شهر در ماینکرافت

# 16 ساختمان های شهر در ماینکرافت  آپارتمانی مدرن

اگر به دنبال طرحی از طراحی اضافی آپارتمان ها هستید، این یکی از بهترین ایده های ساخت Minecraft خواهد بود!

اگرچه دیگران اغلب منابع فلزی را ترجیح می دهند، این طرح از تخته های بلوط به عنوان ماده اصلی برای هر بخش استفاده می کند، در حالی که دیوارها و همچنین پایه کل ساختمان از بتن سفید و خاکستری ساخته شده است.

داخل هر اتاق با یک تخت، قفسه های کتاب و یک جفت صندلی و یک میز پر شده است... همه آنها آن را واقعاً مکانی گرم کرده اند. در واقع، شما می توانید ساختمان خود را با طبقات بیشتری دریافت کنید،  شهر در ماینکرافت اما زمان بر است، بنابراین اجازه دهید در عوض ساختمان های دیگر را اولویت بندی کنیم.

تماشای آموزش

شماره 15 خانه مدرن لوکس

این نوع خانه اغلب در تپه ها یا مناطق خصوصی به جای شهر دیده می شود زیرا خانه ای لوکس و غیرقابل قیمت است. اما اگر می‌خواهید آن را در قلمرو خود به دست آورید یا قصد دارید چند ساختمان روی تپه بسازید، این هنوز گزینه خوبی است.

طراحی ظاهری غیر قابل مقاومت دارد. این بنا در یک چیدمان بزرگ با سبک 2 طبقه و همچنین بسیاری از امکانات مانند استخر، بالکن و سایر اتاق های شهر در ماینکرافت  کاربردی ساخته شده است.

برای ساختن بدنه خانه به مواد زیادی مانند بتن سفید، بتن آبی و سیاه نیاز داریم، در حالی که مقداری درخت انگور و برگ بلوط خانه را گرم می کند. مهیج طراحی می تواند پیچیده باشد، اما صادقانه بگویم، ساخت آن بسیار ساده است، بنابراین وقت خود را صرف کنید!

تماشای آموزش

شماره 14 فروشگاه IKEA

اگر انبار قسمت گمشده شهر شما نیست، چه چیز ایرانیان سایبر دیگری می تواند باشد شهر در ماینکرافت ؟ آموزش زیر شما را در راه ساخت معروف ترین برند انبار در جهان – IKEA راهنمایی می کند.

آبی و زرد به وضوح رنگ های معمولی IKEA هستند، بنابراین ما به بتن آبی و زرد نیاز داریم تا حال و هوای یکسانی داشته باشیم. این ساختمان توسط ستون های زیادی که از بتن سیاه ساخته شده اند و صفحات شیشه ای برای تماشای بیرون ساخته شده است. متن "IKEA" البته آخرین مرحله است. انبار داخل به مکانی برای نمایشگاه نیاز دارد، بنابراین صندوقچه ها و قفسه های بتونی را برای این منظور پیشنهاد می کنیم.

تماشای آموزش

اداره پلیس شماره 13

هر شهر توسط مقامات دولتی مدیریت و کنترل می شود، هیچ اداره ای بهتر از افسران پلیس نمی تواند این کار را انجام دهد، بنابراین اداره پلیس ساختمانی است که باید در شهر شما داشته باشید.

ساختمان اداری به 2 قسمت تقسیم می شود: دفتر با اتاق های متعدد، سقف تخت مدرن و بنر "پلیس" که همه آنها از بتن سفید و آبی ساخته شده اند. در حالی که قسمت دیگر یک پارکینگ است - به طور ایمن توسط حصار سفالی و میله های آهنی پوشیده شده است. همچنین یک فرودگاه هلیکوپتر نیز وجود دارد.

در واقع با استفاده از بتن سیاه و سفید می توانید رنگ دفتر  شهر در ماینکرافت را به سیاه و سفید تغییر دهید. اما ما فکر می کنیم که رنگ آبی روش بهتری برای ظاهر رنگارنگ است.

تماشای آموزش

#12 هتل مدرن

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان