کلاس های تابستانی

مصلحت توانایی کوتاه کردن کل زمان تعهد برای کلاس های تابستانی  یک برنامه دانشگاهی توانایی کاهش کل هزینه های یک برنامه دانشگاهی توانایی ورود به بازار کار از اکثر فارغ التحصیلان

انتظار می رود همه دانش آموزان پیش نیازهای دوره تعیین شده را طبق برنامه کلاس ها تکمیل کرده باشند. امتیازات علمی کسب شده در رونوشت رسمی La Roche ظاهر می شود. دانشجویان دوره لیسانس بازدید کننده ملزم به کسب اجازه از ثبت نام خانه خود هستند تا اطمینان حاصل شود که دوره های تحصیلی قابل انتقال به مؤسسه اصلی خود هستند.

برای دانشجویان بین المللی

یک ترم زودتر شروع به کسب اعتبار کنید و با گذراندن دوره های تابستانی زودتر از موعد مقرر فارغ التحصیل شوید.

با دانشگاه لاروش سازگار شوید با نرخ تخفیفی اعتبار کسب کنید همه دوره ها را آنلاین بگذرانید انتقال یکپارچه به ترم پاییز اکنون برای پذیرش تمام وقت اقدام کنید.برای دانشجویان ESL

زودتر شروع کنید و زودتر کلاس های تابستانی  از برنامه ESL ما با گذراندن دوره های تابستانی فارغ التحصیل شوید. شهریه مقرون به صرفه: 303 دلار به ازای هر اعتبار برنامه هشت هفته ای: 24 می تا 16 جولای

اکنون برای پذیرش اقدام کنید.برای دانش آموزان دبیرستانی قبل از فارغ التحصیلی از دبیرستان با کسب اعتبار کالج از طریق برنامه ابتکاری اعتبار پژوهشی لاروش (SCIP) در تابستان امسال پیش بروید.

تخفیف در هزینه های اعتباری برخی از کلاس ها به صورت آنلاین ارائه می شوند زودتر به محیط آموزشی دانشگاه عادت کنید طیف گسترده ای از دوره ها شامل تاریخ، انگلیسی، ریاضی و غیره است گزینه های برنامه

کلیه درخواست ها توسط اداره ثبت رسیدگی می شود.ایرانیان سایبر پس از دریافت در کلاس های تابستانی خواست شما، برای ثبت  نام در کلاس ها با شما تماس خواهیم گرفت.درخواست برای دانشجویان غیر لاروش درخواست برای دانشجویان بین المللی  درخواست برای دانشجویان ESL

منابع آنلاین

دانشگاه لاروش اینجا برای شماست. دانش آموزان به خدمات تدریس خصوصی، جلسات انفرادی با کتابداران ما و پشتیبانی توسعه شغلی دسترسی دارند. تمامی خدمات به صورت مجازی ارائه می شود. دانشجویان ثبت نام شده می توانند فهرست کامل منابع را در اینجا بیابند.

برای اطلاع از کتب درسی و مطالب کلاسی به کتابفروشی مراجعه کنید. به جلسات تابستانی دانشگاه ایالتی مونتکلر خوش آمدید. ما دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در ماه های می، ژوئن، جولای و آگوست ارائه می دهیم. دوره ها برای دانشجویان فعلی دانشگاه ایالتی مونتکلیر، کلاس های تابستانی  دانشجویان مهمان و دانش آموزان دبیرستان آزاد است. مزایای ثبت نام در جلسات تابستانی عبارتند از:

شهریه ها و هزینه ها با تخفیف - برای دانشجویان کارشناسی 12 درصد تخفیف شهریه دریافت می شود و دانشجویان خارج از ایالت نرخ را در داخل کشور پرداخت می کنند. در مورد صرفه جویی در هزینه خود بیشتر بدانید! کمک های مالی نیز برای کسانی که واجد شرایط هستند در دسترس است.

گزینه های برنامه انعطاف پذیر – با انواع دوره های آنلاین، می توانید یک دوره تابستانی را بدون نیاز به رفت و آمد به محوطه دانشگاه بگذرانید. می توانید زمان مطالعه را بر اساس برنامه خود برنامه ریزی کنید.

جلسات کوتاه‌تر – بسیاری از دوره‌های ارائه شده در تابستان امسال را می‌توان در عرض سه تا چهار هفته تکمیل کرد. این به شما زمان زیادی می دهد تا قبل از شروع ترم پاییز از استراحت لذت ببرید. برنامه دوره را مشاهده کنید.

روی یک دوره چالش برانگیز تمرکز کنید - یک دوره سخت یا سخت را بدون حواس پرتی از گذراندن چندین دوره به طور همزمان تکمیل کنید. به جای تقلب در تکالیف و امتحانات برای چهار تا پنج کلاس، می توانید هر بار فقط روی یک درس تمرکز کنید.

یک قدم به مدرک خود نزدیک تر شوید - می توانید از کلاس های تابستانی این تابستان برای برآوردن یک پیش نیاز برای ترم آینده یا تکمیل یک نیاز GenEd استفاده کنید. کلاس‌های گرافیکی اعلام‌کننده ترم تابستان 2020 100% آنلاین هستند و دانش‌آموزی را در حال رقصیدن بر روی پس‌زمینه سبز نشان می‌دهد و به مربع سفیدی اشاره می‌کند که با جلوه‌ای از ستاره‌باران مشخص شده است که دارای متن سفید است که می‌گوید: از تابستان خود بهترین استفاده را ببرید.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ایرانی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان