آموزش کامپیوتر صفر تا صد

به این ترتیب، توالی پیشنهادی ما عمدتاً برای کمک  آموزش کامپیوتر صفر تا صد به شما در شروع کار وجود دارد... اگر دلیل قانع‌کننده‌ای برای ترجیح دادن یک دنباله متفاوت دارید، آن را دنبال کنید. مهمترین "پیش نیازها" به نظر ما عبارتند از: معماری کامپیوتر قبل از سیستم عامل یا پایگاه داده، و شبکه و سیستم عامل قبل از سیستم های توزیع شده.

این چگونه با برنامه های درسی جامعه منبع باز یا freeCodeCamp مقایسه می شود؟

زمانی که این راهنما برای اولین بار در سال 2016 نوشته شد، راهنمای OSS دارای موضوعات بسیار زیادی بود. یا منابع برای بسیاری از آنها، و هیچ دلیل یا راهنمایی در مورد چرایی یا چه جنبه هایی از دوره های خاص ارزشمند هستند. ما سعی کردیم فهرست دوره‌های خود را محدود به دوره‌هایی کنیم که واقعاً باید به‌عنوان یک مهندس نرم‌افزار بدون در نظر گرفتن تخصص‌تان، آن‌ها را بدانید و به شما در درک دلیل گنجاندن هر دوره کمک کنیم. در سال‌های بعد، راهنمای OSS بهبود یافته است، اما ما هنوز فکر می‌کنیم که این راهنما آموزش کامپیوتر صفر تا صد  مسیر روشن‌تر و منسجم‌تری را ارائه می‌کند.

بیشتر بر برنامه نویسی متمرکز است، نه علم کامپیوتر. برای اینکه چرا ممکن است بخواهید علوم کامپیوتر را یاد بگیرید، به بالا مراجعه کنید. اگر در زمینه برنامه نویسی تازه کار هستید، پیشنهاد می کنیم آن را اولویت بندی کنید و یک یا دو سال دیگر به این راهنما بازگردید.

زبان X چطور؟

یادگیری یک زبان برنامه نویسی خاص در سطحی کاملاً متفاوت با یادگیری در مورد یک حوزه از علوم کامپیوتر است - یادگیری یک زبان بسیار ساده تر و بسیار کم ارزش تر است. اگر قبلاً چند  آموزش کامپیوتر صفر تا صد زبان می‌دانید، ما قویاً پیشنهاد می‌کنیم به سادگی از راهنمای ما پیروی کنید و زبان را در شکاف‌ها مناسب کنید، یا آن را برای پس از آن رها کنید.

 اگر برنامه نویسی را به خوبی یاد گرفته اید (مانند ساختار و تفسیر برنامه های کامپیوتری)، و به خصوص اگر کامپایلرها را یاد گرفته اید، باید بیشتر از یک آخر هفته طول بکشد تا نکات ضروری یک زبان جدید را یاد بگیرید و پس از آن می توانید یاد بگیرید. در مورد کتابخانه ها / ابزار / اکوسیستم در کار.

تکنولوژی ایرانیان سایبر مد روز X چطور؟

هیچ فناوری به تنهایی به اندازه کافی مهم نیست که یادگیری استفاده از آن بخش اصلی آموزش شما باشد. از سوی دیگر، بسیار خوب است که شما برای یادگیری در مورد آن چیز هیجان زده هستید. ترفند این است که از فناوری خاص به حوزه یا مفهوم زیربنایی برعکس کار کنید و قبل  آموزش کامپیوتر صفر تا صد از اینکه ببینید چگونه فناوری مدرن شما با تصویر بزرگ‌تر مطابقت دارد، آن را عمیقاً یاد بگیرید.

چرا هنوز SICP را توصیه می کنید؟

ببین فقط امتحانش کن برخی افراد SICP را شگفت‌انگیز می‌دانند، مشخصه‌ای که تعداد بسیار کمی از کتاب‌های دیگر به اشتراک گذاشته‌اند. اگر آن را دوست ندارید، همیشه می توانید چیز دیگری را امتحان کنید و شاید بعداً به SICP بازگردید.

چرا هنوز کتاب اژدها را توصیه می کنید؟

کتاب اژدها هنوز کامل‌ترین منبع برای کامپایلرها است. رپ بدی دریافت می‌کند، معمولاً برای تأکید بیش از حد بر موضوعات خاصی که این روزها پرداختن به جزئیات کمتر مد شده است، مانند تجزیه. موضوع این است که این کتاب هرگز قرار نبود جلد به جلد مورد مطالعه قرار گیرد، فقط برای ارائه مطالب کافی برای یک مربی برای گردآوری یک دوره. به همین ترتیب، یک خودآموز می‌تواند ماجراجویی خود را از طریق کتاب انتخاب کند، یا بهتر است پیشنهاداتی را که مدرسان دوره‌های عمومی در طرح‌های دوره خود ارائه کرده‌اند، دنبال کند.

چگونه می توانم کتاب های درسی را ارزان تهیه کنم؟

بسیاری از کتاب‌های درسی که ما پیشنهاد می‌کنیم، آموزش کامپیوتر صفر تا صد  به لطف سخاوت نویسندگانشان، به‌طور رایگان در دسترس هستند. برای کسانی که اینطور نیستند، پیشنهاد می‌کنیم نسخه‌های دست دوم نسخه‌های قدیمی‌تر را خریداری کنند. به عنوان یک قاعده کلی، اگر بیش از چند نسخه از یک کتاب درسی وجود داشته باشد، به احتمال زیاد یک نسخه قدیمی‌تر کاملاً کافی است. مطمئناً بعید است که جدیدترین نسخه 10 برابر بهتر از نسخه قدیمی باشد، حتی اگر تفاوت قیمت در همین حد باشد!

چه کسی این را ساخته است؟

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان