برنامه نویسی کودکان

25. کلاسپرت

Classpert یک موتور جستجو است که به شما  برنامه نویسی کودکان کمک می کند دوره های آنلاین در علوم کامپیوتر، علوم داده، تجارت و غیره را بیابید و مقایسه کنید. این می‌تواند در بین ۲۳۵۰۰۰ دوره رایگان و پولی از بیش از ۲۵ تا از بهترین وب‌سایت‌های کدنویسی پولی و رایگان جستجو کند، بنابراین انتخاب شما را ناامید می‌کند. حتی می توانید پیش نمایش های دوره را تماشا کنید و برنامه های درسی را در کنار یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین دوره را برای خود بیابید. این یک راه عالی برای مرتب کردن سر و صدا برای پیدا کردن کلاس های کدنویسی است که برای اهداف شما مناسب هستند.

26. CodeGym

این منبع یادگیری کد بر دوره های آنلاین برنامه نویسی جاوا تمرکز دارد که 80% بر اساس تمرین هستند. پس از شروع کلاس های رایگان برنامه نویسی، تکمیل بیش از 1200 کار برنامه نویسی و دریافت نتایج فوری برای راه حل های خود، تقریباً بلافاصله شروع به نوشتن کد خواهید کرد.

در حین حرکت با برنامه اندروید رایگان CodeGym بیاموزید و نسخه های خود را از بازی های کلاسیک بسازید تا به یادگیری سرگرم کننده ادامه دهید.

CodeGym

27. Mammoth Interactive -  برنامه نویسی کودکان کدنویسی را در 30 دقیقه یاد بگیرید!

هنگامی که برای اولین بار شروع به یادگیری کدنویسی می کنید، می تواند کار بسیار مهمی به نظر برسد که ماه ها یا سال ها برای پیشرفت معنادار نیاز دارد. این دوره رایگان فشرده از Mammoth Interactive ثابت می کند که این یک تصور اشتباه است! این HTML، CSS، و جاوا اسکریپت را در بخش های سخنرانی کوتاه و قابل هضم پوشش می دهد. یادگیری رایگان کدنویسی هرگز به این سادگی نبوده است!

28. آلیسون

آلیسون کلاس های کدنویسی رایگان را به صورت آنلاین با گواهی در موضوعات مختلف ارائه می دهد. دسته فناوری/IT آن شامل صدها کلاس برنامه نویسی آنلاین رایگان است که موضوعاتی مانند شبکه و امنیت، ابزارهای نرم افزاری، مهندسی نرم افزار، سخت افزار، علم داده، توسعه بازی و موارد دیگر را پوشش می دهد. آلیسون در حال حاضر بیش از 2000 دوره رایگان در دسترس دارد.

بازگشت برنامه نویسی کودکان  به فهرست مطالب

کانال های یوتیوب برای یادگیری کد آنلاین

یکی از برنامه های کدنویسی رایگان مورد علاقه شخصی من در یوتیوب! این کانال آموزش کدنویسی دارای ویدئوهای متمرکز بر توسعه وب است که توسط ویل استرن ساخته شده است. تعداد زیادی آموزش برنامه نویسی رایگان در جاوا اسکریپت و سایر زبان ها، به علاوه ویدیوهایی در مورد ابزارهای مختلفی که توسعه دهندگان استفاده می کنند وجود دارد.

چه ویدیوهای کدنویسی رایگانی را ارائه می دهند: Sublime Text،  برنامه نویسی کودکان طراحی پاسخگو، Node.js، Angular.js، Backbone.js، Deployment Strategies و موارد دیگرمشترکین: 725 هزارLearncode.academy یوتیوب

در اینجا بیش از 4000 ویدیو در مورد طیف وسیعی از موضوعات برنامه نویسی، توسعه بازی و طراحی پیدا خواهید کرد. این یکی از محبوب‌ترین کانال‌ها است که بیش از دو میلیون مشترک با آن‌ها کدنویسی را یاد می‌گیرند. اگر می خواهید کدنویسی بازی ها را رایگان یاد بگیرید، این گزینه خوبی است!

چه ویدیوهای برنامه نویسی رایگان برنامه نویسی کودکان  ارائه می دهند: توسعه Android، C programming، MySQL، Python و موارد دیگرمشترکین: 2.6 میلیون31. درک باناس

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان