دانلود مستقیم اسکرچ برای اندروید گوشی

شیشه‌ای است)، یا پاک‌کن‌ها پاک کنید. این wikiHow به دانلود مستقیم اسکرچ برای اندروید گوشی  شما نشان می دهد که چگونه از شر خراش روی صفحه نمایش دستگاه تلفن همراه خود خلاص شوید.

چیزهایی که باید بدانیداگر صفحه نمایش گوشی شما پلاستیکی است، می توانید از خمیر دندان (نه بر پایه ژل) استفاده کنید.اگر صفحه نمایش گوشی شما شیشه ای است، می توانید از پولیش شیشه استفاده کنید.پس از ترمیم خراش های خفیف، اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از خراش های بعدی انجام دهید.

استفاده از خمیر دندان تصویر با عنوان حذف خراش ها از صفحه تلفن مرحله 1

خمیر دندان را  دانلود مستقیم اسکرچ برای اندروید گوشی  آماده داشته باشید.

خمیردندان از قبل باید بخشی استاندارد از کابینت دارو و روال صبحگاهی شما باشد. خمیر دندانی که به صورت ساینده طراحی شده است، می تواند خراش های پلاستیکی را به همان روشی که دندان ها را تمیز می کند، برطرف کند. از آنجایی که خمیردندان خانگی است و نیازی به خرید اضافی ندارد، درمان توصیه شده برای رفع خراش های پلاستیکی است. مهم است که مطمئن شوید خمیر دندان یک خمیر واقعی است، برخلاف خمیر دندان های ژل.[1] برای اینکه خراش کار کند، خمیر دندان باید ساینده باشد. اگر در مورد نوع خمیردندانی که استفاده می کنید مطمئن نیستید جعبه خمیر دندان خود را بررسی کنید.

مخلوط جوش شیرین دارای همان خواص سایشی خمیر دندان است. اگر ترجیح می دهید از جوش شیرین استفاده کنید، می توانید یک خمیر را با دو قسمت جوش شیرین و یک قسمت آب هم بزنید. به همین ترتیب از آن استفاده کنید.

خمیر دندان را با اپلیکاتور آغشته کنید.

[2] از آنجایی که این یک درمان خانگی است، دانلود مستقیم اسکرچ برای اندروید گوشی  هیچ قانون تنظیمی برای اعمال کننده وجود ندارد که شما نیاز به استفاده از آن داشته باشیدایرانیان سایبر. یک پارچه نرم، حوله کاغذی، سواب پنبه ای یا مسواک همگی می توانند برای اهداف شما در این مورد مناسب باشند. هنگامی که خمیر دندان را می‌مالید، فقط باید از مقداری به اندازه نخود استفاده کنید. هر چیز دیگری باعث ایجاد یک آشفتگی سخت در تلفن شما می شود.

خمیر دندان را روی خراش بمالید.

هنگامی که خمیر دندان خود را به دست آوردید، آن را با حرکات آرام و دایره ای به اطراف بمالید. این کار را تا جایی ادامه دهید که خراش به سختی قابل مشاهده باشد. از آنجایی که خمیر دندان به خودی خود ساینده است، نیازی به اعمال فشار زیادی نخواهید داشت. تا زمانی که شروع به دیدن پیشرفت کنید، به شستشو ادامه دهید. حتی اگر خراش خیلی مهم باشد که نمی توان به طور کامل آن را از بین برد، سایش باید خراش را کاهش دهد.[3]

اگر خراش شما به دانلود مستقیم اسکرچ برای اندروید گوشی  اندازه کافی قابل توجه است، خمیر دندان برای رفع آن کافی نخواهد بود. با این حال، حداقل باید ظاهر اکثر خراش ها را کاهش دهد.

اگر خراش شدید باشد، می‌توانید از صفحه‌نمایش ترک خورده محافظت کنید تا زمانی که بتوانید آن را تعویض کنید.همچنین می توانید از صفحه نمایش گوشی خمیده محافظت کنید.

گوشی خود را تمیز کنید هنگامی که خراش به دلخواه شما کاهش می یابد، این یک فرآیند ساده برای تمیز کردن خمیر دندان است. برداشتن یک پارچه نرم و کمی مرطوب و پاک کردن خمیر دندان اضافی شروع خوبی است.[4] از آنجا، باید یک پارچه پولیش بردارید و هرگونه کثیفی یا روغنی که در غیر این صورت روی صفحه نمایش شما جمع شده است را پاک کنید. با انجام این کار، ظاهر گوشی خود را تجدید خواهید کرد و امیدواریم گوشی خود را حتی از قبل از خراش دادن بهتر جلوه دهید.

برخی از روش ها ممکن است خراش های شما را بدتر کنند یا آنها را بهبود ندهند، مانند: روغن نارگیل، ژله نفتی و پاک کننده های پودری. مراقب این روش ها باشید.

در صورت تشدید آسیب، باید صفحه گوشی خود را تعمیر کنید.استفاده از پولیش شیشه

تصویر با عنوان حذف خراش ها از  دانلود مستقیم اسکرچ برای اندروید گوشی صفحه گوشی مرحله 5

یک پولیش اکسید سریم بخرید.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان