برنامه نویسی کودکان

بچه ها در این پلتفرم از طریق درس ها، کدهای  برنامه نویسی کودکان اشکال زدایی و تکمیل چالش ها کار می کنند. Code Avengers به طور خودکار دستاوردهای فرزند شما را در حین انجام درس ها و فعالیت ها دنبال می کند. آنها به شما یک داشبورد والدین می‌دهند، جایی که می‌توانید پیشرفت فرزندانتان را از طریق دوره‌ها، پروژه‌هایی که ایجاد کرده‌اند و مفاهیمی که یاد گرفته‌اند مشاهده کنید.

وقتی بچه ها به یک مشکل برخورد می کنند، به پشتیبانی آنلاین و پشتیبانی فنی دسترسی دارند. این کمک زنده می تواند در بسیاری از برنامه های خود گام دیگر وجود نداشته باشد.

17. کدموجی

وب‌سایت‌های برنامه نویسی کودکان  کدموجی برای کودکان سن: 5-13هزینه: آزمایشی رایگان. اشتراک های سالانه چند لایه

Codemoji یک وب‌سایت کدنویسی برای کودکان است که از تصاویر برای آموزش کدنویسی استفاده می‌کند و پلتفرم خود را با این باور عمیق توسعه داده‌اند که مهارت تایپ برای کدنویسی لازم نیست. دانش‌آموزان راه‌حل‌ها را تدوین می‌کنند و حل مسئله را با استفاده از تصاویر یاد می‌گیرند، بنابراین بچه‌های 5 ساله می‌توانند مهارت‌های اولیه کدنویسی را با Codemoji ایجاد کنند.

18. لایت بات

وب سایت برنامه نویسی لایت بات برای کودکان سنین: همه سنین هزینه: آزمایشی رایگان. اشتراک ماهانه و سالانه.

LightBot به بچه ها اجازه می دهد با استفاده از برنامه نویسی پازل ها را حل کنند. این یک بازی پازل است که بر اساس کد نویسی است و به طور مخفیانه به شما منطق برنامه نویسی را در حین بازی می آموزد.

بچه ها توالی، بارگذاری بیش از حد، رویه ها، حلقه های بازگشتی  برنامه نویسی کودکان و شرطی ها را بدون اینکه احساس کنند در حال مطالعه هستند، یاد خواهند گرفت. بازی ها شبیه به بازی محبوب Minecraft، حول یک ربات و بلوک می چرخند. LightBot با در نظر گرفتن کدنویسان برای اولین بار طراحی شده است، بنابراین برای مبتدیان ساده است.

وب سایت های دبیرستان (سنین 14-18)19. کد HS CodeHS، وب سایت برنامه نویسی برای کودکان سن: 13+هزینه: آزمایشی رایگان محدود. سه سطح پرداختی

LightBot به بچه ها اجازه می دهد با استفاده از برنامه نویسی پازل ها را حل کنند. این یک بازی پازل است که بر اساس کد نویسی است و به طور مخفیانه به شما منطق برنامه نویسی را در حین بازی می آموزد.

بچه ها توالی، بارگذاری بیش از حد، رویه ها، حلقه هایایرانیان سایبر بازگشتی و شرطی ها را بدون اینکه احساس کنند در حال مطالعه هستند، یاد خواهند گرفت. بازی ها شبیه به بازی محبوب Minecraft، حول یک ربات و بلوک می چرخند. LightBot با در نظر گرفتن کدنویسان برای اولین بار طراحی شده است، بنابراین برای مبتدیان ساده است.

20. کثرت نگری

لوگوی Codeschool سن: 14+ هزینه:  برنامه نویسی کودکان اشتراک ماهانه Pluralsight یکی از بزرگترین انتخاب های دوره های کدنویسی آنلاین را برای توسعه دهندگان جدید و مشتاق ارائه می دهد.

بیش از 50 کلاس جداگانه توسط متخصصان در هفت مسیر سازماندهی شده است. هر مسیر اصول یک زبان یا موضوع کدنویسی واحد مانند Ruby، JavaScript، HTML & CSS، iOS و پایگاه‌های داده را پوشش می‌دهد. اگر فرزند شما علاقه مند است، می تواند در مورد فناوری اطلاعات، داده ها و امنیت سایبری نیز بیاموزد. این کلاس های کدنویسی قوی برای نوجوانان است که موضوعات منحصر به فردی را پوشش می دهد.

هر دوره حول یک خط داستانی ساخته شده است که مطالب آموزش داده شده را بازی می کند. آموزش از طریق ویدئو ارائه می شود و از طریق چالش های کدنویسی تقویت می شود. دوره ها با مهارت ها و آزمون های ارزیابی برای اطمینان از تثبیت مفاهیم و یک انجمن آنلاین انجمن برای پاسخ به سؤالات دانش آموزان همراه است.

21. ویدکد

Vidcode، وب سایت برنامه نویسی برای کودکانسن: 11+هزینه برنامه نویسی کودکان : دسترسی رایگان محدود. اشتراک های سالانه چند لایه

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ایرانی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان