آموزش برنامه نویسی کودکان

رژیم کتو برای شما خوب است! کتو وحشتناک  آموزش برنامه نویسی کودکان است!آب خیس است! مطالعات جدید نشان می دهد که آب واقعا مرطوب نیست!بچه ها باید کدنویسی را یاد بگیرند! به هیچ وجه - بچه ها نباید برنامه نویسی کنند!

من افکاری در مورد کتو دارم، و در جمعیت آب خیس هستم، اما بیایید به کدنویسی پایبند باشیم، و چرا به نظر می رسد، با توجه به جذابیت و مثبت بودن آن در اطراف آن، به همان اندازه استدلال ها علیه این که چیزی بچه گانه است وجود دارد. وقت خود را صرف یادگیری کنند

بنابراین، در اینجا چند چیز شنیده‌ام و متوجه شده‌ام که چرا بچه‌ها نباید کدنویسی را یاد بگیرند، همراه با نظرات شخصی من در مورد اینکه کجا موافقم یا مخالفم.

کدنویسی برای همه نیست.فقط به این  آموزش برنامه نویسی کودکان دلیل که چیزی برای همه نیست، به این معنی نیست که همه تشویق نمی شوند یا نباید برای شرکت در آن شرکت کنند.به عنوان مثال، من دانش آموز خوبی بودم، اما با مثلثات مبارزه می کردم. فقط آن را دوست نداشت. برای من نبود

با این حال، متأسفانه، ترجیحات شخصی من در آن زمان اهمیتی نداشت و تلاش برای انصراف به دلیل اینکه از این زاویه ریاضی خاص لذت نمی بردم، سناریوی قابل قبولی نبود.

بنابراین، من 100٪ موافقم که کدنویسی برای همه نیست - چگونه می تواند باشد؟ (در اینجا اطلاعات اضافی و نکاتی وجود دارد که باید هنگام پاسخ دادن به آنها دنبال کنید که آیا کدنویسی برای فرزند شما مناسب است یا خیر.) اما این بدان معنا نیست که ما باید از تشویق توده ها به شیرجه رفتن خودداری کنیم.

از بخش‌هایی از بچه‌هایی که برنامه‌نویسی می‌کنند، برخی از آن‌ها این کار را انجام می‌دهندمن آن را دوست دارم و آن را بیشتر دنبال می کنم، و برخی نمی خواهند. هر دو نتیجه خوب است.کد نویسی آن چیزی نیست که همه چیز کرک شده است.

برخی می گویند که نباید برنامه نویسی  آموزش برنامه نویسی کودکان را آنقدر تحت فشار قرار داد زیرا هیچ قولی وجود ندارد که کسی که کدنویسی را یاد می گیرد در یافتن شغلی با درآمد خوب موفق باشد و در نهایت آن کار را به خوبی انجام دهد.

من قطعاً می توانم ریشه این بحث را درک کنم، زیرا تقریباً هر چیزی که در مورد برنامه نویسی برای بچه ها می بینید یا می شنوید مطمئناً کدنویسی را در بهترین حالت ممکن قرار می دهد.

بنابراین، من مخالف این نیستم که ممکن است کدنویسی برای ایرانیان سایبر برخی همه آن چیزی نباشد که شکسته شده است... اما برای دیگران، کدنویسی می تواند همه اینها و بیشتر باشد. این مورد تقریباً در مورد هر مهارت دیگر و شغل مرتبط آینده وجود دارد. موفقیت هرگز تضمین نشده است، و گاهی ممکن است اصلاً به میزان تلاش یک فرد برای یادگیری و انجام آن کار وابسته نباشد.

اما با این وجود، این بدان معنا نیست که ما نباید بچه ها را به کدنویسی تشویق کنیم. می توان گفت که توسعه مهارت در یک زمینه بهتر از نداشتن مهارت است، درست است؟ و از نظر هزینه فرصت، باید فکر کنید که داشتن مهارت های کدنویسی از نظر مقایسه بسیار سودمند است.

بنابراین، آیا همیشه نتیجه خواهد داد؟ نه. اما واقعاً یک زمینه  آموزش برنامه نویسی کودکان مهارت و شغل حرفه ای وجود ندارد که در آن وجود داشته باشد.بچه ها کارهای بهتری نسبت به یادگیری نحوه کدنویسی دارند.

این جایی است که قرار دادن منابع برای ایجاد یک پاسخ دقیق ارزش تلاش را ندارد. در واقع، این یک بیانیه کاملاً ذهنی است که هیچ کاربرد انبوهی ندارد، زیرا هر بچه در محیط های مختلف با شرایط مختلف رشد می کند. ناگفته نماند که "بهتر" نیز بر اساس دیدگاه شخصی خود فرد در مورد زندگی است.

برخی از بچه ها ممکن است کارهای "بهتر" برای انجام دادن داشته باشند، و برخی ممکن است یادگیری کدنویسی را ارزشمندترین کاری بدانند که فرزندانشان می توانند انجام دهند.

مجبور کردن بچه ها به یادگیری کدنویسی ممکن است لذت را از آن دور کندبنابراین، من فقط می توانم از تجربیات شخصی خودم استفاده کنم تا واقعاً به توضیح چند چیز با این نکته کمک کنم.

وقتی بزرگ شدم، کارهای زیادی انجام دادم، و احساس  آموزش برنامه نویسی کودکان خوشبختی کردم که پدر و مادری دارم که ارزش درگیر شدن من در چیزی مانند ورزش های گروهی را می دانستند.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ایرانی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان