دوره با کد کاری برای دانش آموزان  آموزش برنامه نویسی هیجان انگیز است، بنابراین حتما کد عملی را در دوره لحاظ کنید.

توجه به این نکته ضروری است که همه دانش آموزان یکسان نیستند. یادگیری و شناخت دانش‌آموزان و روش‌های یادگیری برای آنها برای موفقیت طولانی‌مدت حیاتی است.

2. نحوه ارائه مواد را انتخاب کنید

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ایرانی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان